Ff zeiken om gemis

25-02-2015 20:55 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ff van me afzeiken om te voorkomen dat ik die oetlul van een ex wat ga sturen.

Ik mis hem, ondanks alles wat die lul geflikt heeft.

Maar weet dat hij het niet waard is.

Miss is het juist dat hij dit veroorzaakt heeft en IK voel me kut en hij leeft wss vrolijk verder en mist mij niet.

Zo sorry voor het gejammer
Hallo. Je hebt jaren lang zijn alimentatie betaald. Nu is het geld op en dankt hij je af. Word in godsnaam wakker, al is het maar voor je kind.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Als je zijn telefoonnummer niet wil wissen, verander zijn naam dan in : Oetlul-ex: niets sturen. .
Krijg motto niet verwijderd :-)
Hij appeleert aan een zwakke plek in je karakter lijkt mij. Misschien nodig willen zijn, belangrijk zijn, willen geven, ik noem er maar een paar; het kunnen bij jou heel andere zwakheden zijn.

Je moet je afvragen waarom je dat zo graag wil, om er vanaf te kunnen komen. Niet dat het helemáál lukt, maar om valkuilen tegen te gaan moet je jezelf telkens wel aan een kruisverhoor onderwerpen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alleen dit:

Ik moet helemaal niks!
quote:retrostar schreef op 25 februari 2015 @ 23:49:

Hij appeleert aan een zwakke plek in je karakter lijkt mij. Misschien nodig willen zijn, belangrijk zijn, willen geven, ik noem er maar een paar; het kunnen bij jou heel andere zwakheden zijn.

Je moet je afvragen waarom je dat zo graag wil, om er vanaf te kunnen komen. Niet dat het helemáál lukt, maar om valkuilen tegen te gaan moet je jezelf telkens wel aan een kruisverhoor onderwerpen.Ja zou idd kunnen maar ik hield echt van hem, was na al die jaren nog steeds verliefd . En dan voelt het enorm naar aan dat hij dat blijkbaar niet was en nu nergens moeite mee heeft .
Ik zou geld sturen, monopoly geld
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:viva-amber schreef op 26 februari 2015 @ 11:00:

Ik zou geld sturen, monopoly geldJa ik ben ook zo kwaad verdomme maar waarom gaat mijn gevoel niet weg ?
quote:Lellebel1983 schreef op 26 februari 2015 @ 11:02:

[...]

Ja ik ben ook zo kwaad verdomme maar waarom gaat mijn gevoel niet weg ?Dat gaat wel weg alleen het kost even tijd..
quote:diamond-gloss schreef op 26 februari 2015 @ 11:15:

[...]

Dat gaat wel weg alleen het kost even tijd..Hoop zo dat ik m terug kan pakken , dat hij me gaaf missen en dat ik dan kan zeggen fuck you !
quote:Lellebel1983 schreef op 26 februari 2015 @ 11:18:

[...]

Hoop zo dat ik m terug kan pakken , dat hij me gaaf missen en dat ik dan kan zeggen fuck you !

Gaat niet gebeuren,de beste wraak is zelf heel gelukkig worden.!

Dus hup aan de slag met jezelf..

Ga wat leuks met je kind doen,met vriendinnen etc...

Zo'n loser is je tijd en energie helemaal niet waard.
Nee, uiteindelijk ga je onverschillig zijn. Dat het je niet interesseert wat hij doet of voelt. Hij heeft voor jou wat betekend en daardoor heeft de relatie betekenis voor jou gehad. Het is jammer dat het voor hem niet zo is, maar daar zul je uiteindelijk ook geen voldoening uit halen.

Het zou best kunnen dat (wanneer de portemonnee leeg is of ex heeft weer extensions nodig). dat hij nog even komt polsen of zeggen dat hij spijt heeft. Dat hij je mist.

Trap er niet in. Hoeveel krokodillentranen hij ook laat zien. Denk aan je kind. Geef het voorbeeld dat je niet toestaat dat mensen je op die manier gebruiken.
Maar hoe moet ik verkroppen dat 5 jaar lang alles samen delen nu over is van helemaal niets ? Geen contact niets meer ! Mn spullen liggen er nog , ben echt beetje radeloos aan het worden .
quote:Lellebel1983 schreef op 26 februari 2015 @ 12:03:

Maar hoe moet ik verkroppen dat 5 jaar lang alles samen delen nu over is van helemaal niets ? Geen contact niets meer ! Mn spullen liggen er nog , ben echt beetje radeloos aan het worden .

Door die 5 jaar te zien zoals ze echt waren.!

Hij die misbruik van je gemaakt heeft,je hebt verdorie tot aan de hairextensions van zijn ex lopen betalen.!

En als hij de kans had gekregen had hij je tot je laatste cent kaalgeplukt,gelukkig maar dat je overleden man daar een stokje voor heeft gestoken.!
quote:diamond-gloss schreef op 26 februari 2015 @ 12:36:

[...]

Door die 5 jaar te zien zoals ze echt waren.!

Hij die misbruik van je gemaakt heeft,je hebt verdorie tot aan de hairextensions van zijn ex lopen betalen.!

En als hij de kans had gekregen had hij je tot je laatste cent kaalgeplukt,gelukkig maar dat je overleden man daar een stokje voor heeft gestoken.!En mijn spullen die er nog liggen ?
quote:Lellebel1983 schreef op 26 februari 2015 @ 12:48:

[...]

En mijn spullen die er nog liggen ?

Zijn het heel erg belangrijke spullen?

Als het om wat kleding een tandenborstel en wat make-up gaat zou ik ze lekker laten liggen.
quote:diamond-gloss schreef op 26 februari 2015 @ 12:52:

[...]

Zijn het heel erg belangrijke spullen?

Als het om wat kleding een tandenborstel en wat make-up gaat zou ik ze lekker laten liggen.Dat ook maar ook wat spullen van zoontje en mijn iMac en wat gereedschap ( boormachine etc nog van mijn man )
Is er geen vriendin,familielid etc die die spullen voor je op kan halen?
Nee helaas.

Miss maar ff laten zo .

Totdat ik sterker ben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven