geen sms, telefoon enz van vriend

06-04-2012 11:59 153 berichten
beste allemaal,

mijn vriend en ik hebben een jaar. Nu hebben we sinds gisteren helemaal geen contact gehad. geen sms, belletje of wat dan ook. Ik ben zowieso wel degene die meestal het contact legt, en ik doe dat nu dus niet en het ontstaat dus ook niet zomaar. We zijn vandaag gewoon beide vrij. Is dit normaal of moet ik me zorgen maken?

x
Alle reacties Link kopieren
niet eens een pingetje?
Omg een hele dag niet? Misschien gaat hij wel vreemd.

Geintje natuurlijk mijn vriend is ook niet zo van het bel- en sms-contact, maar houdt wel veel van me, en laat dat dan op andere manieren merken.
Is hij klant bij Vodafone?

Ben je hem aan het testen? Waarom?
Het is geen bellert, je zegt het zelf.
Ik zeg: vodafone.
vodafone
Toen we nog niet samenwoonde hoorde ik soms een hele werkweek niets van mijn vriend als ik zelf niets stuurde.

(bellen hield ie al helemaal niet van)

Niet ideaal, maar tis ook gewoon niet zo'n beller of smser,
Vodafone inderdaad??

Dit is volgens mij de derde dag dat alles eruit ligt.

Krijg sporadisch een sms binnen, (voor de 5e keer hetzelfde bericht)
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
Of hij is het gewoon vergeten, dat het precies een jaar geleden is vandaag.
Zeg maar Spijker.
Idd Vodafone!

Wat is er mis met zelf bellen?
Vodafone.
Ik heb ook Vodafone maar nergens last van gehad. Is toch maar een klein gedeelte in Nederland wat daar last van heeft?
Ik kom echt veeel te laat om de Vodafone grap te maken
quote:spijk-er schreef op 06 april 2012 @ 12:04:

Of hij is het gewoon vergeten, dat het precies een jaar geleden is vandaag.ook generaal pardon gehad? :-) leuk!
Of hij ligt lekker uit te slapen.
Nou Boterblom, ik woon niet eens in de buurt van Rotterdam en mijn mobiel heeft al dagen een sabbatical.
quote:boterblommetje schreef op 06 april 2012 @ 12:05:

Ik heb ook Vodafone maar nergens last van gehad. Is toch maar een klein gedeelte in Nederland wat daar last van heeft?

Ja alleen regio Den Haag - Rotterdam heeft er echt last van geloof ik.

Maar idd TO, misschien is dit het wel gewoon.

En anders is het echt niet vreemd, mannen houden gewoon niet zo van bellen/smsen als wij vrouwen.
quote:kirsten77 schreef op 06 april 2012 @ 12:06:

Nou Boterblom, ik woon niet eens in de buurt van Rotterdam en mijn mobiel heeft al dagen een sabattical.

oh?

..of de vriend van TO heeft er gewoon effies geen zin in en gebruikt Vodafone als excuus?
ik snap jullie reactie zeker wel. maar in dat jaar hebben we volgens mij nog nooit zo lang geen contact gehad. 1,5 dag. en hij heeft geen vodafone. ik denk ook niet dat het over is ofzow. maar ik ben vanuit onze dating fase zo gewend dat hij geen genoeg van me kan krijgen. ik vind het zo jammer dat die fase over gaat. kan dat soms moeilijk accepteren.

en misschien test ik hem wel een beetje maar zelf had ik ook even geen zin hem te bellen. was erg moe. nou ja ik maak me ook druk om niets (maar zit me momenteel overal druk om te maken, heb ook te lang vrij)
Sinds gister? Oh jee dit is ECHT niet goed hoor!
Als hij over een week nog niets van zich heeft laten horen zou ik me zorgen maken.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:chocoladeballetjes schreef op 06 april 2012 @ 12:08:

ik snap jullie reactie zeker wel. maar in dat jaar hebben we volgens mij nog nooit zo lang geen contact gehad. 1,5 dag. en hij heeft geen vodafone. ik denk ook niet dat het over is ofzow. maar ik ben vanuit onze dating fase zo gewend dat hij geen genoeg van me kan krijgen. ik vind het zo jammer dat die fase over gaat. kan dat soms moeilijk accepteren.

en misschien test ik hem wel een beetje maar zelf had ik ook even geen zin hem te bellen. was erg moe. nou ja ik maak me ook druk om niets (maar zit me momenteel overal druk om te maken, heb ook te lang vrij)Maar vind je het zelf ook echt leuk, zo vaak contact? Of is het meer bedoeld als bevestiging dat hij je nog steeds wel leuk vindt?
Ik woon in het Zuid-oosten, en ook ik heb al dagen amper tot geen bereik, dus dat van alleen regio Rotterdam is onzin.
nou ik ben met mijn vriendinnen ook wel hoog frequent in contact. Mijn beste vriendin en ik bellen, face-book chatten en spreken elkaar echt heeel veel. Elke dag wel. maar als ik haar gewoon even een tijdje niet spreek ben ik daar niet zo mee bezig. Dan gaan we elkaar wel missen maar dat is meestal wel tegelijk. Zij is ook aan het daten dus we zien elkaar ook weleens een tijdje niet (halve week). Soms vind het moeilijke te weten hoeveel contact hij wil. en het heeft vast ook wel met bevestiging te maken. Want van de week was ik eigenlijk te moe om langs te komen en hij ook en toen voelde ik me toch afgewezen terwijl ik neit langs wilde komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven