Gaat hij vreemd? Wat moet ik doen?

30-04-2009 10:26 118 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag lieve vivadames, en heren,

Ik heb echt een heel groot probleem, of nouja, zo voelt het in ieder geval, en ik denk dat jullie wel zullen snappen waarom.

Gisteravond ging mijn vriend koninginnenachtvieren. Hij liet echter de hele avond niks van hem weten. Rond tien uur begon ik hem te bellen, maar hij nam niet op. Ik bleef bellen en bellen. En op een gegeven moment nam hij op, of nouja, hij nam niet op, maar ik kreeg wel contact. Wat ik hoorde was bizar: het was doodstil op de achtergrond, maar ik hoorde wel dat hij met een vrouw was, en ze waren in gesprek, ik heb niet precies gehoord waar ze het over hadden, maar ze waren aan het lopen, want dat hoorde ik. Ik schreeuwde door de telefoon maar hij hoorde me niet. Het leek alsof ze het hadden over waar ze naartoe zouden gaan. Immers dacht ik af en toe te horen dat ze zeiden: we kunnen ook daar naartoe gaan. En toen op een gegeven moment werd de verbinding verbroken...

Ik smsde en belde als een gek, maar kreeg geen reactie meer. Tenminste niet voor elf uur. Om elf uur kreeg ik een telefoontje. jolig zei hij: hai schat hoe is het? Ik was kwaad maar hield me rustig en zei dat ik me afvroeg waar hij was. Hij zei: in de stad. Ik zei dat ik hem eerder gehoord had en dat er toen een vrouwenstem te horen was en dat het voor de rest op de achtergrond dood stil was, en dat het leek alsof ie toen niet in de stad was. Hij zei dat hij naar de toilet was geweest en dat die naast de vrouwentoilet was en dat ik daarom misschien een vrouwenstem hoorde. Toen ik zei dat ik had gehoord dat hij in gesprek was zei hij dat hij de hele avond nog geen gesprek met een vrouw gehad had.

Uiteindelijk heb ik opgehangen want het kwam er toch niet meer van midden in de nacht. Maar vandaag wil ik hem er mee confronteren. Ik spreek hem vanmiddag, en zie hem morgen pas.

Ik ben niet zo naief dat ik hem nog ga vragen of hij uberhaupt met iemand anders was. Maar ik wil graag tips hoe ik hem voor het blok kan zetten. Ik wil hem niet kwijt, en misschien is ie niet eens vreemdgegaan, (al betwijfel ik dat...) maar ik wil hem toch echt even aan de tand voelen.

Dus willen jullie mij helpen? Tips om hem dus voor het blok te zetten, zodat ie zich er niet zo makkelijk uit lult.

In ieder geval al heel erg bedankt.

PS: Ik ga vandaag werken en ben pas om acht uur thuis, dus als jullie voorlopig niks van mij horen weten jullie waarom.
quote:teresasa schreef op 30 april 2009 @ 10:26:

Dag lieve vivadames, en heren,

Ik heb echt een heel groot probleem, of nouja, zo voelt het in ieder geval, en ik denk dat jullie wel zullen snappen waarom.

Gisteravond ging mijn vriend koninginnenachtvieren. Hij liet echter de hele avond niks van hem weten. Rond tien uur begon ik hem te bellen, maar hij nam niet op. Ik bleef bellen en bellen. En op een gegeven moment nam hij op, of nouja, hij nam niet op, maar ik kreeg wel contact. Wat ik hoorde was bizar: het was doodstil op de achtergrond, maar ik hoorde wel dat hij met een vrouw was, en ze waren in gesprek, ik heb niet precies gehoord waar ze het over hadden, maar ze waren aan het lopen, want dat hoorde ik. Ik schreeuwde door de telefoon maar hij hoorde me niet. Het leek alsof ze het hadden over waar ze naartoe zouden gaan. Immers dacht ik af en toe te horen dat ze zeiden: we kunnen ook daar naartoe gaan. En toen op een gegeven moment werd de verbinding verbroken...

Ik smsde en belde als een gek, maar kreeg geen reactie meer. Tenminste niet voor elf uur. Om elf uur kreeg ik een telefoontje. jolig zei hij: hai schat hoe is het? Ik was kwaad maar hield me rustig en zei dat ik me afvroeg waar hij was. Hij zei: in de stad. Ik zei dat ik hem eerder gehoord had en dat er toen een vrouwenstem te horen was en dat het voor de rest op de achtergrond dood stil was, en dat het leek alsof ie toen niet in de stad was. Hij zei dat hij naar de toilet was geweest en dat die naast de vrouwentoilet was en dat ik daarom misschien een vrouwenstem hoorde. Toen ik zei dat ik had gehoord dat hij in gesprek was zei hij dat hij de hele avond nog geen gesprek met een vrouw gehad had.

Uiteindelijk heb ik opgehangen want het kwam er toch niet meer van midden in de nacht. Maar vandaag wil ik hem er mee confronteren. Ik spreek hem vanmiddag, en zie hem morgen pas.

Ik ben niet zo naief dat ik hem nog ga vragen of hij uberhaupt met iemand anders was. Maar ik wil graag tips hoe ik hem voor het blok kan zetten. Ik wil hem niet kwijt, en misschien is ie niet eens vreemdgegaan, (al betwijfel ik dat...) maar ik wil hem toch echt even aan de tand voelen.

Dus willen jullie mij helpen? Tips om hem dus voor het blok te zetten, zodat ie zich er niet zo makkelijk uit lult.

In ieder geval al heel erg bedankt.

PS: Ik ga vandaag werken en ben pas om acht uur thuis, dus als jullie voorlopig niks van mij horen weten jullie waarom.waarom blijf je bellen en bellen? Je vertrouwt hem blijkbaar niet
Waarom denk je meteen vreemdgaan eigenlijk? Mijn vriend praat ook wel eens met een vrouw. Zou hij ook vreemdgaan....?
Peas on earth!
Je vriend ging koninginnenacht vieren. Waarom moet hij je dan bellen? En waarom ga jij hem dan om 10 uur bellen. Hadden jullie afgesproken dat hij je zou bellen?

Wat betreft dat gesprek met die andere vrouw dat je gehoord hebt over de telefoon. Je weet niet eens wat ze zeiden, het kan iemand zijn die bij het groepje hoorde waar ze mee op stap waren. Eigenlijk weet je nog helemaal niks, maar je maakt er al een enorm drama van.
Cum non tum age
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 30 april 2009 @ 10:35:

Waarom denk je meteen vreemdgaan eigenlijk? Mijn vriend praat ook wel eens met een vrouw. Zou hij ook vreemdgaan....?Nou, in jouw geval weet ik het nog zo net niet hoor... .
Cum non tum age
Ik vind je reactie zeer vreemd. Wat dacht je, dat er in de stad alleen maar mannen zijn? Waarom is het zo vreemd dat je een vrouw hoorde?

Verder, waarom vertrouw je hem niet? Was hij daar met vrienden? Kunnen er vriendinnen van zijn vrienden bij zijn geweest? Of gewoon bekenden.

Ja en als jij zo overstuur reageert, zou ik ook nog kunnen voorstellen dat hij gewoon niet durft te zeggen dat hij gewoon iemand gesproken heeft. Zonder er meer achter te zoeken. Daar is het toch feest voor, plezier maken met zijn allen?

Dat je hem gek stalked, daar zou ik helemaal naar van worden. Wat bezitterig klink je.

Veel succes om hem "er in te luizen / voor het blok te zetten". Uiteraard hoop ik dat je ongelijk hebt gehad. Maar je wantrouwen naar hem toe is al niet een hele goede basis voor een relatie.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Waarom heb je zo weinig vertrouwen in je vriend? Is hij eerder vreemd gegaan? Of is er iets anders aan de hand?
quote:noa schreef op 30 april 2009 @ 10:37:

[...]

Nou, in jouw geval weet ik het nog zo net niet hoor... .

* gaat vriend ook maar eens 'voor het blok' zetten dan, over ál zijn gesprekken met vrouwen in het afgelopen jaar*

Maar serieus TO: waarom denk je meteen aan vreemdgaan?
Peas on earth!
Je vriend gaat lekker uit, koninginnenacht vieren.

"Hij liet echter de hele avond niks van hem weten. Rond tien uur begon ik hem te bellen..."

Huh? De hele avond? En waarom moest hij iets van zich laten horen? En vanaf 10 uur ga jij je dan suf bellen? Tussen 10 en 11 heb jij dan almaar gebeld, smsjes gestuurd, nog meer gebeld... Ongelooflijk. Dan heb je contact met hem, maar dan geloof je hem vervolgens niet op zijn woord.

En nu wil je tips over 'hoe je hem voor het blok kunt zetten'. Gezellig joh. Wat ben jij leuk in een relatie. Je gelooft hem niet, je vertrouwt hem niet, je denkt dat hij vreemdgaat... maar: je wilt hem niet kwijt.

Jij 'hebt' die man niet, jij hebt niet eens jezelf. Jij hebt je wantrouwen en je achterdocht. Meer niet.
Ik vind het raar dat je jouw vriend persé moet bellen als hij 'n avondje weg gaat. Laat iemand toch met rust als ie een uitje heeft. Je had overdag kunnen bellen of kunnen wachten tot vandaag als je gisteren niet met hem had afgesproken. Ik zou er in elk geval niet van gecharmeerd zijn als iemand die wéét dat ik 'n uitstapje heb mij precies dan gaat lopen lastig vallen met telefoontjes.
Oke, het klopt dat ik er een beetje een drama van maak misschien. Maar hij is wel vaker heel erg vaag, en daarbij is er zijn ex (ik en mijn vriend zijn nog niet zo lang samen, maar hij heeft het voor mij met haar uitgemaakt) en zij heeft er nog wel een handje van om hem op te zoeken enzo, zij weet dus ook nog niet van ons. En ja hij had belooft dat hij me zou smsen. maar in 5 uur tijd had ik niks meer van hem gehoord, en ik maakte me gewoon zorgen. En ik had inderdaad niet moeten blijven bellen en bellen. Maar als hij in gesprek was met een vrouw en hij zei tegen mij dat ie met alleen maar mannen op stap was. En daarnaast, het was echt heel erg stil op de achtergrond. Hij was dus niet in de stad.
mijn hemel zeg . je begon om 10 uur met bellen en bellen en bellen. waarom??? je vertrouwt je vriend volgens mij helemaal niet en nu denk je dat je bevestigt bent in je wantrouwen. mens laat het los, als hij niet is vreemdgegaan loopt jullie relatie straks op de klippen omdat jij hem straks het vuur aan de schenen gaat leggen voor iets wat niet heeft plaatsgevonden.

als ik hem was zou ik wegwezen, sorry dat ik het zeg.
hoe oud zijn jullie? dit klinkt heel puberaal namelijk
Dus jullie zijn nog niet zo lang samen, en je vertrouwt hem nu al niet?
ja inderdaad, klinkt logisch dat hij bij zijn vriendin is weggegaan voor jou en dat zij hem opzoekt en dat hij weer teruggaat naar haar.

ik denk dat je met jouw gedrag er straks voor zorgt dat hij idd met zijn staart tussen zijn benen terug gaat.

maargoed je vriend is in ieder geval een vreemdganger, dat blijkt want met jou ging hij vreemd. de vraag is of jij daarmee verder kunt.
Ik heb ook eens een vent gehad die mij ´controleerde´. Ging hij mij bellen als ik opstap was met vriendinnen, met de meest rare smoesjes: 'schat, de telefoonrekening is binnen, het is zoveel euro, fijn dat je het weet he?'

Alsof ik dat niet zou kunnen zien als ik thuis was. Werd er knettergek van.

En er was trouwens geen enkele reden voor hem om dit te doen. Ik ging niet vreemd. Hij was gewoon verschrikkelijk bezitterig.

Uiteindelijk heb ik het licht gezien en het uitgemaakt met hem.

Jouw verhaal doet me echt aan hem denken. Je gaat je vriend toch niet 10 keer bellen als hij aan het stappen is? Hij is jouw bezit niet. Laat hem lekker met vrouwen praten. Zorg gewoon dat jij de leukste bent, dan komt hij huis weer thuis.
Je maakte je zorgen?

Dat ie van zijn fiets was gevallen?

Dat hij een hartaanval had gehad?

Dat hij iets verkeerd gegeten had?

Dat hij onder een bus was gekomen?

Of is dat "zorgen maken" een smoesje om hem te kunnen contoleren?

Ik zou maar eens wat aan je eigen gedrag doen, want zo jaag je hem misschien zelf wel in de armen van iemand anders
quote:teresasa schreef op 30 april 2009 @ 10:44:

Oke, het klopt dat ik er een beetje een drama van maak misschien. Maar hij is wel vaker heel erg vaag, en daarbij is er zijn ex (ik en mijn vriend zijn nog niet zo lang samen, maar hij heeft het voor mij met haar uitgemaakt) en zij heeft er nog wel een handje van om hem op te zoeken enzo, zij weet dus ook nog niet van ons. En ja hij had belooft dat hij me zou smsen. maar in 5 uur tijd had ik niks meer van hem gehoord, en ik maakte me gewoon zorgen. En ik had inderdaad niet moeten blijven bellen en bellen. Maar als hij in gesprek was met een vrouw en hij zei tegen mij dat ie met alleen maar mannen op stap was. En daarnaast, het was echt heel erg stil op de achtergrond. Hij was dus niet in de stad.Als ie iets met een vrouw aan 't doen was dat niet door de beugel kon dan had ie uberhaupt die telefoon niet opgenomen als ie zag dat er wéér jouw nummer op stond.
Aan feeks: we zijn nu 25 en 26, en misschien is het inderdaad puberaal maar ik kan het niet helpen.

Maar Artemis, mijn vriend is niet bepaald een heilig boontje, een beetje rokkenjager, en ik weet niet zo goed hoe ver hij daarin gaat. Maar ik vind het gewoon raar dat hij niks van zich laat weten en als ik vervolgens iets hoor, hij met eenv rouw ergens in een afgelegen en stil gebied is.. Duidelijk niet in de stad... En ik weet niet of hij eerder is vreemgegaan, en ik kan niet precies uitleggen waarom, maar zijn reputatie als rokkenjager en zijn vage gedrag af en toe. Pas was hij iemand van zijn werk aan het smsen, en ik keek met hem mee. Toen hij het berichtje verzonden had dacht ik de naam van zijn ex in zijn uitbox te zien staan. Ik zei dat tegen hem en vroeg of ik het nog een keer mocht zien, maar dat mocht niet. Heel geheimzinnig doet hij over zijn telefoon, nou dan heeft hij dus blijkbaar iets te verbergen. Ik ga niet achter zijn rug om in zijn telefoon snuffelen, maar dit heeft mij toch een beetje wantrouwen aangepraat. Daarnaast weet NIEMAND van zijn vrienden of familie van mij af. Ik ga zaterdag zijn ouders ontmoeten, maar hij zei dat hij het moeilijk zou vinden om mij voor te stellen als zijn nieuwe vriendin.. Ik vind dat allemaal een beetje vreemd, maar dat kan ook aan mij liggen natuurlijk.
Hij is toch met jou nu, zijn ex is zijn ex. Dat moet helemaal geen bedreiging voor jullie relatie zijn. Als je zo doorgaat met je gedrag dan denk ik niet dat deze relatie veel kans van slagen heeft.
Cum non tum age
Je zegt dat je je 'gewoon zorgen maakte'. Wees eens eerlijk... maakte je je écht zorgen? Of dacht je meteen: wat is hij aan het doen? met wie? zou zijn ex er ook zijn?
Peas on earth!
TO, ik wil je sterkte wensen. Wat naar dat je je zo snel bedrogen voelt, dat je zo bang bent dat hij vreemdgaat. In mijn ogen is er geen enkele reden om op dit moment te denken dat hij vreemd zou gaan, maar is het jouw eigen onzekerheid en angst die spreekt. Misschien moet je de boel even loslaten en wat vertrouwen in jullie relatie gaan kweken?

Bedenk wel dat je met dit gedrag hem waarschijnlijk alleen maar afstoot, ik zou namelijk gek worden als mijn vriend zich zou opstellen zoals jij je opstelt naar je vriend toe. Zo'n bezitterige relatie is geen lang leven beschoren!
Tsja. Als jullie een echte relatie hebben, vind ik dat je mag verwachten dat hij je als zíjn vriendin voorstelt.
Peas on earth!
Maar elninjoo, hij nam ook niet echt op. Ik denk dat dat per ongeluk was, want ik hoorde ook dat de telefoon nog in zijn zak zat toen ik verbinding kreeg. Ik luisterde hem dus per toeval af. En nou klink ik helemaal als een kutwijf, maar zoals ik al zei: ik vind het moeilijk om hem te vertrouwen..
Waarom ben je zo gek op iemand, die jou je zo naar laat voelen en die je je laat gedragen als een stalkerige gek?

Als iemand mij me zo rot laat voelen en ik hem niet vertrouw.... dan ben ik weg. No way dat ik hem dan zo ging stalken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven