Gemiddelde tijd tussen relaties??

05-05-2011 21:43 49 berichten
Ik vroeg me af wat de gemiddelde tijd is tussen je ex en een volgende relatie voor vrouwen tussen de 20 en 50.

En is de wachttijd op een volgende relatie langer naarmate je de 50 nadert?

Eventjes nieuwsgierig naar statistieken ofwel de gangbare norm sinds zeg maar het millenium.

Zou het Centraal Buro voor Statistiek dit ook weten?
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is het om en nabij de de 78 dagen.....kan er een dag naast zitten hoor.

Na je 50e loopt dit ongeveer 2 dagen per jaar op...
En anders zou ik als ik jou was morgen gewoon even het CBS bellen...daar zijn ze voor hoor.
Wat vraag je je nog meer af?
Nova, echt niet!

Dat zijn de cijfers van 2009 die jij daar benoemt

Eind 2010 is er een academisch onderzoek naar verricht en is de wachttijd verlegt naar 91 dagen tot 50 jaar, daarna loopt het inderdaad nog steeds 2 dagen per jaar op////
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Het hangt ook af van hoe lang je relatie duurde. Per jaar dat je relatie duurde komt er 1.7 wachtdag bij.
jeetje als er nou meer dan 700 dagen tussen mijn ex en mijn huidige relatie heeft gezeten, ben ik dan abnormaal?
Bij mij overlappen ze zeg maar.
Zam, dat jij buiten de gevestigde norm valt is algemeen bekend toch?
Nee hoor Liselore, het zijn gemiddelden. Bij jou zijn het 700 wachtdagen en bij Zamirah -50.
quote:Summerdance schreef op 05 mei 2011 @ 21:51:

Nova, echt niet!

Dat zijn de cijfers van 2009 die jij daar benoemt

Eind 2010 is er een academisch onderzoek naar verricht en is de wachttijd verlegt naar 91 dagen tot 50 jaar, daarna loopt het inderdaad nog steeds 2 dagen per jaar op////Shit, dat onderzoek heb ik helemaal gemist. Joh, 91 dagen alweer?
Welke standaarddeviatie is hiervoor gebruikt? Volgens mij kloppen jullie cijfers niet, die laatste regressie-analyse was niet multifactorieel. Ik pleit voor een herbeoordeling.
Ik hoop niet te lang, da's beter voor m'n hart...

Echter, sinds het millennium behoor ik ook niet tot de gangbare statistieken, tussen een twee maanden en een jaar.

Heel flauw, weet het! Heb even zo'n bui.
quote:ossiepossie schreef op 05 mei 2011 @ 21:53:

Het hangt ook af van hoe lang je relatie duurde. Per jaar dat je relatie duurde komt er 1.7 wachtdag bij.Jij gebruikt ook de cijfers van het onderzoek van 2009 hoor!
quote:Pelikaan schreef op 05 mei 2011 @ 21:57:

Welke standaarddeviatie is hiervoor gebruikt? Volgens mij kloppen jullie cijfers niet, die laatste regressie-analyse was niet multifactorieel. Ik pleit voor een herbeoordeling.

Ik zal het onderzoek er eens bijzoeken

Was reuze interessant.

Ik moet zeggen, ik vond het net op tijd, anders was ik veel te vroeg aan een nieuwe relatie begonnen
Volgens mij verschilt dit nog al eens per persoon. Bij mijn schoonzusje duurde het nog geen dag bij mij 3 jaar en counting.
De wachtdagen zijn de schoenmaat van ex, gedeeld door 2.
Volgens mij verschilt dit nog al eens per persoon. Bij mijn schoonzusje duurde het nog geen dag bij mij 3 jaar en counting.
quote:Summerdance schreef op 05 mei 2011 @ 21:58:

[...]

Ik zal het onderzoek er eens bijzoeken

Was reuze interessant.

Ik moet zeggen, ik vond het net op tijd, anders was ik veel te vroeg aan een nieuwe relatie begonnen

Ja fijn hé....kun je samen aftellen wanneer je weer mag.

Heb je allebei wat houvast en weet je dat je het gemiddeld gezien ook goed doet. Gewoon ff een rekensommetje maken als je relatie uit is, even een krabbeltje in je agenda....en gaan weer met die banaan...
quote:Nova78 schreef op 05 mei 2011 @ 22:01:

[...]

Ja fijn hé....kun je samen aftellen wanneer je weer mag.

Heb je allebei wat houvast en weet je dat je het gemiddeld gezien ook goed doet. Gewoon ff een rekensommetje maken als je relatie uit is, even een krabbeltje in je agenda....en gaan weer met die banaan...

Eigenlijk is het een soort NOD (niet ongesteldheids dag), maar dan in relatievorm

WRD (Weer Relatie DAG)
quote:Aubrey schreef op 05 mei 2011 @ 21:59:

De wachtdagen zijn de schoenmaat van ex, gedeeld door 2.

Dus mijn volgende lieffie wordt er 1 met kleine voeten

Des te eerder mag ik weer
quote:Summerdance schreef op 05 mei 2011 @ 22:05:

[...]

Dus mijn volgende lieffie wordt er 1 met kleine voeten

Des te eerder mag ik weer Wat is je schoenmaat? 45? Nee helaas. Scheelt me teveel dagen...
Ik word nooit vaak verliefd, mijn laatste verliefdheid was 'n jaar of 4 geleden. Kan me voor mezelf dus sowieso niet voorstellen dat ik na 'n relatie al na 'n jaar weer verliefd zou worden én dan ook nog 't geluk zou hebben dat dat wederzijds is.
Waarom vraag je dit, Cynthiao?
Beter een half motto....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven