Geen seks meer met vriend

06-03-2018 22:24 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal!

Zit er al een tijdje mee en lees vaak mee op het forum dus dacht toch maar even een account aanmaken.
De situatie zit als volgt, m'n vriend en ik zijn nu 2,5 jaar bij elkaar. Seks heeft voor hem nooit echt een belangrijke rol gespeeld in onze relatie maar we hadden het wel altijd, en goed!! Maar sinds een half jaar ongeveer is het minder tot soms hele periodes niet geworden. Momenteel hebben we nu ongeveer 2 maanden geen seks gehad. We zien elkaar overigens rond de 1 a 2 dagen per week. We hebben hier al meerdere gesprekken overgehad en volgens hem is het een periode en komt het echt wel weer terug. Ook heb ik gevraagd of het aan mij lag maar dan zei hij dat hij ook niet geinteresserd was in seks met andere meisjes.
Ik vind seks wel vrij belangrijk in een relatie en voel me zo onzeker en afgewezen door de situatie... Afgesproken met hem dat ik het ook niet meer opzoek om dat afgewezen gevoel een beetje te voorkomen maar weet niet hoe het nu terug zou moeten komen...
Hebben jullie tips?

p.s We knuffelen en kussen wel veel dus is niet dat er totaal geen fysiek contact meer is
Weet je zeker dat je tips wilt voor je relatie van 2,5 jaar waarbij jullie elkaar 1 a 2 dagen per week zien en hij geen seks meer met je wil?
Alle reacties Link kopieren
Amant schreef:
06-03-2018 22:36
Weet je zeker dat je tips wilt voor je relatie van 2,5 jaar waarbij jullie elkaar 1 a 2 dagen per week zien en hij geen seks meer met je wil?
We studeren allebei in andere steden en hebben verder een eigen leven naast elkaar dus vind het altijd wel lekker om mn eigen ding door de week te kunnen doen elkaar in het weekend te kunnen zien
Fleuuuuur schreef:
06-03-2018 22:41
We studeren allebei in andere steden en hebben verder een eigen leven naast elkaar dus vind het altijd wel lekker om mn eigen ding door de week te kunnen doen elkaar in het weekend te kunnen zien
Hij wil geen seks meer met je. Zelfs niet in de spaarzame tijd die jullie samen hebben.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het maar vreemd dat ie geen seks meer wil. Hij moet zich er maar gewoon overheen zetten. Hoe langer je het niet doet, hoe groter de drempel.
Alle reacties Link kopieren
In onze relatie staat seks ook niet op de voorgrond. Ook wel eens periodes gehad waarin het ongeveer elke dag was, andere periode misschien wel 3 maanden niet.
Dus wees niet meteen onzeker als het een tijdje op een laag pitje zit.
ik ben van mening dat seks niet het belangrijkst is in een relatie.

Maar wat geeft hij als reden aan dat hij 'geen zin' heeft.. ik bedoel iedereen heeft wel eens geen zin, maar hij kan toch 'zin maken'?
Alle reacties Link kopieren
sanneennas schreef:
06-03-2018 22:58
In onze relatie staat seks ook niet op de voorgrond. Ook wel eens periodes gehad waarin het ongeveer elke dag was, andere periode misschien wel 3 maanden niet.
Dus wees niet meteen onzeker als het een tijdje op een laag pitje zit.
ik ben van mening dat seks niet het belangrijkst is in een relatie.

Maar wat geeft hij als reden aan dat hij 'geen zin' heeft.. ik bedoel iedereen heeft wel eens geen zin, maar hij kan toch 'zin maken'?

Ja klopt hij zegt ook dat ik, als het aan hem ligt, helemaal niet onzeker hoeft te zijn. Maar als ik begin over zin maken zegt hij dat hij niet houdt van het moeten en dat het voor hem een moment moet zijn. Ik snap het ook niet altijd want ik heb denk ik gewoon een hoger libido dan hij...
Alle reacties Link kopieren
Tijdens het zoenen/ knuffelen krijgt hij ook geen zin?
Alle reacties Link kopieren
Dihnand schreef:
06-03-2018 23:01
Tijdens het zoenen/ knuffelen krijgt hij ook geen zin?
Nee en ik durf het dan ook niet zo goed meer tot dat volgende level te trekken zeg maar omdat ik bang ben voor afwijzing
Fleuuuuur schreef:
06-03-2018 23:03
Nee en ik durf het dan ook niet zo goed meer tot dat volgende level te trekken zeg maar omdat ik bang ben voor afwijzing
Wil je je leven in angst doorbrengen of wil je een partner waarbij je alles kwijt kunt wat er op je hart ligt?
Alle reacties Link kopieren
Dus hij wordt niet meer opgewonden van je, maar het ligt niet aan jou verder? Apart ook dat ie geen zin wil maken. Zo moeilijk is dat niet. Als je eenmaal bezig bent wordt het vanzelf wel leuk. Een mythe dat je lijdzaam af moet wachten tot je zin krijgt. Daar heb je zelf ook wel invloed op. En jullie zijn zelfs nog maar kort bij elkaar...
Alle reacties Link kopieren
Heeft ie geen erectieproblemen ofzo waar hij zich voor schaamt?
Alle reacties Link kopieren
Zo als hij het schetst wordt het ook wel erg lastig. Hij wil geen zin maken en jij mag niets doen om te zorgen dat hij zin krijgt..
Plus erbij dat als hij dan een keertje wel wil, jij dan ook meteen maar moet instemmen.
misschien eens wat proberen te experimenteren oid? wat spannender maken?
Alle reacties Link kopieren
Geef aan hoe erg je hier mee zit. Dat dit je zo onzeker en verdrietig maakt. 2 maanden geen seks vind ik echt heel lang! Hij mag best zijn best doen om in the stemming te komen. Ik vind het een beetje makkelijk van hem om gewoon te zeggen dat hij er geen zin in heeft. Jij bent er namelijk ook nog.
Alle reacties Link kopieren
Voor sommige mensen is seks gewoon niet zo belangrijk. Jij moet er dan over nadenken of jij wel een toekomst ziet met erg weinig seks.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
licht-blauw schreef:
06-03-2018 23:09
Geef aan hoe erg je hier mee zit. Dat dit je zo onzeker en verdrietig maakt. 2 maanden geen seks vind ik echt heel lang! Hij mag best zijn best doen om in the stemming te komen. Ik vind het een beetje makkelijk van hem om gewoon te zeggen dat hij er geen zin in heeft. Jij bent er namelijk ook nog.
Mee eens.
de tijdslimiet niet zozeer, maar wel met dat je er samen over gaat.. Niet alleen hij.
Alle reacties Link kopieren
sanneennas schreef:
06-03-2018 23:15
Mee eens.
de tijdslimiet niet zozeer, maar wel met dat je er samen over gaat.. Niet alleen hij.
Ja dat je er samen over gaat vind ik een goeie idd! Binnenkort maar weer gesprekje over hebben dan
Nog even los van het gaan en praat kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat je zelf ook al had kunnen bedenken dat je dit issue met je vriend had moeten bespreken, TO.
Alle reacties Link kopieren
Amant schreef:
06-03-2018 23:32
Nog even los van het gaan en praat kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat je zelf ook al had kunnen bedenken dat je dit issue met je vriend had moeten bespreken, TO.
Als je het eerste bericht goed leest, staat er dat we al gesprekken erover hebben gehad. Mijn reactie van net sloeg op het feit dat ik het een mooie omschrijving vond dat het iets is dat van ons allebei is en dat ik dat hem voor ga leggen
Alle reacties Link kopieren
Door zolang geen seks te hebben verdwijnt juist ook de zin in seks. De beste remedie is je gewoon tot seks te zetten om uit de negatieve vicieuze cirkel te stappen.
2 maanden geen seks is hier alleen voorgekomen toen ik net bevallen was.
Misschien af en toe eens de tijd voor elkaar gaan nemen, elkaar masseren, samen douchen, etc om in de stemming te komen. Seks kan ook een manier zijn om weer tot elkaar te komen, je verbonden te voelen, je liefde te uiten.
Succes!
appelientjex wijzigde dit bericht op 06-03-2018 23:41
16.15% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
appelientjex schreef:
06-03-2018 22:55
Ik vind het maar vreemd dat ie geen seks meer wil. Hij moet zich er maar gewoon overheen zetten. Hoe langer je het niet doet, hoe groter de drempel.
Dit vind ik wel erg dwingend en egoïstisch. Omdat jij de seks mist moet de ander zich er maar 'gewoon overheen zetten'. Volgens mij is seks niet echt iets waar je recht op hebt, hooguit iets waarvan je zelf aan kunt geven hoe veel behoefte je eraan hebt.

TO, wat een rotsituatie. Voel je je naast afgewezen ook niet gefrustreerd?
Alle reacties Link kopieren
appelientjex schreef:
06-03-2018 23:37
Door zolang geen seks te hebben verdwijnt juist ook de zin in seks. De beste remedie is je gewoon tot seks te zetten om uit de negatieve vicieuze cirkel te stappen.
2 maanden geen seks is hier alleen voorgekomen toen ik net bevallen was.
Misschien af en toe eens de tijd voor elkaar gaan nemen, elkaar masseren, samen douchen, etc
Succes!
Ja mee eens, bedankt voor de tips! Massage deden we in het begin veel dus miss goed om dat weer voor te stellen
Fleuuuuur schreef:
06-03-2018 23:35
Als je het eerste bericht goed leest, staat er dat we al gesprekken erover hebben gehad. Mijn reactie van net sloeg op het feit dat ik het een mooie omschrijving vond dat het iets is dat van ons allebei is en dat ik dat hem voor ga leggen
Ik sla gewoon een paar stappen over.

Maak van je hart geen moordkuil, dat is alles wat ik zeg.
Alle reacties Link kopieren
Mabellineee schreef:
06-03-2018 23:37
Dit vind ik wel erg dwingend en egoïstisch. Omdat jij de seks mist moet de ander zich er maar 'gewoon overheen zetten'. Volgens mij is seks niet echt iets waar je recht op hebt, hooguit iets waarvan je zelf aan kunt geven hoe veel behoefte je eraan hebt.

TO, wat een rotsituatie. Voel je je naast afgewezen ook niet gefrustreerd?
Alsof seks zo’n vreselijk iets is. Soms is het een kwestie van zin maken. Als je begint, kom je vanzelf wel in de mood. Erover praten is zo’n libidokiller. Hoe vaker je het doet, hoe meer zin je erin krijgt.
Alle reacties Link kopieren
Mabellineee schreef:
06-03-2018 23:37
Dit vind ik wel erg dwingend en egoïstisch. Omdat jij de seks mist moet de ander zich er maar 'gewoon overheen zetten'. Volgens mij is seks niet echt iets waar je recht op hebt, hooguit iets waarvan je zelf aan kunt geven hoe veel behoefte je eraan hebt.

TO, wat een rotsituatie. Voel je je naast afgewezen ook niet gefrustreerd?
Gefrustreerd valt wel mee vooral omdat we het verder mega leuk hebben! Is vooral de afwijzing en de onzekerheid die daarbij komt die moeilijk is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven