geen vlam in de pan :(

01-08-2014 20:58 71 berichten
Alle reacties Link kopieren
Owowowow wat een rotgevoel..... ik was de laatste twee jaar single (eigen keuze) en heb ruim 3 maanden geleden mijn eerste date sinds jaaaaaaren gehad. We hebben nu zo'n 2.5 maand ge-date, hij is geweldig, hij vind mij geweldig, op papier zijn we het perfecte stel..... Maar het is net niet.... geen vlam in de pan. Deze week hebben we samen besloten dat het een super-vriendschap zou kunnen zijn maar geen hoteldebotel relatie.



Owowowow ik voel me zo rot terwijl ik dit zelf al lang bedacht had.

Na een paar weken samen moet je nog in de neuk-het-behang-van-de-muur-fase zitten (wat we ook deden ). Maar het gevoel van "ik lig s nachts naar het plafond te glimlachen" hadden we beiden niet...



Mijn leven zit best wel redelijk perfect in elkaar dus mijn wereld stort echt niet in, een man is nog steeds een aanvulling ipv een must. Maar ik Baal met hoofdletter B....



Waarom bestaat er geen verliefd-aan-knop



Zo ik ben het kwijt....



Ik ga een borrel inschenken... happy weekend allemaal
Alle reacties Link kopieren
Tja dat is inderdaad vervelend. Mar wel goed dat je het je beiden realiseert denk ik. Sterkte en proost dan maar....
Alle reacties Link kopieren
Je kan t ook positief bekijken, na 2 jaar sta je eindelijk weer open voor een nieuwe liefde :-)



Dus hop terug in het zadel en next!
Ik zou hem erbij houden als hobby. En ondertussen verder shoppen.
Heeeeeel herkenbaar, helaas. Bijna precies dezelfde situatie hier. Maar ja, je kunt het nog zo graag willen, als het er niet is is het er niet.



Verder eens met Geitje, je hart staat weer open, dat is al winst.
Alle reacties Link kopieren
@Naara dat klinkt als een goed plan maar ik denk dat ik dat niet zou kunnen door toch nog een tikje gevoel wat er wel is. Ik zou op een of andere manier toch wel jaloers worden als hij komend weekend een andere chick af zou lebberen.... gek he?



@boerderijgeit.... wauw, ik ben eigenlijk wel verrast na jouw samenvatting: ik durf t weer aan met een volgende whoowooow.....
Alle reacties Link kopieren
quote:koekie1980 schreef op 01 augustus 2014 @ 21:08:

@boerderijgeit.... wauw, ik ben eigenlijk wel verrast na jouw samenvatting: ik durf t weer aan met een volgende whoowooow.....Ik dacht altijd nadat iets met een sisser was afgelopen "ben benieuwd wie ik nu ga ontmoeten" en dan fantaseerde ik daarover
Alle reacties Link kopieren
quote:Wollstonecraft schreef op 01 augustus 2014 @ 21:05:

Heeeeeel herkenbaar, helaas. Bijna precies dezelfde situatie hier. Maar ja, je kunt het nog zo graag willen, als het er niet is is het er niet.



Verder eens met Geitje, je hart staat weer open, dat is al winst.Niet Wollie, je zat zo lekker op je roze wolk.
Alle reacties Link kopieren
quote:boerderijgeit028 schreef op 01 augustus 2014 @ 21:11:

[...]



Ik dacht altijd nadat iets met een sisser was afgelopen "ben benieuwd wie ik nu ga ontmoeten" en dan fantaseerde ik daarover



gaat tinder app NU installeren



nee grapje.... nog ff niets van plan hahahahaha..... eerst ff bijkomen van die gebroken nachten. En dat als kindloze....
quote:boerderijgeit028 schreef op 01 augustus 2014 @ 21:12:

[...]



Niet Wollie, je zat zo lekker op je roze wolk.



Yep, helaas pindakaas, weer van die wolk afgedonderd. Maar weet je, je hebt wel helemaal gelijk als je zegt dat mijn (en Koekies) hart weer open staat, dus dat komt vast goed!

Er zijn nog meer leuke mannen op de wereld
Alle reacties Link kopieren
Je kan t toch installeren en een beetje rondshoppen



To forget a man, is to get a man! Ik wisselde sneller van vent dan van ondergoed hoor
Alle reacties Link kopieren
Maar goed dat je geen klepperende eierstokken hebt Koek, anders had je misschien bij deze 'het is hem net niet' man gebleven.



Op naar de volgende!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Weet je zeker dat je niet verliefd bent? Ik bedoel, als je het echt zo erg vindt. Misschien heb je gewoon niet altijd de neiging om naar het plafond te glimlachen al heb je wel gevoelens.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
quote:Wollstonecraft schreef op 01 augustus 2014 @ 21:15:

[...]

Yep, helaas pindakaas, weer van die wolk afgedonderd. Maar weet je, je hebt wel helemaal gelijk als je zegt dat mijn (en Koekies) hart weer open staat, dus dat komt vast goed!

Er zijn nog meer leuke mannen op de wereld Balen vrouw! Maar je hebt het geprobeerd en nu je hart weer openstaat zal er straks een heule leuke vent blijven plakken.
Alle reacties Link kopieren
En onthoudt: voor een stukje worst hoef je geen heel varken in huis te halen.



Je zult zien, opeens wordt week van een man waarvan je dat misschien niet eens had je verwacht. Hou ons op de hoogte!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:boerderijgeit028 schreef op 01 augustus 2014 @ 21:18:

[...]



Balen vrouw! Maar je hebt het geprobeerd en nu je hart weer openstaat zal er straks een heule leuke vent blijven plakken. Dank je lieve Geitje
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 01 augustus 2014 @ 21:19:

En onthoudt: voor een stukje worst hoef je geen heel varken in huis te halen.

Gaat een doekje pakken om de wijn uit mn toetsenbord te poetsen.... thanx Hiem
Alle reacties Link kopieren
quote:boerderijgeit028 schreef op 01 augustus 2014 @ 21:16:

Je kan t toch installeren en een beetje rondshoppen



To forget a man, is to get a man! Ik wisselde sneller van vent dan van ondergoed hoor

Jajaja er is een spreekwoord.. ' to get over a guy you need to get underneath another one"

Alle reacties Link kopieren
quote:koekie1980 schreef op 01 augustus 2014 @ 21:29:

[...]



Jajaja er is een spreekwoord.. ' to get over a guy you need to get underneath another one"

Misschien daar even mee wachten, je had al van die gebroken nachten
Hier ook Koekkie.. Had er zelfs nog een topic over geopend. De klik was zo enorm aanwezig.. Roze wolk, lol, alles.

Maar toch deze week tot de conclusie gekomen, dat ondanks de roze wolk er dingen waren die voor mij niet kloppen en hij mij op de lange termijn niet gelukkig ging maken.



Wonden likken, even flink Balen, maar weer door. Wel fijn te ervaren dat er zo'n klik kan zijn met iemand.

Was mijn eerste keer, head over heals op iemand vanaf de eerste blik.



Zonde dat dat dan niet kloppend is, of voor jou inderdaad een aan knopje tot verliefdheid..
Alle reacties Link kopieren
first world problems.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook!

Een scharrel waar ik echt hoteldebotel van was heeft mij, na meer dan een jaar geen contact te hebben, op een feestje aangesproken voor een date. Leuke date, dus daarna nog een keer en nog een keer, maar toen ik gister bij hem op de bank zat had ik echt zoiets van; ik ben over je heen.



Hoe gek ik van hem was (gedeelde interesses, goede klik, humor, goed kunnen praten), zo saai en simpel vond ik hem nu...

Snap er niks van, hij was echt mijn 'droomman', maar nu hij mij echt wil vind ik hem niks meer.

Oh, moeilijk, moeilijk.
Silence is golden. Duct tape is silver.
quote:systeemkast schreef op 01 augustus 2014 @ 21:37:

first world problems.Wij durven er tenminste voor te gaan! Daar kun jij nog iets van leren
quote:missmisery schreef op 01 augustus 2014 @ 21:39:

Hier ook!

Een scharrel waar ik echt hoteldebotel van was heeft mij, na meer dan een jaar geen contact te hebben, op een feestje aangesproken voor een date. Leuke date, dus daarna nog een keer en nog een keer, maar toen ik gister bij hem op de bank zat had ik echt zoiets van; ik ben over je heen.



Hoe gek ik van hem was, zo saai en simpel vond ik hem nu...

Snap er niks van, hij was echt mijn 'droomman', maar nu hij mij echt wil vind ik hem niks meer.

Oh, moeilijk, moeilijk. Soms is de droom echt leuker dan de realiteit
Alle reacties Link kopieren
quote:Wollstonecraft schreef op 01 augustus 2014 @ 21:41:

[...]





Soms is de droom echt leuker dan de realiteit



Kennelijk! Hij heeft toen ook wel gezegd dat hij me heel leuk vond, maar steeds afstand. En nu ging hij er echt voor en wist ik niet hoe snel ik weg moest komen.



Ik snap er echt niks van, dat gevoel wat ik toen had was zo intens en dat is nu gewoon weg.
Silence is golden. Duct tape is silver.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven