Geen gevoel meer....

24-06-2009 14:34 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds maart '08 een relatie. En we zijn al snel gaan samen wonen. We wonen sinds januari '09 samen.

Nou het probleem. Ik heb totaal geen gevoelens meer voor mijn vriend. En de woonomgeving geef ik al helemaal niks meer om. Ik heb namelijk alles achter me moeten laten. Ik woonde in de omg. Van Alkmaar en ik woon nu naast Urk (Tollebeek).

Mijn vrienden, familie en mijn werk heb ik moeten achterlaten. Doordat ik hier woon heb ik haast geen contact meer met mijn vrienden. En het contact met mijn oudste zus is ook erg verwatert. Ik mis dit zo erg dat ik heimwee heb naar huis.

Nu ga ik het vrijdag vertellen, en zaterdag komen me ouders me ophalen.

Wie heeft dit ook meegemaakt? En hoe hebben jullie het gedaan en verwerkt?
Dat weet hij niet dat ik echt heiwee heb naar mn huis. Maar we mn broers en zussen enzo en mn ouders.
Owja, je vroeg ergens of het heimwee is, of dat je gewoon geen gevoel meer hebt voor hem?

Als ik nu aan de relatie met mijn man denk, ik zou met hem op de noordpool kunnen wonen. Overal.

Dat kon met ex niet. Relatie zat dus niet goed.

Ik had ook wel heimwee hoor, dat ook, maar ik heb het idee, dat wanneer je relatie echt echt echt goed is, je overal kan wonen. Samen kun je dan een thuis creeeren.

Zo werkt het in ieder geval in mijn geval. Hoeft natuurlijk niet zo bij anderen te gaan.

Hmmm, wel k*t dat ie niet weet dat je heimwee hebt.

Als ie dat al niet eens weet, zit t niet lekker tussen jullie denk ik.

Gaan met die banaan!
Nou ik heb het wel eens gezegt maar hij houd zich daar niet mee bezig. Hij is vooral druk met online-gamen.

Maar zoals je zegt JepJep dat als het je ware lover is dat je overal kunt wonen.

Dat heb ik maanden gedacht. Maar nooit gevoelt.

Maar bedankt!
Dan doe je er goed aan om weg te gaan. (in mijn ogen dan)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven