Gekke gewoontes van je partner

30-12-2019 20:45 183 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn de gewoontes van je partner die jij gek/grappig/irritant of stiekem leuk vind?

Mijn vriend wil zijn broeken niet te vaak wassen want dan worden ze vaal, maar legt ze daarom gedragen terug in de kast. En pakt vervolgens wel elke ochtend een schone broek! Dus allemaal half-vieze broeken in de kast die daar liggen tot ze allemaal een keer gedragen zijn. Ik moet er wel om lachen en soms was ik ‘stiekem’ al zijn broeken zodat hij weer een schone kan pakken 😂.
Alle reacties Link kopieren
dat doet mijn man ook, maar dan niet terug in de kast, hij legt het op een stoel. eind van de week ligt de stoel vol en gooi ik het dus toch maar in de machine.
Alle reacties Link kopieren
Zeuren dat ik de kaas scheef schaaf...
Alle reacties Link kopieren
Ik snap niet wat hij hiermee opschiet, dan worden ze dus alsnog al na een keer dragen gewassen, maar dan gewoon dagen ofzo later in plaats van dezelfde dag? :biggrin:

Die van mij een irritante: keukenpapier op kots van de kat leggen 'om het even in te laten trekken' en het dan vergeten tot ik thuis kom. En dan zie ik dus ergens een berg papier en kots liggen. Super fijn. Direct opruimen lukt gewoon niet ofzo. Ik vind dat juist veel prettiger.
Alle reacties Link kopieren
Wat ik irritant, maar ook wel weer leuk vind, is dat als hij iets eet/drinkt wat hij heel lekker vind dat duidelijk maakt (zonder dat hij het zelf in de gaten te hebben) met mmmmm. en dan elke hap weer.
Vikhui schreef:
30-12-2019 20:53
Ik snap niet wat hij hiermee opschiet, dan worden ze dus alsnog al na een keer dragen gewassen, maar dan gewoon dagen ofzo later in plaats van dezelfde dag? :biggrin:

Nee, hij draagt ze vaker maar wil natuurlijk niet elke dag dezelfde broek aan. Dus legt 'ie ze terug in de kast.

Ik vind het volkomen logisch maar ik ben dan ook een man. ;-D
Alle reacties Link kopieren
Ik leg gedragen jeans ook terug. Zonde om elke keer te wassen. Hang ze uit en terug op de stapel
Alle reacties Link kopieren
Mijn partner doet vrijwel nooit een lade of een deurtje dicht als hij iets uit de kast heeft gepakt. Als de keukenrol op is, vervangt hij die niet, maar legt hij er een nieuwe bovenop. En als hij de vaatwasser uitruimt, doet hij dat nooit helemaal.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Alle reacties Link kopieren
Mijn man komt uit een familie waarin een aantal kok waren. Hij weet altijd op zijn manier precies hoe dingen horen in de keuken, en mag nog wel eens commentaar geven omdat ik het anders doe. Rot op man, je kan zelf nog geen pannekoek bakken. :@ verder is ie wel lief.
Alle reacties Link kopieren
Mijn partner heeft de gewoonte om enorm krom te gaan staan als hij groenten o.i.d. staat te snijden. Echt bijna met zijn neus op de snijplank!

Hij neemt hierbij zoveel ruimte in de keuken in, dat ik alleen via een omweg om de eetkamertafel heen het keukenblok weer kan bereiken. :bonk:
Alle reacties Link kopieren
NorthCape schreef:
30-12-2019 20:51
Zeuren dat ik de kaas scheef schaaf...
Jaaa hier ook! En echt iedere ochtend weer :roll:
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het eigenlijk een veel gekkere gewoonte om dan 'stiekem' die broeken te wassen. Als hij ze gewassen wil hebben gooit ie ze toch wel bij de was? Zo niet, dan niet toch? :confused:
Alle reacties Link kopieren
Venusss schreef:
30-12-2019 21:04
Mijn partner heeft de gewoonte om enorm krom te gaan staan als hij groenten o.i.d. staat te snijden. Echt bijna met zijn neus op de snijplank!

Hij neemt hierbij zoveel ruimte in de keuken in, dat ik alleen via een omweg om de eetkamertafel heen het keukenblok weer kan bereiken. :bonk:
Hahah wat grappig. Misschien toch een bril nodig??
Ik ga altijd eerder naar bed en mijn vriend ruimt nooit de glazen en schaaltjes etc op voordat hij gaat slapen. En hij eet altijd eerst zijn vlees/vis op en schept dan de rest pas op. En verder dat ie geen boter onder de hagelslag doet en vervolgens heel moeilijk zijn brood moet opeten
Hij doet nooit het dopje ergens op terug. bv lenzenvloeistof en lenzenbakje. Overal dekseltjes.
Belle73 schreef:
30-12-2019 20:59
Mijn partner doet vrijwel nooit een lade of een deurtje dicht als hij iets uit de kast heeft gepakt. Als de keukenrol op is, vervangt hij die niet, maar legt hij er een nieuwe bovenop. En als hij de vaatwasser uitruimt, doet hij dat nooit helemaal.
Dat doet mijn man altijd met het toiletpapier, zo irritant. Is het nu echt zoveel moeite om een nieuwe op te hangen? :roll:
Hij heeft zo'n beetje 3 miljard sokken en onderbroeken, maar hij blijft die ondingen maar bijkopen.
Zeeman moet intussen zo'n beetje schatrijk zijn geworden van hem alleen.


Ik kan rustig 3 maand niet wassen en dan heeft ie nog voorraad.

Maar dan wel klagen dat als de mand die week te vol is ik zijn sokken en ondergoed een weekje laat liggen wegens "niet hoogdringend".
anoniem_387728 wijzigde dit bericht op 30-12-2019 21:10
10.85% gewijzigd
Binnenshuis in deuropeningen gaan staan. Benieuwd of meer mannen dat doen.
Mijn vriend gebruikt spreekwoorden en gezegdes vaak verkeerd of door elkaar.
Echt hilarisch soms.🤣 Kind en ik liggen in een deuk en zelf heeft hij het echt niet door.
Alle reacties Link kopieren
elein schreef:
30-12-2019 21:06
Ik vind het eigenlijk een veel gekkere gewoonte om dan 'stiekem' die broeken te wassen. Als hij ze gewassen wil hebben gooit ie ze toch wel bij de was? Zo niet, dan niet toch? :confused:
Ja heb je wel gelijk in eigenlijk.. meestal laat ik het ook hoor maar soms wil ik gewoon dat alles netjes en schoon is en kan ik het niet laten om alles te wassen. (Zeker nu met nesteldrang :biggrin: )
Alle reacties Link kopieren
Die van mij doet dingen maar half. Van de ontbijtspullen brengt hij wel het bord naar de keuken maar niet de beker.
Leeg pak melk blijft op het aanrecht staan zodat ik deze moet platmaken en in de vuilnisbak mag gooien.
Sokken blijven naast het bed liggen maar de rest beland wel in de wasmand.

Ach, zo hebben we beide onze eigenaardigheden.
Alle reacties Link kopieren
Alles wat ik hier lees doet/is mijn man.
Ik zit mee te lezen ik heb maar 1 vraag.
Kunnen al die mannen niet zelf wassen? Het valt mij op dat de vrouwen nog steeds de was doen.
anoniem_63a410da8207f wijzigde dit bericht op 30-12-2019 21:23
1.48% gewijzigd
*2020* schreef:
30-12-2019 21:19
Ik zit mee te lezen ik heb maar 1 vraag.
Kunnen al die mannen niet zelf wassen? Het balt mij op dat de vrouwen nog steeds de was doen.
Hij mag 2 verdiepingen lager de was ophangen :-).

En die wasmand 2 trappen afzeulen en terug opzeulen.
(Ik krijg zo'n volle wasmand niet de trap af zonder zelf van de trap te vallen of mijn voeten te breken.)

Elk zijn sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Altijd 1 hoekje van een boterham/broodje/tosti laten liggen :hihi:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven