Familie prioitieiten

14-08-2009 20:08 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allen,

Heb ook wel iets wat in deze catagorie past :

Ik heb iemand via msn leren kennen via datingsite

Nou dat was leuk en aardig hebben wat gebabbeld en daarna een jaar niet meer gesproken. Dit jaar heb ik hem eens aangeklikt en kwamen leuke gesprekken uit voort en besloten om een keer af te spreken (x aantal weken later) Dat beviel,klikte ook zeker.

Nou de 2e date was maand later dat was bij meneer thuis, ge gamed,gegeten(hij betaalde) en reed mij terug naar huis. Daarna msn contact gehad en bleek dat hij in juni naar een festival ging en ik ook ( had ik ook niet moeten zeggen denk ik) en hebben mekaar daar ook weer gezien,alleen in belgie hadden we geen bereik dus moesten we mekaar opzoeken,is gelukt uit eindelijk.

Heeft verteld dat ie mij wel ziet zitten voor relatie en als ik het niet wilde dat ie me als gewone vriendin wilde..heb gezegd dat het wederzijds is maar nog wilde wachten met de relatie..dat vond hij prima..

En hier werd het wat vaag, aantal weken later wilde we afspreken, maar op de dag zelf heeftie af gesmst :-S dat ie in de knoop lag met zn broer ( niet helmaal in orde,drugs psychisch enzo) en voelde me afgescheept, Dus ik bel een week later (na nix te hebben gehoord) op en vroeg wat er aan scheelde, het bleek dus echt zo te zijn dat ie er serieuze problemen ermee had en wat voor em moest zorgen. Ik zeg oke dat begrijp ik, kan me voorstellen blabla...Maar vond de manier waarop hij me had afgezegt niet zo netjes..dat vond hij eigenlijk ook niet zo dus hij heb zn exuus aangeboden daarvoor..momenteen zit hij in een drukke/zware periode met zn familie (broer) om hem er boven op te helpen en af en toe voor hem te zorgen ( ouders doen t ook maarhij woont dichterbij)..

Voelde hem ook aan de tand door erover te beginnen wat hij zei op dat festival of hij niet van gedachten is veranderd, dat was zeker niet het geval het kwam er op neer dat hij me zeer zeker als vriendin wil alleen deze familie kwestie is er tussen gekomen...

En dat hij het lastig vond om met mij te daten terwijl hij weet dat zn broer gek aan het worden is..qua contact is het ook zo dat hij bijna niemand uitzich zelf belt of op msn komt, dus ik mocht hem altijd bellen en heb dat ook een paar keer gedaan... Hij heeft mij ook een paar keer terug gebeld (batterijleeg mobiel ect)

Hebben ook echt 40 gepraat erover dus het lijk mij niet echt een slap excuus...

Nu zijn we anderhalf maand verder, heb hem vorige week nog even gebelt,dag erna belde hij eventjes terug want hij ging met zn ouders naar de camping..

Wat ik mij nu afvraag is het volgende: Dat er een familie kwestie tussen is gekomen OKE en dat meneer niet in zn sas is om spontaan even op te bellen of te daten..het ligt niet aan mij dat heeft ie zeer duidelijik gemaakt dus heb iets van het is het wachten wel waard..Maar hoevaak is wijs om zo af en toe eens te bellen? 1x inde week? 2x?

Can u help me out
quote:Ravenzwart schreef op 14 augustus 2009 @ 20:08:

En hier werd het wat vaag, aantal weken later wilde we afspreken, maar op de dag zelf heeftie af gesmst :-S dat ie in de knoop lag met zn broer ( niet helmaal in orde,drugs psychisch enzo) en voelde me afgescheept, Dus ik bel een week later (na nix te hebben gehoord) op en vroeg wat er aan scheelde, het bleek dus echt zo te zijn dat ie er serieuze problemen ermee had en wat voor em moest zorgen.Can u help me outIk vraag me even iets af (voor de beeldvorming). Toen hij jou een sms stuurde met daarin de mededeling dat hij in de knoop zat met zijn broer, heb jij toen op die sms gereageerd, of is het letterlijk zoals het er staat, dat je hem pas een week later hebt gebeld?
quote:Ravenzwart schreef op 14 augustus 2009 @ 20:44:

hmm,naja als je niet lekker in je vel zit kan ik me wel voorstellen dat je je date niet wil opzadelen met de ellende?

Dat hoeft ook helemaal niet tijdens een date. Hij kan er ook voor kiezen om dat niet te doen en toch te daten. Al is het misschien niet zo vaak, ontspanning is juist goed dan.

Eens met Lole dus. Ik denk ook altijd zo; Als hij je echt als vriendin wilde, had hij wel gezorgd dat jij je niet afgescheept voelt en dat hij je zag. Not that into you dus.

Het is ook zo dat hij eerder een jaar stil was. Nadat jij contact zocht was dat wel leuk volgens hem. Maar denk je niet dat hij al eerder je vriend was geweest als hij echt graag een relatie had gewild?
ik kan er momenteel geen hoogte van krijgen :-S,

als die situatie niet was voorgekomen wel ja
hallo ik heb weer nieuws

Ik kreeg een sms van dat meneer internet en telefoonloos is..heb gezegd dat hij dat niet via een smsje moet doen maar zag t probleem niet echt *kuch* ik zei dat ik me daarvoor afgescheept voel en toen kwam het verhaal dat het nog steeds t zelfde gaat en zo te horen was ie zelf ook best down...zei dat ik er wel begrip voor heb voor zn situatie maar dat het niet echt de manier was..bleek dat hij ook nog eens een vriend heeft die oeverleden was...ok dus dat was zeg maar bijna de druppel..

Denk dat een soort break is voorlopig want hij zei ook dat ie niet echt dating material was voor nu en as ik iemand tegen kom het gewoon moet doen,aan 1 kant had ik iets van nou ja lekker dan en aan de andere kant stelde ik mezelf voor als ik zon situatie zitten * denk dat ik dat zelf ook wel te moeilijk zou vinden*...

Hij wil me zeker wel zien alleen nu is het alleen niet echt een goede tijd ervoor en zn hoofd staat er ook niet naar :( kan er nu niets anders aan doen dan gewoon mn eigen ding doen en af en toe eens contact hebben met meneer,

Ben al blij dat ie met niet in de zeik nam en wel opnam..ik doe gewoon mijn ding en ik hoor het wel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven