Gewoon, lekker relativeren! (II)

02-09-2009 11:37 3113 berichten
Alle reacties Link kopieren
JEEJ Kymm :-D

Ik heb vanmorgen laatste bericht gepost op het * oude* topic en las later het bericht van viva angel...

bedacht me dat ik maar even zou wachten wanneer je het nieuwe topic ging openen

Hoe is het met je ? Heb je nog een beetje kunnen slapen?

of was je vooral in gedachten met het smsje ??
Frizz het komt allemaal goed, heb je wel afleiding voor vanavond?
Goed strijdplan Bel!

Vroeg me alleen nog af, hoe ga je het hém duidelijk maken?

*grinnikt nog na om de cavia*

Pom ik vind je vreselijk lief!

Je hebt helemaal gelijk hoor.

Vind het niet zo heel leuk, maar weet wel heel zeker dat het gaat helpen.

Voel me nu al een stukje rustiger...

Alleen nog even zoeken hoe ik zijn nummer overál wis uit mijn telefoon.
Ben blij dat te horen over je zusje Bel.

De band tussen mij en mijn zusje is ook erg sterk geworden toen IK het moeilijk had.

Ze is me superdierbaar!

Grote zus zijn kan als een hele verantwoordelijkheid voelen, maar ik weet zeker dat je het goed doet!

En dankje voor de dikke zoen!

Heb geen afleiding voor vanavond (had juist eens behoefte aan een avondje rust), maar ik voel me al veel rustiger.

Het heeft geholpen om het nummer aan jou te geven Pom!

Misschien straks een boek gaan lezen?

Of mijn theorie leren voor mijn rijbewijs?

Ik heb een beetje spijt dat ik pas voor volgende week weer heb afgesproken voor een les.

Wil morgen wel wéér!
Goed ladies (en Bel leuk om te lezen dat het eigenlijk best wel goed met je gaat) ik ga mij klaarmaken voor vanavond!! Veel plezier vanavond!!
Wat ga je doen Pom?

Doe je je nieuwe laarzen aan?!

En nogmaals bedankt hè...

Je bent een echte lieverd!
cavia...whoehahahahahaha...

Verder superstrak plan!

Moet gaan werken lijkt me.

Pom, wat ben je toch een ontzettende lieverd.

Je past zo goed op Frizz...lief van je!

Frizz, niet meer doen hoor

Zo hulpeloos smssen

Je bent meer waard dan dat!!!!

verdorie,je bent het waard om moeite voor te doen!

Hij hangt echt binnekort wel aan de bel, maar dan?

Dan gaat het weer een paar weken goed en dan flikt toe weer zoiets.

Dat moet je toch niet willen meiske...

Madhe leuk je weer even te lezen, en heerlijk dat de mini's weer in town zijn!

Moos....slaap lekker!!!

En ik...ik heb net gehoord dat ik model mag zijn bij mijn beste vriend als het afstudeer project van de fotovakschool

Vind ik echt onwijsssssssssssssssssssssss eng
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Hé Frizzebizz, ga richting WW, want is het is Wereld van de Witte de With (festivalletje), dus lekker spijkerbroek, leuke top, maar dan wel weer die Cavalli killerheels onder . Liefje slaap lekker vanavond en ik vind jou ook heel erg lief!! Dikke kus.
Hé Sum even snel knuf voor je! Jeetje hebben we gewoon een model in ons midden , zal nadenken of ik mij nu zal gedragen . dag liefjes!
Jeeeeeeee Sum wat LEUK!

Niet teveel over nadenken joh, gewoon lekker genieten.

Wordt vast prachtig!

Oei Pom, je ziet er vast uit om op te vreten!

Heel veel plezier!

Ja Sum, dat moet ik inderdaad niet willen.

Maar heel misschien is er een ieniemini klein kansje dat ie het licht gaat zien?
Pom, veel plezier in de WW.

*denkt met weemoed terug aan al die uren in de Aap en in Mondriaan jaren geleden*

Frizz....wees eens heel eerlijk, denk je dat nou echt?

Dat met dat licht en zo?
Heyyyy Daphne Deckers kan wel stoppen met haar show, want Sum wordt gewoon Holland's next Top Model!
Huts!
Nou, áls ie ineens bedenkt dat ie me niet kwijt wil en besluit ervoor te gaan...

Dan zou het heel leuk kunnen worden.

*zei ze met een klein stemmetje*
Bell....echt niehiet!!!

Tis wel heel erg, maar mag dus een maand niet meer eten van mezelf

*bergt bakje kruidnootjes wat ze naast zichzelf op de bank had klaargezet maar weer op*

Hmmm Frizz.....denk je echt dat het leuk wordt?

Ik zou gaan zitten wachten tot hij zijn volgende "ik wil echt geen relatie move"zou gaan maken.

Zou jij gewoon relaxt in die relatie kunnen gaan staan?

Met al zijn toch ietwat vreemde trekjes?
Sum alsjeblieft zeg.

Hij heeft jou niet gekozen om kleding te showen in maatje 34, maar gewoon om JOU.

Weet je ik zou niet geheel relaxt in de relatie kunnen staan.

Maar bij een voorspelbare man zou ik dan al helemaal niet kunnen.

Als je bepaalde dingen zoekt in een man, moet je wel beseffen dat daar ook minder leuke kanten aan zitten.

Daarentegen zou ik bepaalde dingen (zoals die actie waar ik gister boos om werd) echt niet pikken, en wil ik wél contact houden ook als er wrijving is.

Maar eigenlijk... weet ik wel dat dit weer een onderdeeltje is van het begin van het einde.
Hahahaha, lieve Frizz, er zit wel een heel groot verschil tussen voorspelbare mannen (lees saaie cavia's) of het toch ietwat vreemde type wat MX heet.

Want heel sec bekeken is het natuurlijk behoorlijk respectloos wat hij nu aan het doen is.

Want als hij smst, dan verwacht hij wel dat JIJ reageert...
Ja MX is wat vreemd.

Maar daar ben ik wél op gevallen.

En nee, als ik niks laat horen zou hij gewoon doorgaan met zijn leven.

Natuurlijk is het heel frustrerend dat hij zonder me iets te laten weten zijn ruimte neemt, maar hij meet niet met twee maten.

Hij heeft nooit iets van mij geclaimd of verwacht.
Maar dat moet toch genoeg zeggen lieverd?

Als hij gewoon doorgaat met zijn leven zonder dat hij zich afvraagt waarom hij niets van je hoort dan klopt er toch iets niet?

Tenminste, ik zou niet willen leven met iemand die zo weinig interesse zou hebben...

Het zou mijn kwetsen te weten dat HIJ weet dat ik ongelukkig/boos/verdrietig ben en hij doet niets...........
Tja Frizz, ik heb ook niks met saaie cavia's (wel een nieuw begrip geintroduceerd, haha)

Ik snap wel wat jou in MX aantrekt, ik heb hetzelfde met SV'tje.

Wees je er alleen van bewust dat je jezelf niet verliest, dat je goed voor jezelf blijft zorgen en dat JIJ degene bent die jou gelukkig moet maken. Het is nooit iemand anders die je gelukkig maakt, dat doe je zelf. (dat denk ik tenminste).
Huts!
Hij zou denken: 'Ze zal wel even geen behoefte hebben aan contact.'

Weet je Sum, mij kwetste het destijds heel erg dat mijn ex zich bezig hield met zichzelf als ik ongelukkig/boos/verdrietig was.

Maar daarmee maakte ik mezelf erg zwak, en gunde ik hem niet ZIJN gevoel en ZIJN ruimte.

Ik wil niet alles goedpraten hoor wat MX doet, maar ik ben juist op hem gevallen omdat hij zo onafhankelijk is en zich door niks en niemand van de wijs laat brengen.

Daar zitten helaas ook minder leuke kanten aan, en als dat over mijn grenzen gaat zal ik dat aangeven, zoals ik nu heb gedaan.

Maar een man die MIJN gevoel op 1 zou zetten zou ik meteen aan de kant schuiven.
quote:BellatrixVanDetta schreef op 12 september 2009 @ 23:39:

Tja Frizz, ik heb ook niks met saaie cavia's (wel een nieuw begrip geintroduceerd, haha)

Ik snap wel wat jou in MX aantrekt, ik heb hetzelfde met SV'tje.

Wees je er alleen van bewust dat je jezelf niet verliest, dat je goed voor jezelf blijft zorgen en dat JIJ degene bent die jou gelukkig moet maken. Het is nooit iemand anders die je gelukkig maakt, dat doe je zelf. (dat denk ik tenminste).

Zo denk ik er ook over.

Alleen... ja ik verlies mezelf wel eens.

Ik laat me af en toe teveel meeslepen en beinvloeden, maar uiteindelijk komt de rem erop, dat weet ik.
Nou Frizzy-meisje, als je je daar al van bewust bent en je weet dat de rem erop komt, dan is de grootste stap al genomen.

Ik snap wel dat je daar de tijd voor nodig hebt, maar pas goed op jezelf!
Huts!
quote:frizzy schreef op 12 september 2009 @ 23:42:

Hij zou denken: 'Ze zal wel even geen behoefte hebben aan contact.'

Weet je Sum, mij kwetste het destijds heel erg dat mijn ex zich bezig hield met zichzelf als ik ongelukkig/boos/verdrietig was.

Maar daarmee maakte ik mezelf erg zwak, en gunde ik hem niet ZIJN gevoel en ZIJN ruimte.

Misschien zit ik er helemaal naast hoor, maar als ik boos/ongelukkig of verdrietig ben dan wil ik juist wel graag een luisterend oor/een schouder/een gesprek op de lucht te klaren.

Daar ben je toch partners voor?

Het is niet de bedoeling om je boosheid.verdriet of ongeluk het zijne te maken maar enige vorm van communicatie is wel het minste wat ik verwacht van een goede relatie.

Net zo goed als dat ik met mijn partner liefde/geluk en blijdschap wil delen...in deze gevallen zit ik dan niet in zijn ruimte, niet in de mijne maar in de tijdelijk gecreëerde onze ruimte

Ik wil niet alles goedpraten hoor wat MX doet, maar ik ben juist op hem gevallen omdat hij zo onafhankelijk is en zich door niks en niemand van de wijs laat brengen.

Daar zitten helaas ook minder leuke kanten aan, en als dat over mijn grenzen gaat zal ik dat aangeven, zoals ik nu heb gedaan.

Maar een man die MIJN gevoel op 1 zou zetten zou ik meteen aan de kant schuiven.Hmm, ik weet het niet>

Als hij altijd mijn gevoel op de eerste plaats zou zetten zou ik hem ook zeker de deur uitdoen.

Maar soms mag hij mijn belang best even voor de zijne zetten.

Zou ik omgekeerd ook doen...
Ik snap wat je bedoelt Sum, maar als mensen boos of geirriteerd zijn naar elkaar willen ze niet altijd direct praten.

Ik wel, maar de meeste mannen die ik ken NIET.

Dat is over het algemeen erg lastig, maar moet ik dan van ze verwachten dat ze braaf klaarzitten omdat IK dat wil?

En dat ze hun eigen behoefte (tijd/ruimte) aan de kant schuiven?

Er moet een moment komen dat je je gevoelens met elkaar deelt inderdaad, dat wel.
Dat ben ik dan wel weer met jou eens hoor Frizz, maar als iemand om wie ik geef (of dat nou vriend, vriendin of lief is) die bewust mij een aantal dagen negeert omdat hij geen behoefte heeft aan mijn gezeur verhaal dan ga ik me afvragen of dat soort mensen wel bij mij passen.

Kijk als je niet wilt praten dan snap ik dat, heb ik zelf ook wel eens (kijk naar de afgelopen dagen)

Maar dan is het toch een kleine moeite om dat even te zeggen aan de ander.

Houdt een ieder zijn eigen ruimte maar wordt er wel respect getoont naar elkaar...

En dat mis ik een beetje bij MX, jij hebt wel respect voor hem, maar omgekeerd zie ik het gewoon niet
Helemaal mee eens.

Hij zou dat netjes moeten zeggen.

Heeft ie al weleens toegezegd, maar blijkbaar is dat lastig.

Betekent ook niet dat ik dat accepteer.

Als hij belt heb ik sowieso een hartig woordje met hem te spreken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven