Foto's ex vriendin

04-02-2010 12:04 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
hey allemaal!

Ik ken mijn vriend al 10 jaar. In die 10 jaar hebben we heel vaak ruzie gehad. Uiteindelijk zijn we dan toch koppel geworden, dit al 3 jaar. Enkele maanden geleden zijn we samen gaan wonen. Hebben samen huisje gekocht etc... Nu heb ik eens in zijn pc aan het neuzen geweest (weet dat je zoiets niet doet) en toen vond ik fotos van een ex, waar hij zijn eerste keer met heeft beleefd enz.. Ik heb ook goede herinneringen aan een ex vriendje maar ik hou daar geen foto's van bij. Die foto's maken mij heel onozeker. Zou ik het zo laten of hem daar over aanspreken?

Groetjes Z.
quote:nouschi schreef op 04 februari 2010 @ 12:32:

Ik ga de score vandaag bijhouden. Tot zover 1 keer gelezen smsjes: 1 keer neuzen in pc.

Who's next?Lol ik hou het enkel op de pc! Ik weet niet hoe die zijn pda (gsm) werkt.
quote:poezejong schreef op 04 februari 2010 @ 12:35:

[...]

Niet bewust. Ik ga enkel op zijn email als hij vraagt voor een email naar hier of daar te sturen. Ik studeer nog dus heb wat meer tijd...In je OT staat toch duidelijk "neuzen" en wat die tijd betreft slaat helemaal nergens op natuurlijk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
als hij je vraagt om een mailtje te versturen heeft hij verder ook geen geheimen voor je lijkt me en vind hij het niet erg dat je die mailtjes van zijn ex leest. Dus dan zal het waarschijnlijk geen ene moer meer betekenen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:nouschi schreef op 04 februari 2010 @ 12:37:

[...]

In je OT staat toch duidelijk "neuzen" en wat die tijd betreft slaat helemaal nergens op natuurlijk.

Denk dat ergens beide is. Als ik weet dat ik een email moet versturen, check ik toch vaak al zijn andere emails ook.

achja misschien minder druk in maken en laten rusten
Waarom geef je die info die je net hebt verteld (over dat mailtje en dat hij aangeeft richting ex dat hij nog gevoelens voor ex zou hebben) niet direct in je OP? Nu komt iedereen met advies aanzetten wat misschien heel anders was geweest als jij gewoon een volledige beschrijving van de situatie had gegeven...

Persoonlijk word ik daar altijd een beetje kriegel van.
quote:itsme26 schreef op 04 februari 2010 @ 12:39:

als hij je vraagt om een mailtje te versturen heeft hij verder ook geen geheimen voor je lijkt me en vind hij het niet erg dat je die mailtjes van zijn ex leest. Dus dan zal het waarschijnlijk geen ene moer meer betekenenWeet dat ergens wel maar zo'n email kwetst wel.
quote:itsme26 schreef op 04 februari 2010 @ 12:39:

als hij je vraagt om een mailtje te versturen heeft hij verder ook geen geheimen voor je lijkt me en vind hij het niet erg dat je die mailtjes van zijn ex leest. Dus dan zal het waarschijnlijk geen ene moer meer betekenenOnzin. Hij vraagt een mailtje te sturen , niet om de rest van zijn mail te lezen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Geeft je vriend je wel eens reden om onzeker te zijn? Was er een reden om in zijn computer te snuffelen? Zo niet, maak je hier dan niet druk over. Misschien is hij zelf al lang vergeten dat die foto's er staan.
quote:nouschi schreef op 04 februari 2010 @ 12:47:

[...]

Onzin. Hij vraagt een mailtje te sturen , niet om de rest van zijn mail te lezen.Wat nouschi schrijft, heeft ze wel gelijk in..maar hij maakt zich ook niet druk in, dat ik zijn emails lees...
Tuurlijk kwetst zo'n mail jou! Nog los van het feit of het nou netjes was dat je het hebt gelezen ja of nee. Want jij en je vriend hebben al 3 jaar een relatie en nog geen 3 maanden geleden heeft hij zijn ex gemaild dat hij gevoelens voor haar heeft? Lijkt me toch vreemd en iets wat niet hoort in een relatie tussen jou en je vriend.

Daarom gaf ik net ook aan dat door die info dit topic nou zou kunnen veranderen. Want het gaat je dan niet meer om die foto's van ex, want die hoorden naar onze mening tot zijn verleden. Maar het gaat nu dan om het feit dat hij recentelijk aangeeft aan die ex dat hij nog gevoelens voor haar heeft.

Daar zou ik persoonlijk niet blij van worden als mijn vriend na al die tijd nog zoveel voor haar voelt én dat ook nog naar haar stuurt.
Een beetje man weet volgens mij niet eens meer dat hij die foto's heeft. De mijne heeft ze zover ik weet niet. En anders staan ze niet op de computer want dat was toen nog niet.

Ik heb even zitten nadenken, ik heb diverse foto's van ex vriendjes in een doos op zolder, en ik kijk er nooit naar.

Waarom heb ik ze, omdat dat herinneringen zijn aan vroeger, net als bepaalde kaartjes enzo.

Ik zou me er maar niet zo druk om maken.
Naja, mijn reactie is wel een beetje achterhaald, maarre: ik heb ook nog foto's van mijn ex maak je dus niet zo'n zorgen.
Ik zou mijn man toch niet zo aardig vinden als hij zijn ex zou mailen dat hij nog gevoelens voor haar heeft.

Maar goed, ik zou daar niet achter komen omdat ik zijn mail niet lees.
Ojee, dat van die mails heb ik even gemist.

Tja, dan zou ik wel even vragen hoe het er nu voor staat met die gevoelens en uitleggen hoe dat op jou overkomt.
quote:janneke44 schreef op 04 februari 2010 @ 12:51:

Geeft je vriend je wel eens reden om onzeker te zijn? Was er een reden om in zijn computer te snuffelen? Zo niet, maak je hier dan niet druk over. Misschien is hij zelf al lang vergeten dat die foto's er staan.Niet echt maar hij weet dat die fotos er staan. Op zijn pda heeft hij die ook staan, zelfs nog fotos van andere meisjes...Hij heeft die al laten zien maar in zijn pda mag ik niet snollen hebben we afgesproken van in het begin. Uit elkaars gsm blijven
quote:nouschi schreef op 04 februari 2010 @ 12:47:

[...]

Onzin. Hij vraagt een mailtje te sturen , niet om de rest van zijn mail te lezen.

nee, natuurlijk niet maar het maakt hem dan ook niet uit dat hij mailtjes van zijn ex in zijn inbox heeft staan. Of die nou gelezen worden of niet

Misschien heel stom maar als hij iets te verbergen zou hebben omtrent zijn ex zou hij dat toch ook verbergen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:poezejong schreef op 04 februari 2010 @ 12:33:

[...]

Als ik hem confronteer ermee. Zegt die toch ik hou niet van haar en of als jij er niet waart, zou ik terug haar gaan..

Het laatste heb ik het best moeilijk mee...Ik kan me best vinden in die reactie omdat ik voor deze relatie dat ook heb gezegd tegen mijn ex vriend, maar bij mij was dat een duidelijk teken van ik hou niet van mijn ex vriend, ik zie geen toekomst...of ben ik gek

Mijn huidige vriend heeft geen ex maar als één van mijn partners dit ooit tegen mij gezegd zou hebben, was ik hetzelfde uur nog vertrokken...

(overigens lieg ik nu, ik heb 3 jaar een relatie gehad met iemand die iets dergelijks tegen mij zei en het kostte veel tijd om die stap te nemen. daarna helaas nog veel meer tijd om mezelf weer terug te vinden dus nu weet ik: zoiets laat ik me NOOIT meer zeggen...)
Of hij vind het helemaal niet erg dat TO kan lezen dat hij nog gevoelens voor zijn ex heeft.
quote:Kastanjez schreef op 04 februari 2010 @ 13:04:

[...]

Mijn huidige vriend heeft geen ex maar als één van mijn partners dit ooit tegen mij gezegd zou hebben, was ik hetzelfde uur nog vertrokken...

(overigens lieg ik nu, ik heb 3 jaar een relatie gehad met iemand die iets dergelijks tegen mij zei en het kostte veel tijd om die stap te nemen. daarna helaas nog veel meer tijd om mezelf weer terug te vinden dus nu weet ik: zoiets laat ik me NOOIT meer zeggen...)Ik weet niet wat ik er met moet.
quote:luna1 schreef op 04 februari 2010 @ 13:05:

Of hij vind het helemaal niet erg dat TO kan lezen dat hij nog gevoelens voor zijn ex heeft.Die is nonchalant op dat vlak. Soms zegt die ook dingen, die grof zijn een voorbeeld daar van is "jij verzorgt u niet" toen was het kot te klein en toen werd hij nog kwaad dat ik hem een week genegeerd had. Hij heeft uiteindelijk wel sorry gezegd
Wat ik trouwens ook niet helemaal uit je OP snap is waarom je er in zet dat jullie al heel vaak ruzie hebben gehad in de 10 jaar dat jullie elkaar kennen... En toch zijn jullie nu al 3 jaar een koppel?

Vind het allemaal nogal vaag worden en al helemaal niet meer over onschuldige foto's van een ex gaan.

Edit: maak nou eens duidelijk waar het in dit topic wél over gaat en waar je nou eigenlijk reacties op wilt krijgen.
waarom afspreken dat je niet in elkaars telefoon kijkt? Dan heb je toch sowieso iets te verbergen
quote:Blug1000 schreef op 04 februari 2010 @ 13:18:

waarom afspreken dat je niet in elkaars telefoon kijkt? Dan heb je toch sowieso iets te verbergenBwa enige waar ik toch weet, waar die naar sms't is naar zijn broer, ouders en zijn maten...daar maak ik me geen zorgen over...Hij laat me zijn smsjes meelezen...
quote:poezejong schreef op 04 februari 2010 @ 13:13:

[...]

Die is nonchalant op dat vlak. Soms zegt die ook dingen, die grof zijn een voorbeeld daar van is "jij verzorgt u niet" toen was het kot te klein en toen werd hij nog kwaad dat ik hem een week genegeerd had. Hij heeft uiteindelijk wel sorry gezegdNou, wat een een lot uit de loterij, deze meneer!
quote:luna1 schreef op 04 februari 2010 @ 13:27:

[...]

Nou, wat een een lot uit de loterij, deze meneer!Achja

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven