Gemiddelde tijd tussen relaties??
donderdag 5 mei 2011 om 21:43
Ik vroeg me af wat de gemiddelde tijd is tussen je ex en een volgende relatie voor vrouwen tussen de 20 en 50.
En is de wachttijd op een volgende relatie langer naarmate je de 50 nadert?
Eventjes nieuwsgierig naar statistieken ofwel de gangbare norm sinds zeg maar het millenium.
Zou het Centraal Buro voor Statistiek dit ook weten?
En is de wachttijd op een volgende relatie langer naarmate je de 50 nadert?
Eventjes nieuwsgierig naar statistieken ofwel de gangbare norm sinds zeg maar het millenium.
Zou het Centraal Buro voor Statistiek dit ook weten?
donderdag 5 mei 2011 om 21:51
donderdag 5 mei 2011 om 21:56
quote:Summerdance schreef op 05 mei 2011 @ 21:51:
Nova, echt niet!
Dat zijn de cijfers van 2009 die jij daar benoemt
Eind 2010 is er een academisch onderzoek naar verricht en is de wachttijd verlegt naar 91 dagen tot 50 jaar, daarna loopt het inderdaad nog steeds 2 dagen per jaar op////Shit, dat onderzoek heb ik helemaal gemist. Joh, 91 dagen alweer?
Nova, echt niet!
Dat zijn de cijfers van 2009 die jij daar benoemt
Eind 2010 is er een academisch onderzoek naar verricht en is de wachttijd verlegt naar 91 dagen tot 50 jaar, daarna loopt het inderdaad nog steeds 2 dagen per jaar op////Shit, dat onderzoek heb ik helemaal gemist. Joh, 91 dagen alweer?
donderdag 5 mei 2011 om 21:58
quote:Pelikaan schreef op 05 mei 2011 @ 21:57:
Welke standaarddeviatie is hiervoor gebruikt? Volgens mij kloppen jullie cijfers niet, die laatste regressie-analyse was niet multifactorieel. Ik pleit voor een herbeoordeling.
Ik zal het onderzoek er eens bijzoeken
Was reuze interessant.
Ik moet zeggen, ik vond het net op tijd, anders was ik veel te vroeg aan een nieuwe relatie begonnen
Welke standaarddeviatie is hiervoor gebruikt? Volgens mij kloppen jullie cijfers niet, die laatste regressie-analyse was niet multifactorieel. Ik pleit voor een herbeoordeling.
Was reuze interessant.
Ik moet zeggen, ik vond het net op tijd, anders was ik veel te vroeg aan een nieuwe relatie begonnen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
donderdag 5 mei 2011 om 22:01
quote:Summerdance schreef op 05 mei 2011 @ 21:58:
[...]
Was reuze interessant.
Ja fijn hé....kun je samen aftellen wanneer je weer mag.
Heb je allebei wat houvast en weet je dat je het gemiddeld gezien ook goed doet. Gewoon ff een rekensommetje maken als je relatie uit is, even een krabbeltje in je agenda....en gaan weer met die banaan...
[...]
Was reuze interessant.
Heb je allebei wat houvast en weet je dat je het gemiddeld gezien ook goed doet. Gewoon ff een rekensommetje maken als je relatie uit is, even een krabbeltje in je agenda....en gaan weer met die banaan...
donderdag 5 mei 2011 om 22:04
quote:Nova78 schreef op 05 mei 2011 @ 22:01:
[...]
Eigenlijk is het een soort NOD (niet ongesteldheids dag), maar dan in relatievorm
WRD (Weer Relatie DAG)
[...]
Eigenlijk is het een soort NOD (niet ongesteldheids dag), maar dan in relatievorm
WRD (Weer Relatie DAG)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!