Friendly Drama

05-01-2018 20:22 129 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi lieve mensen op dit forum,

In de zomervakantie ben ik met mijn beste vriendin 4 dagen naar Barcelona gegaan. Wij zijn twee twintigers en ze had toen net een week officieel een relatie met haar nieuwe vriend. Deze jongen besloot om op dag 2 van onze trip ook langs te komen, samen met zijn broertje en een vriend. Dit verpestte mijn vakantie, omdat ik twee dagen het vijfde wiel was.
Mijn vriendin en ik gaan al terug sinds de kleuterklas, maar deze vakantie heeft een enorme deuk in onze vriendschap gemaakt. Haar relatie neemt haar bijna volledig op en ze toont amper nog interesse in mij of onze vriendschap. Ik hoor nauwelijks nog wat van haar en heb haar al weken niet gezien. Hoe kan ik deze vriendschap nog redden?

xxxx a friendly face
anoniem_361984 wijzigde dit bericht op 05-01-2018 20:45
Reden: Sommige info was misschien overboden, maar het liefst zou ik echt tips ontvangen over hoe ik een gesprek hierover begin met haar.
19.98% gewijzigd
Lenn, jeetje joh, dat je dat niet weet

https://www.nrc.nl/nieuws/2012/10/03/ju ... g-a1441170
anoniem_245179 wijzigde dit bericht op 06-01-2018 18:53
47.90% gewijzigd
Orangetree schreef:
06-01-2018 18:51
Lenn, jeetje joh, dat je dat niet weet...

https://www.nrc.nl/nieuws/2012/10/03/ju ... g-a1441170
Ik heb me hier altijd over verwonderd..
Fizzyhideous schreef:
06-01-2018 18:53
Ik heb me hier altijd over verwonderd..
Verdorie, ik heb me als importje zoveel mogelijk willen integreren. Wil je nou zeggen dat ik voor jan lul meer dan 25 jaar lang unisex trainingspakken en bergschoenen heb gedragen op onze uitjes!? Lekker dan....

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Fizzyhideous schreef:
06-01-2018 17:07
Ik lees vooral veel 'op de borstklopperij' over wat je allemaal wel niet voor haar hebt gedaan. Zo'n vriendin had ik ook ooit..steeds maar benoemen hoeveel ze voor anderen overhad, hoe gul ze was en voorál dat heel veel andere mensen dat ook vonden. Ik had het gevoel dat ik steeds maar weer iets terug moest doen om de stand gelijk te houden.
Ik zeg niet dat dit bij jullie ook speelt, maar dit gevoel krijg ik een beetje.
Lees ook even waar ze op reageert.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven