Geen relatie maar wel sex enz.

09-12-2019 12:14 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben net nieuw hier en weet niet of deze vraag al eerder gesteld is. Sinds een aantal maanden heb ik contact met een meisje en in mijn ogen een geweldig meisje ook. Of ik een relatie wil weet ik niet maar de vraag is meer over haar bedoeld.

Inmiddels hebben we al meerdere keren afgesproken en samen op de bank filmpje gekeken en samen eten enzovoort. Allemaal heel gezellig hoor maar af en toe vraagt ze bepaalde dingen op gebied van relaties en wanneer ik antwoord geef kapt ze het gesprek ineens af. Laatst heeft ze te kennen gegeven dat ze me een leuke jongen vind alleen qua uiterlijk ben ik het niet helemaal en ze is niet verliefd. Oké ik vind der leuk en iets meer dan film kijken zou ik niet erg vinden ook. Maar toen ze dat tegen me zei heb ik min of meer het contact wat gestopt en het los gelaten. Uiteindelijk is het drie week stil geweest tot afgelopen weekend. Ze vroeg me om vrijdag langs te komen voor een filmpje want ze miste me. En ja ik miste het ook wel, bij een filmpje kijken is het niet gebleven van een beetje kriebelen naar de slaapkamer en we hebben het gedaan. Ik ben blijven slapen en smorgens deden we het nog een keer. De rest van de zaterdag vertelde ze hoe fijn ze het heeft gevonden en nog nooit zo geweldig in bed had gehad. (positief voor mij natuurlijk) zo ging de dag voorbij en zondag toen ik moest werken kreeg ik een appje dat ze graag wou knuffelen en zo. Maar een uur later kreeg ik ook het berichtje dat er qua gevoel en zo niks veranderd was of zo.

Misschien mensen die hier ervaring mee hebben?? Ik volg het zelf niet meer in ieder geval.
Alle reacties Link kopieren
Op zich is dit niet zó moeilijk toch? Ze wil wel seks met je en leuke dingen doen maar geen relatie want ze is niet verliefd. Als jij dat ook ziet zitten, go for it.
Ik wil hier geen tekst (maar een leeg vak kan ik niet opslaan)
Yep.. Ze vind het wel leuk om met je om te gaan, maar dat is ook het enige. Als ze echt een relatie met je wou, was ze wel duidelijker geweest.
Misschien date ze nog met andere. In ieder geval lijkt het erop dat je even leuk bent voor nu, maar zodra er iemand leukers voorbij komt zet ze je zo aan de kant gok ik
Alle reacties Link kopieren
de eerste man die klaagt over seks zonder verantwoordelijkheden....friends with benefits gelijk ze zeggen
Alle reacties Link kopieren
Je bent niet de eerste en ook niet de laatste die dit overkomt. Mocht het zelf recent ook weer eens meemaken.

Aan jou de keus: loslaten en geen contact meer of het idee dat het een relatie wordt (dat wordt het niet zoals ze aangeeft) uit je hoofd zetten en van de seks genieten.
Alle reacties Link kopieren
icequeen2000 schreef:
09-12-2019 15:22
de eerste man die klaagt over seks zonder verantwoordelijkheden....friends with benefits gelijk ze zeggen

Ook voor mannen is seks zonder verantwoordelijkheden niets op het moment dat ze verliefd zijn op diegene.
Alle reacties Link kopieren
borboletas schreef:
09-12-2019 15:10
Op zich is dit niet zó moeilijk toch? Ze wil wel seks met je en leuke dingen doen maar geen relatie want ze is niet verliefd. Als jij dat ook ziet zitten, go for it.
Duidelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven