geslaagde date laat na paar dagen niets meer horen

12-12-2019 14:13 91 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,

Ik ben een man van 25 en heb dit weekend een date gehad met een vrouw.
We hebben een maand gesproken online met elkaar, bijna elke avond (zij stuurde vaak uit zichzelf).

De date zelf ging zeer goed, hebben rond gewandeld in de stad, iets gedronken, namen elkaars hand vast, zij nam tijdens de date ook mijn arm vast uit zichzelf, op het einde bij het afscheid gekust, heel intens legde ze haar hoofd op mijn schouder en namen we elkaar vast.
De avond zelf en volgende dag was het ook zeer fijn praten en zag ze een relatie zitten met mij, maar sindsdien heb ik haar al dagen niet meer gehoord, wat eigenlijk niet van haar gewoonte is. Ze heeft me niet verwijderd enkel mijn berichten niet meer gelezen. Heb er maar een paar gestuurd laatste 4 dagen om te vragen of alles ok was met haar, denk niet dat ze nog online is geweest.

Ze zei me wel dat ze last heeft van een ziekte waarbij ze vaak last heeft van zware migraine en spieren bij dit weer vaak pijn doen door het koude weer. Ze heeft ook een zeer slechte relatie gehad waarbij ze mentaal werd onderdrukt door haar ex en met niemand meer contact mocht hebben, heeft ze tijd zwaar van afgezien en zeer ziek geweest maanden.

Vind het vooral raar dat alles heel goed ging en ze plots niets meer laat horen. Zeker omdat ze zei dat ze een relatie zeker ziet zitten. Twijfel nu of het door haar verleden met haar ex komt dat ze het niet aandurft of bang is om opnieuw gekwetst te worden.
Zij dacht er schijbaar anders over..
Alle reacties Link kopieren
Weet je zeker dat ze je niet geblokkeerd heeft?
Misschien heeftz e zich bedacht. Vraag het haar.

Wat is intens je hoofd op iemands schouder leggen?
Sudrì schreef:
12-12-2019 14:24
Misschien heeftz e zich bedacht. Vraag het haar.

Wat is intens je hoofd op iemands schouder leggen?
Dat is iets uit een willekeurig Bouquet romannetje
Horror-Clown schreef:
12-12-2019 14:29
Dat is iets uit een willekeurig Bouquet romannetje
Oja, vandaar de hoepelrokkenassociatie.
Alle reacties Link kopieren
ze is misschien ernstig ziek?
Alle reacties Link kopieren
Vreemd maar ik zou toch even afwachten. Misschien ligt ze wel met migraine op bed.
Alle reacties Link kopieren
Hmmm. Ben je bij haar thuis geweest en heb je commentaar gehad over haar botte messen?
Heb je al gebeld of alleen maar geappt ?
Alle reacties Link kopieren
Kan vanalles zijn. Misschien ligt ze ziek of bed en reageert ze daarom niet. Misschien vond zij de date toch niet zo geslaagd en heeft ze er geen zin meer in. Afwachten en niet teveel pushen.
pearle schreef:
12-12-2019 14:43
Hmmm. Ben je bij haar thuis geweest en heb je commentaar gehad over haar botte messen?
Nee want dat was date nummer drie en dit nummer 1 ... 😂
Alle reacties Link kopieren
EHV1981 schreef:
12-12-2019 14:56
Kan vanalles zijn. Misschien ligt ze ziek of bed en reageert ze daarom niet. Misschien vond zij de date toch niet zo geslaagd en heeft ze er geen zin meer in. Afwachten en niet teveel pushen.
Kan het me niet inbeelden dat ze het niet geslaagd vond, want zij was eigenlijk diegene die zo aanhankelijk was en ze zei de volgende dag dat ze een relatie met mij ziet zitten en me nog meer wil zien, daarom ben ik in de war
Er is iets ergs gebeurd.

of

Ze heeft zich bedacht.
Alle reacties Link kopieren
Koudwatervrees.

Stuur haar een appje waarin je zegt dat je dacht dat zij het ook leuk vond. Dat je nog eens zou willen afspreken. Dat het allemaal niet zo snel hoeft en dat zij het tempo mag bepalen.
Dat je het leuk zou vinden als ze de moeite neemt om terug te reageren, zodat jij ook weet waar je aantoe bent.
En hoor je een week niets?
Prima. Ga door met je leven, verspil je moeite er niet aan.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Bel haar eens op.
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
thanx schreef:
12-12-2019 15:06
Koudwatervrees.

Stuur haar een appje waarin je zegt dat je dacht dat zij het ook leuk vond. Dat je nog eens zou willen afspreken. Dat het allemaal niet zo snel hoeft en dat zij het tempo mag bepalen.
Dat je het leuk zou vinden als ze de moeite neemt om terug te reageren, zodat jij ook weet waar je aantoe bent.
En hoor je een week niets?
Prima. Ga door met je leven, verspil je moeite er niet aan.
Bedankt voor de tip. Zij vond het ook zeer leuk, liet ze volgende dag ook weten en stuurde veel, denk idd dat ze ook last heeft van koudwatervrees door haar verleden, was toen ernstig ziek door haar ex. Heb haar gestuurd dat alles rustig kan, wat ik ook altijd heb aangegeven dat niets snel moet.
Alle reacties Link kopieren
svdb95 schreef:
12-12-2019 15:24
Bedankt voor de tip. Zij vond het ook zeer leuk, liet ze volgende dag ook weten en stuurde veel, denk idd dat ze ook last heeft van koudwatervrees door haar verleden, was toen ernstig ziek door haar ex. Heb haar gestuurd dat alles rustig kan, wat ik ook altijd heb aangegeven dat niets snel moet.
Goed. En nu dan 1 appje en de bal bij haar laten liggen.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Als ze je berichten niet leest kun je een keer langs gaan. Of weet je niet waar ze woont?
Of een 'ouderwetse' mail sturen.
Sudrì schreef:
12-12-2019 14:24
Wat is intens je hoofd op iemands schouder leggen?
:rofl: Ik dacht precies hetzelfde...
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
12-12-2019 15:57
Als ze je berichten niet leest kun je een keer langs gaan. Of weet je niet waar ze woont?
Of een 'ouderwetse' mail sturen.
Dit is na eens date denk ik niet iets wat geapprecieerd zal worden.

Ik zou het even afwachten. Je hebt na die date nog contact gehad. Laat het even rusten. Misschien ligt ze met migraine op bed en dan zit je echt niet te wachten op een telefoon die blijft piepen.

Als je over een week nog niks hebt gehoord pak dan de telefoon en bel haar. Geen app en gedoe maar voor nu, laat haar even, het is pas donderdag ;)
Je schrijft zelf dat ze heeft verteld ze last heeft van een ziekte waardoor ze zware migraine krijgt en last heeft van haar spieren met dit koude weer .
Het is mogelijk dat dat nu ook het geval is .

Geloof me , op zulke dagen ga je niet online . Gewoon omdat je er niet toe instaat bent .

Het is maar een aanname , zeker weet ik dat natuurlijk niet .

Geef het even tijd . Niet direct het ergste denken. Je hebt haar nu een berichtje gestuurd , even afwachten, meer kan je op dit moment niet doen.
Geloof echt niet dat iemand dagen niet op de tel is, ook al ben je ziek blabla.. En zeker niet voor een paar dagen.

Al lig ik nog zo ziek op mijn nest, ik kijk toch zeker 2x per dag op mijn tel dan.

Denk gwn dat ze toch twijfelt.
Alle reacties Link kopieren
Sterrenwacht007 schreef:
12-12-2019 16:15
Je schrijft zelf dat ze heeft verteld ze last heeft van een ziekte waardoor ze zware migraine krijgt en last heeft van haar spieren met dit koude weer .
Het is mogelijk dat dat nu ook het geval is .

Geloof me , op zulke dagen ga je niet online . Gewoon omdat je er niet toe instaat bent .

Het is maar een aanname , zeker weet ik dat natuurlijk niet .

Geef het even tijd . Niet direct het ergste denken. Je hebt haar nu een berichtje gestuurd , even afwachten, meer kan je op dit moment niet doen.
ja idd, heeft ze ook al gezegd paar weken geleden dat naar haar scherm blijven kijken en zelfs bewegen dan zeer moeilijk is. Bedankt voor je reactie :)
Het is wel apart dat het contact na de date ineens zo radicaal verminderd is. Bij mij betekende dit altijd dat er geen interesse meer was, maar als zij nu migraine heeft kan dat een verklaring zijn. Laat haar maar komen, ik zou even niks doen. Als je niks meer hoort is de interesse over.

Wat ik je ook wil meegeven, is dat men vaak na een date gaat laten bezinken. Tijdens een date voedt je elkaar, kan het intens voelen. Als je daarna thuiskomt ga je nadenken, en kan het gevoel weg zijn. Ik kan in het moment iemand echt leuk vinden ( zo voelt dat dan), en daarnan niet meer aan iemand denken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven