Ex... Neemt wraak??

19-12-2011 16:01 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag,

Na een relatie van een jaar is het nu ongeveer 2 maanden uit. In die 2 maanden flink nog wat aangekloot maar heb er een week geleden echt afgekapt, nog een lieve kaart gestuurd met het verzoek me met rust te laten.

Zijn reactie was begripvol, heeft er naar eigen zeggen nog een traan om gelaten, is voor altijd gek op me en zal er altijd voor me zijn mocht ik het moeilijk hebben. Hij weet dat ik inmiddels een beetje verliefd word op een collega van me en vind dit lastig. Begrijpelijk....

Nu is alleen het rare, dat ik zondagmorgen wakker wordt en een sms krijg met de tekst: Wat een nacht, ik word wakker naast je ex vriendinnetje. Volgende keer maken we er met zijn drietjes een feest van.

En wat blijkt, na het inlichten van derden blijkt hij gewoon thuis op de bank te hebben gezeten en mijn exvriendin weet nergens van...

Is dit een teken van jaloers maken? Ik snap niet wat ik hier mee moet en heb ook niet gereageerd..
Negeren. Het is gewoon een zielige actie om jou op de kast te krijgen, als je het mij vraagt.
Lekker niet op reageren, niet dru over maken, ook niet nagaan bij anderen of het allemaal wel klopt, gewoon niets.

Jij moet nu leren om zonder contact met hem te leven en hij moet leren om je met rust te laten.
Adem in, adem uit en negeren die handel.

Stumper.

Hij dan, niet jij.

En god weet, mss wilde hij deze sms naar een ander sturen, een vriend van hem ofzo. En heeft ie hem per ongeluk naar jou gestuurd.
Nope
Bedenk net, wordt dan een trio man/man/vrouw...ipv vrouw/vrouw/man...

Stond ie daar voor open?

Nope
Weet je meteen waarom het je ex is, wat een zielig geval.

Lekker negeren.
Nee er stond duidelijk mijn eigen naam bij. Maar is dit een teken dat hij nog iets om me geeft? Zoiets? Of geeft hij me eerder een trap na?
Ik snap zijn actie niet. Maar ik zou hem iig negeren.
Wil je dat graag, dat hij nog om je geeft?

Het lijkt mij gewoon een kansloze actie om je op de kast te krijgen. Waarom kunnen wij niet zeggen.
Gewoon even sms en of die nieuwe opblaas pop die ie onder zijn bed heeft gestopt een andere naampie wilt geven?
Je moet hier niets mee, het lijkt op een soort wanhoopsdaad van zijn kant die geen reactie waard is.
Tuurlijk ben ik stiekem ook nog een beetje gek op hem, dat gaat niet zo snel bij mij...

Hij heeft me meerdere keren verteld dat hij het niet kan hebben dat ik alweer met iemand anders bezig ben, dus misschien is het een teken van jaloezie?
Hij weet dat jij verder gaat en wil op deze (trieste) manier laten zien "dat hij ook doorgaat met z'n leven hoor!".

Wat in feite dus helemaal niet zo is anders stuurt hij niet zo'n kansloos smsje.

Ik denk dat hij stiekem gewoon huilie doet
Je hebt het afgekapt en gezegd dat je met rust gelaten wil worden.

Hou je daar dan ook aan, en ga niet in op dit soort idioterie.

Stiekem denk ik dat je het misschien wel prettig vind dat hij nog contact zoekt. Waarom wil je zo graag weten waarom hij zo raar doet? Als je echt met rust gelaten wil worden en het echt wil afkappen neem ik aan dat dat je niets kan schelen.
Waarom hou je je nog bezig met zijn sms? Eerst wil je dat hij je met rust laat en nu hou je je al meer dan 24 uur bezig met een idioot kinderachtig smsje dat hij stuurde.

Zucht.
Ben ik de enige die t niet snapt!??

T is toch een HIJ en jij bent toch een ZIJ? Of had je vroeger wat met een vrouw? En stuurde je ex-vriend dat naar jou of stuurde iemand anders dat??? Of ben ik totaal niet scherp?
quote:anna12345678 schreef op 19 december 2011 @ 16:01:

Goedemiddag,

Na een relatie van een jaar is het nu ongeveer 2 maanden uit. In die 2 maanden flink nog wat aangekloot maar heb er een week geleden echt afgekapt, nog een lieve kaart gestuurd met het verzoek me met rust te laten.

Zijn reactie was begripvol, heeft er naar eigen zeggen nog een traan om gelaten, is voor altijd gek op me en zal er altijd voor me zijn mocht ik het moeilijk hebben. Hij weet dat ik inmiddels een beetje verliefd word op een collega van me en vind dit lastig. Begrijpelijk....

Nu is alleen het rare, dat ik zondagmorgen wakker wordt en een sms krijg met de tekst: Wat een nacht, ik word wakker naast je ex vriendinnetje. Volgende keer maken we er met zijn drietjes een feest van.

Huh? Dus Hij stuurt een bericht dat hij wakker is geworden naast jou ex vriendinnetje? Je hebt ook een exvriendin dus? En je beide exen hebben het nu met elkaar gedaan? Ik snap hier niets van...

En wat blijkt, na het inlichten van derden blijkt hij gewoon thuis op de bank te hebben gezeten en mijn exvriendin weet nergens van...

Van wie zijn telefoon kwam dit bericht dan?

Ik snap er echt niets van...

Is dit een teken van jaloers maken? Ik snap niet wat ik hier mee moet en heb ook niet gereageerd..
quote:goldmember schreef op 19 december 2011 @ 16:14:

Ben ik de enige die t niet snapt!??

T is toch een HIJ en jij bent toch een ZIJ? Of had je vroeger wat met een vrouw? En stuurde je ex-vriend dat naar jou of stuurde iemand anders dat??? Of ben ik totaal niet scherp? Hear Hear, liep precies tegen hetzelfde aan...

Kan me niet voorstellen dat de rest hierover heen gelezen heeft...
Haha ja had vroeger een vriendinnetje, en nu een vriend!
Hij probeert je gewoon een reactie te ontlokken. Niet op reageren dus, dan gaat de lol er snel van af (hoop ik voor je). Kun je zijn telefoonnummer niet laten blokkeren door je provider?
Dus vroeger een vriendin, toen je ex vriend en nu een nieuwe man? Heb ik m zo?
Ik heb er niet overheen gelezen? Ik ken wel meer mensen die relaties met zowel mannen als vrouwen hebben gehad.
Ja denk dat het idd een schreeuw om aandacht is ofzoiets.. Hij weet dondersgoed dat ik me er iets van aantrek, mocht het verhaal waar zijn...

Goldmember klopt helemaal, terwijl die nieuwe man eigenlijk nog maar heeel erg pril is hoor!
Dan snap ik m!!

Jouw ex laat zich wel heel erg kennen door zo'n smsje te sturen. Ik zou gewoon niet reageren.
De bedoeling van het smsje was dat jij ziekelijk jaloers zou worden, een steek in je hart zou voelen, en meteen in de auto zou stappen om hem terug te nemen.

Wat een stumper.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven