Geghost worden

17-11-2019 21:22 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik heb even wat advies nodig over de volgende situatie. Ik ben nu sinds 3 maanden uit een relatie van 2,5 jaar. Mijn ex en ik zijn echt als vrienden uit elkaar gegaan, ik geef ook nog steeds veel om hem maar het werkte gewoon niet. Nu heb ik 3 weken geleden een jongen leren kennen op een festival en hebben we zo’n goeie klik, ik heb me nog nooit zo snel bij iemand zo op mijn gemak gevoeld. Ik heb hem in de afgelopen 3 weken ook wel vrij vaak gezien en ik heb bij hem geslapen. Ik heb ook zijn vrienden ontmoet en we hebben ook al afgesproken dat ik met hen mee ga naar een feestje en ik heb ook al een ticket gekocht. Hij liet mij heel erg merken dat hij me heel erg leuk vond, alleen af en toe was ie een beetje te aanhankelijk. Ik heb toen ook eerlijk en voorzichtig aangegeven dat ik af en toe ook wel mijn ruimte een nodig heb. Nu merkte ik dat hij dat niet leuk vond om te horen, maar ik heb uitgelegd dat dat heel erg persoonlijk is en niet aan hem ligt. Nu zouden we eergisteren samen eten en naar de film gaan, en hij heeft toen niks van zich laten horen. Hij negeerde mij en pas om 20:00 liet hij weten dat hij zich niet zo heel goed voelde. Daarna heeft ie alles genegeerd wat ik heb gezegd, en pas vanochtend liet hij mij weten dat er te veel verwachtingen van hem zijn waar hij niet mee wil dealen. Waarop ik antwoordde dat ik alleen verwachtingen heb die hij heeft geschept. Nu reageert ie weer niet en ik heb geen idee wat ik hiermee moet. Ik vind t jammer als het klaar is maar ik begrijp niet waarom hij opeens niks meer van zich laat horen.
Next!

Of het een naam heeft of niet, ik zou hier geen zin in hebben
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst...
Stop ermee hij speelt een spelletje met je.
Blijf in jezelf geloven !
Laten gaan hoor.
Hij wil veel te snel en reageert zeer onvolwassen op dingen die jij aangeeft.
Deze wil je niet als vriend
Och jee wat een gedoe. Relaties horen simpel te zijn. Ik vind jou leuk en jij mij.
Als je langer samen bent, dan komen er wat hindernissen, maar zeker niet in het begin joh.

Next!
Laten gaan deze gast. Dat soort gedrag gaat zich herhalen en word je niet gelukkig van. Goed dat je aangaf ruimte voor jezelf nodig te hebben, maakte ook meteen duidelijk hoe hij hier in stond en mee om ging.
Hij wil graag een meisje wat wél erg aanhankelijk is en daar kan ik inkomen. Dat moet je niet als persoonlijk zien maar eerder dat je niet bent wat hij zoekt.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Hij heeft je niet geghost want je hebt gewoon nog berichtjes ontvangen en je weet dat hij niet verder wil.
Jammer dat jij dat wel wil maar je kan m moeilijk dwingen.
Jullie doen moeilijk, waardoor het niet past. Next. Het was leuk, nu niet meer, achter je laten en de volgende opzoeken. Niet waard om meer energie aan te verspillen.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven