Gewone interesse of flirten?

16-06-2019 15:46 19 berichten
Hallo,

Ik heb een college (die ik niet goed ken) en ik vraag me af of hij met mij flirt of gewoon normale interesse toont. Een tijdje geleden vroeg hij namelijk hoe oud ik was, waar ik woonde/of ik nog thuis woonde en of ik een vriend had. Toen der tijd was ik verbaast dat hij dat ineens allemaal vroeg, want het kwam uit het niets. Mijn reactie was daar ook naar blijkbaar en hij zei al snel dat hij er niks mee bedoelde. Echter kom ik hem regelmatig tegen en knipoogt en glimlacht hij naar mij. Flirt hij met me? Of is dit gewoon zijn manier van omgaan?
Alle reacties Link kopieren
Die vraag moet je hem stellen, hij weet het het beste. Wij kunnen je daar geen antwoord op geven.
Alle reacties Link kopieren
Vragen of wat denk je van gewoon eens met hem afspreken en elkaar vaker spreken? De rest komt vanzelf.
Say it like you mean it.
Alle reacties Link kopieren
Kan maar hoeft niet.
.
Of er zit iets in zijn oog, dat kan ook natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Maar knipogen is toch niet altijd flirten, kan ook een teken van verstandhouding zijn, manier van groeten, een vriendelijk gebaar etc.
.
Alle reacties Link kopieren
Met een beetje pech is het gewoon een vriendelijke man ;-D
.
Dat kan ook gewoon interesse zijn.
El4ra schreef:
16-06-2019 16:43
Met een beetje pech is het gewoon een vriendelijke man ;-D
Die gewoon graag wil weten waar je woont en of je een relatie hebt. Ook al werk je niet met hem en ken je hem verder niet. Zo maar out of the blue.

Kan.
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
16-06-2019 16:56
Die gewoon graag wil weten waar je woont en of je een relatie hebt. Ook al werk je niet met hem en ken je hem verder niet. Zo maar out of the blue.

Kan.
Maar hij is een collega, dan werk je samen tenzij TO aan Tupperware parties doet, maar dan nog. Vragen naar de thuissituatie kan ook vanuit belangstelling gaan of als opening van een gezellig gesprek.
.
Het zou inderdaad maar al te goed gewoon vriendelijkheid en interesse kunnen zijn. Maar hoezo staat hij dan altijd te knipogen en te lachen?
Alle reacties Link kopieren
PinkBlueYellow schreef:
16-06-2019 17:41
[ .... ] Maar hoezo staat hij dan altijd te knipogen en te lachen?
Nu denk ik eerder aan een tik.
.
Ha, nee. Geen Tupperware parties en tiks aanwezig hier.
Alle reacties Link kopieren
Zeg gewoon tegen tegen hem dat het je opvalt dat hij altijd knipoogt.
Dat is heel makkelijk gezegd. Voor mij helaas iets te direct tegen iemand die ik niet goed ken.
Wat wil jij?

Ik lees de laatste tijd meer topics waarbij de TS vooral wil weten wat er achter het gedrag van een al dan niet flirtende man zit :fortune: en waarbij niet duidelijk is wat ze zelf wil. Ik zou gewoon bedenken wat ik zelf wil en daarnaar handelen. Er is namelijk geen zinnig woord over te zeggen aangezien mannen geen homogene groep zijn. De ene is gewoon wat amicaler en bij de ander zal er misschien wat achter zitten .
PinkBlueYellow schreef:
16-06-2019 17:41
Het zou inderdaad maar al te goed gewoon vriendelijkheid en interesse kunnen zijn. Maar hoezo staat hij dan altijd te knipogen en te lachen?
Hoe moeten wij dat weten? Sommigen hebben dan interesse, anderen doen dat bij iedereen en heel soms is er Gilles de la Tourette.
Alle reacties Link kopieren
vivautrecht85 schreef:
16-06-2019 22:24
Wat wil jij?

Ik lees de laatste tijd meer topics waarbij de TS vooral wil weten wat er achter het gedrag van een al dan niet flirtende man zit :fortune: en waarbij niet duidelijk is wat ze zelf wil. Ik zou gewoon bedenken wat ik zelf wil en daarnaar handelen. Er is namelijk geen zinnig woord over te zeggen aangezien mannen geen homogene groep zijn. De ene is gewoon wat amicaler en bij de ander zal er misschien wat achter zitten .
Komt door die datingsitecoaches op internet. Nu kun je bij ieder verdacht signaal (en wishful thinking) het opzoeken via zo'n site en op je lijstje aanvinken. Een digitale versie van bloemblaadjes plukken: hij houdt wel van me, hij houdt niet van me, etc.
.
Alle reacties Link kopieren
hoe gaat hij om met andere vrouwelijke collega's?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven