Geen idee of ik dit moet accepteren

21-08-2019 23:12 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste lezers,

-
anoniem_389680 wijzigde dit bericht op 10-11-2019 01:45
99.50% gewijzigd
En waarom heb je uberhaupt nog contact met zo'n idioot?

Blokkeren en andere - gezelligere - vrienden zoeken.
Waarom maak je hier zo veel woorden aan vuil? Ik noem dit geen relatie, wat jullie hebben. Gewoon lekker weg gaan bij elkaar en klaar...
Alle reacties Link kopieren
Wat een halve gare....NEXT
Alle reacties Link kopieren
Stop met studeren, zonde van je tijd. Jij moet straks toch thuis blijven en voor de kinderen zorgen (als je lief bent).
ik geef mn bek ook maar een douw
wat is er mis mee?
Alle reacties Link kopieren
Wat doet deze relatie met jou zelfvertrouwen? Kijk je er überhaupt naar uit om hem te zien?

Ergens is jullie omgang ernstig scheefgegroeid. Hij vind dat hij wat op te merken heeft tov jou gedrag, en jij hebt dat over je kant laten gaan.
Zijn toekomstidee ligt veraf van de jouwe. Ben je er ooit tegenin gegaan?

Het klinkt niet gezond en je zou zo niet behandeld moeten willen worden.
Ik denk dat daar je antwoord ligt.
Hoe zou je reageren als een vriendin je dit verhaal vertelt?

Dat ze zich al 7 jaar als een schotelvod laat behandelen door een idioot met een te dikke nek en te veel pretentie?
Alle reacties Link kopieren
Je zegt dat je verre van perfect bent. Denk je dat zelf of heeft hij je dat aangepraat? Maar je ziet het goed, dit is hoe je niet communiceert. En het is ook niet echt een relatie. Wel iets wat je van vast lievere mannen weghoudt. Er is geen situatie waarin zijn woorden te rechtvaardigen zijn, dus zijn kant van het verhaal boeit niet.
Alle reacties Link kopieren
Hoezo 'geen idee of ik ik dit moet accepteren'?

Kom op zeg.
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
Als jij vriendelijk elke drie minuten hier reageert zal ik zeggen wat ik hier van vind.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
En wederom een topic waarin de partner de ander (geestelijk) mishandelt maar ja, hij heeft ook zoveel goede eigenschappen...

Dus ik hou t bij deze maar kort en krachtig:

Dump hem.
Ga in therapie
Alle reacties Link kopieren
Dat je dit nog moet vragen, TO.

Waarom in godsnaam blijft iemand in zo'n relatie?
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
CherokeeRose1977 schreef:
22-08-2019 00:00
:

Dump hem.
Ga in therapie ga het vieren met een lekkere fles wijn, een paar goede vriendinnen en een heerlijke wip met een leuke vent.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Er zijn opties:

Of jij bent iemand die echt de hele tijd zeurt en overal over klaagt en hij kan niks goed doen.

Of hij is gewoon een enorm.manipulatieve lul.

Gezien het feit dat je 20 keer zegt dat jij ook niet perfect bent denk ik optie 2.

Gun jezelf een leuke vent. Dit is toch niet leuk? Waarom hiermee genoegen nemen terwijl je een echt leuke relatie kan hebben?
Alle reacties Link kopieren
Hij zegt letterlijk: Jij past je aan al zijn eisen en gedragingen aan, hoe belachelijk ook, en je waagt het niet om er wat van te zeggen, want anders kun je opdonderen.

Hij is niet lief!
Een lieve man manipuleert je niet!
Een lieve man zet je niet zo voor aap midden in een restaurant!
Een lieve man accepteert jou zoals je bent!
Een lieve man zal je steunen in jouw pogingen een beter mens te worden, volgens jouw definitie van een beter mens!
Een lieve man zal juist wel met je communiceren, naar je luisteren en jouw mening ter harte nemen, zelfs al is hij het er niet mee eens!
Hou de wet van drie in ere, driemaal zullen je daden wederkeren. Leer de wet en leer ook goed, dat wat je zaait je ook oogsten moet!

Disclaimer: alles wat ik schrijf is mijn mening, ongeacht de overeenkomsten met waarheid....
Alle reacties Link kopieren
Vlietleeuw schreef:
21-08-2019 23:12
Ik hoop dat jullie goed advies hebben voor mij.
Dumpen en doorgaan!
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
21-08-2019 23:33
Stop met studeren, zonde van je tijd. Jij moet straks toch thuis blijven en voor de kinderen zorgen (als je lief bent).
En dan vooral die kinderen leren dat alles wat niet gaat zoals verwacht hun schuld is want zij waren niet lief, of keken je stom aan of noem alles maar op wat hij tegen jou zegt
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg uit ervaring Ren weg en blokkeer deze man.

Hij praat je aan dat het jouw fout is en jij gaat dit ook nog geloven. En jij raakt jezelf straks helemaal kwijt.
En mag dansen hoe hij het hebben wilt.

Mijn ex zei ook zulke dingen in de trend van als je luisterd is er niets aan de hand ben ik de liefste man van de wereld. Zolang je mijn hoofd niet moe maakt en niet baldadig bent blijf ik bij je. Het is jou schuld dat ik zo tegen je doe want je maakt mijn hoofd moe.
Ik had altijd schuld en al vond ik dat niet dan praatte hij het me wel aan.

Hij manipuleerd je en pakt je op je gevoel.
Ik heb er van geleerd en ben er nog iedere dag mee bezig om hier mee om te gaan want waarom heb ik me dit toch laten gebeuren.

Mijn tip ....verdoe je tijd niet want dit zal alleen maar erger en erger worden totdat hij je zelfrespect en eigenwaarde helemaal uit je leeg heeft gezogen. Dan ben jij een hoopje ellende en verlaat hij je en gaat opzoek naar de volgende.
Blijf in jezelf geloven !
Alle reacties Link kopieren
Zolang jij blijft kiezen om lief te zijn zodat, zal hij iets willen doen samen als jij.
Stop daar mee, vertel hem zelf op te tyfussen als hij zich als een kleuter gedraagt en stop ermee jezelf als een kleuter te gedragen.
De ene helft van de maatschappij brengt zijn leven door met het observeren van de andere helft.
De titel van je topic luidt ‘Geen idee of ik dit moet accepteren’. In je hele OP schrijf je echter al dat je dit niet wilt accepteren en dit geen normaal gedrag vindt.
Wat maakt dan dat je er geen consequenties aan verbindt?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niet eens je hele bericht gelezen maar bij je eerste punt herkende ik het al. In het verleden heb ik ook zo'n soort van relatie gehad.
Ik heb zo veel verdriet gehad toen we het contract eindelijk verbroken en heel lang nog de gedachte gehad 'wat als ik inderdaad...'
Pas op het moment toen ik een nieuwe relatie kreeg met mijn huidige man besefte ik mij pas hoe een relatie echt hoort te zijn, in een relatie hoor je rust te vinden, echt vertrouwen op elkaar en iemand die altijd trots op je is.

Alsjeblieft gun jezelf beter dan dit.
Alle reacties Link kopieren
Ken dat wel ja ex deed dat ook altijd:
“ als jij niks geks doet dan komt het goed “
Nja niet dus hoor
Meneertje dumpte me toch na me 1,5 jaar als een stuk vuil te hebben behandelt betrok hij alles op zichzelf ..

Vaak zien dit soort mannen hun eigen gedrag niet daar zijn ze blind voor maar alles dat wat jij doet wordt onder een vergrootglas gelegd..

Ondertussen ga je erin geloven wat hij zegt ... Frustrerend is het ja ze doen of ze zo gek op je zijn en dat alles bij jou ligt jij de hele relatie en het verloop ervan in handen hebt uh niet dus ..


Alles wat zij doen is verder per-fect.
Alle reacties Link kopieren
Het is een poging tot een relatie die uit is sinds 2015 en dat al jarenlang. Een toekomst zie je niet zitten en terecht, want hij gaat jullie kinderen net zo behandelen als jou. Ik zou stoppen met die pogingen. Doe eens ongeremd zó niet lief dat hij zijn pogingen ook opgeeft. Lijkt me een heerlijk einde. En jullie leefden nog lang en gelukkig zonder elkaar.
mermedina wijzigde dit bericht op 22-08-2019 04:44
3.09% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dubbel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven