Gewoon, lekker relativeren! (II)

02-09-2009 11:37 3113 berichten
Alle reacties Link kopieren
JEEJ Kymm :-D

Ik heb vanmorgen laatste bericht gepost op het * oude* topic en las later het bericht van viva angel...

bedacht me dat ik maar even zou wachten wanneer je het nieuwe topic ging openen

Hoe is het met je ? Heb je nog een beetje kunnen slapen?

of was je vooral in gedachten met het smsje ??
Yep Kym.

Kan me niet anders herinneren dan dat ik heel erg graag moeder wil zijn.

Hahahahahaha joh is toch lief!

Mannen denken niet zo over alles na als wij, hou dat nou maar voor ogen.
Frizz hoe oud was jij ook alweer??

Topic net even vluchtig doorgelezen( die van Phiep) ... ben blij dat ik dan wel met mijn beide beentjes op de grond sta ...

rare mensen heb je er tussen hoor pfff....
Hm, word nu toch wel nieuwsgierig naar Phieps topic...

Rapport schiet aardig op en ondertussen ben ik bezig met allerlei andere schrijf-dingetjes voor werk (even om te laten blijken dat ik niet uit mijn neus zit te vreten )

Oh, die sms. Ik heb (express wat later..) gereageerd met een "Almost too busy to think!"

Hij reageerde met dat ie dat leuk vond.

"Waarom?" vroeg ik

Omdat ie zeker weet dat ik wel degelijk veel na heb gedacht over zijn vorige smsje.

Irritant.
Over een maandje word ik 30 Stroll.

Hahahaha we hebben ons echt kostelijk vermaakt op dat topic.

Ga zo door Kym!

Ik zou rust pakken, maar heb een To Do List waar je u tegen zegt.

Maar ik doe gewoon net alsof niks 'moet', en doe wat dingetjes tussendoor.

Kym ik krijg helemaal de kriebels van die spelletjes van SJ.

Maar ik ben dan ook even allergisch voor dat soort dingen denk ik...

Ben blij dat ik het nummer van MX niet heb want heb de neiging iets bozigs te gaan sturen.

Nu ik het niet heb kan het niet, en heb er maar meteen bij bedacht dat ik er dus ook verder niet over na hoef te denken.

*tuurt naar de To Do List*
Ik moet eerlijk bekennen dat ik momenteel of eigenlijk al heel lang niet meer een kinderwens heb..

Toen ik zeg maar met mijn ex mn echte ex nog een relatie had incl koophuis de hele mikmak.. toen wel maar toen was de situatie er ook naar ..en wou ik wel graag een kindje .

Maar eigenlijk vanaf de dag dat die relatie over was , is mijn kinderwens ook naar de achtergrond verdwenen...

Ik vind spelletjes ook niet leuk .. zeker geen spelletjes waar gevoelens bij komen kijken .. maar misschien is het gewoon een beetje plagen en dat moet toch kunnen ...

Hij denkt in elk geval wel aan je ...

Ik heb verdorie helemaal nisk meer gehoord van mn ex date meneer .. ook zo`n frustrerend iets ...

* ik ga eens proberen me zogenaamd te concentreren op mijn werk*
Ergens ben ik wel jaloers op al die dames hier zonder kinderwens.

Het maakt het leven wel stukken makkelijker lijkt me...

Je ex date meneer?

Stroll kun je even mijn geheugen opfrissen?

*mail aan belastingadviseer geschreven - check

beddegoed afgehaald en in de was - check

was in de droger - check*
Kinderen, kinderen. Ach. Mijn collega hier heeft echt een heel erg lief kindje. Soms denk ik dan: hm, best leuk. Maar zodra ik nadenk over alle verantwoordelijkheden (lees: beperkingen) ben ik al gauw weer genezen.

Geen idee of het ooit nog komt voor mij.

Nou, sms-sessie met SJ is gestaakt geloof ik. Ben misschien iets te eerlijk geweest. Dat ik ervan baalde hoe ie afscheid van me nam vanmorgen en dat zijn gedrag steeds anders is elke keer als ik hem zie, en dat me dat verwart.

Nou die waarvan het sinds vorige week/afgelopen weekend bekend is dat het hem niet gaat worden tussen ons....

Ik had stiekum verwacht dat hij wel zou smsen ofzoiets ...

En ja ja zeg maar niets tuurlijk weet ik ook wel dat dat nergens op slaat.....

maar toch...
Hé ladies, ben net terug van koffie drinken met MI. Moet even de boel laten zakken, maar was een fijn gesprek.

*realiseert zich dat ze 2,5 uur met MI in gesprek is geweest*
Mm kym ... komt vast wel weer op gang , misschien moet hij er even over nadenken ....

En het moet toch kunnen dat je eerlijk kan vertellen hoe jij dingen voelt en ervaart ??...
Hey Pom!

Benieuwd hoe het was! Hopelijk voel je je ok!
Pff Pom .. das best lang ,fijn dat het een goed gesprek is geweest..
Hee Pom, fijn dat je er bent.

Laat jij de boel ff zakken meissie.

Ach ja Kym, zo is het voor iedereen anders, die kinderwens.

Ik zou er heel graag onzettend veel voor laten, als ik kinderen heb.

Het zou me namelijk ook heel veel plezier brengen...

Waarom doe je die dingen via sms Kym (herken het maar al te goed hoor)?

Het levert uiteindelijk zo weinig op...

Hmmmm ja Stroll, kan me voorstellen dat je stiekem hoopt dat hij iets laat horen.

Maar juist afstand kan dingen duidelijk maken toch?

Ik bedoel, wel contact houden maakt de zaak ingewikkelder en het zou het moeilijker voor hem maken om goed na te kunnen denken.

Tis goed zo...
Och ja Stroll, die relatie van je dat toch niet werkte.. Tja, dat ie niks meer laat horen is misschien niet waar je helemaal blij mee bent, maar aan de andere kant: wel duidelijk nu dat ie gewoon niet wilt. Is misschien juist goed voor jou om het dan echt los te laten?

Frizz, tja, smsen is ook niet handig, maar hij is aan het werk. Is wel waar dat ik eens de ballen moet krijgen om dit soort dingen ook in zijn gezicht te durven zeggen. Op zo'n moment krijg ik het vaak mjn strot niet uit.

Hij heeft alweer gereageerd trouwens. Zegt dat ie zich er niet van bewust is, maar dat ie er in 't vervolg meer aandacht aan zal besteden/er op zal letten.
Tja ik moet eerlijk zeggen, dat toen ik hem zag (ondanks dat hij iets is aangekomen ) ik hem nog steeds leuk vind. Én de gespreksonderwerpen waren weer als vanouds, serieus, onzin, totaal niet relevant, etc. . Hij heeft zijn excuses aangeboden, een verklaring gegeven voor zijn gedrag (al kwam het verhaal dat hij zijn hoofd had niet helemaal uit, als ik hem moet geloven) en de net elkaar op de mond gezoend (geen tongworstelen) en tja ik realiseer mij dat hij wel 1 van de weinige is waarmee ik heerlijk zoen . Hij heeft me uitgenodigd om bij hem thuis te komen eten en ik heb net heel übercool gezegd dat ik daar over moet nadenken (al lijkt het mij stiekem wel heel leuk). Pfffft moet gewoon even de boel laten zakken en afwachten wat zijn volgende stap zal zijn. Ik ga nog even geen actie ondernemen. Ik heb zoiets van als hij het echt wil, dan neemt hij initiatief.
Lieve Frizz gelukkig ben je nog vrij jong .. nog tjid zat om een echt leuke vent tegen het lijf te lopen en om aan je kinderwens te kunnen werken..(toch)

EN wat betreft dat het goed zo is ..... Je hebt gelijk , maar goed ik vind het gewoon niet leuk van mezelf dat ik nog zo met hem bezig ben in mijn hoofd en hoop/verwacht dan toch ergens( onredelijk ) dat hij dat ook heeft , en dat hij dus mij gaat smsen ...wat helemaal nergens toe zou lijden dus ........

Frizz heeft helemaal gelijk .......
Nou Kym dat vind ik dan wel weer heel lief van hem!

Maar pas op met dat smsen, er ontstaan zo snel communicatiestoornissen.

* was uit de droger - check

mail naar Laos geschreven - check*
Stroll lieverd dat je hem nog in je hoofd hebt, is hartstikke normaal!!! Lief, het is net een paar dagen 'uit'. Geef jezelf ook even de tijd om te rouwen/erg vinden dat het 'over' is.
Lieve Pom, aan de wijze waarop je je verhaal schrijft (beetje chaotisch ?) kan ik al opmaken dat je er best wel van onder de indruk bent.
quote:Kym schreef op 21 september 2009 @ 14:33:

Lieve Pom, aan de wijze waarop je je verhaal schrijft (beetje chaotisch ?) kan ik al opmaken dat je er best wel van onder de indruk bent.Ja, valt het zo op ? Ik vind hem nog steeds leuk, heb me het hele gesprek in moeten houden om hem niet te bespringen. Ik had/heb zo'n zin om hem te zoenen, te voelen, zachtjes te bijten in zijn spekrandje .
quote:Pompiedoe schreef op 21 september 2009 @ 14:35:

[...]

Ja, valt het zo op . Ik vind hem nog steeds leuk, heb me het hele gesprek in moeten houden om hem niet te bespringen. Ik had/heb zo'n zin om hem te zoenen, te voelen, zachtjes te bijten in zijn spekrandje .

Haha, schatteboutje. Wat leuk Maar ook wel een beetje lastig he?

Heel goed van je dat je het balletje eventjes bij hem laat nu. Als ie zo gek op je is, laat hem je maar veroveren dan! (met een lekker etentje )
Thanks Pom, ik weet het ook wel hoor...

Ben het eens met Kym.. wat betreft dat ik me afvraag ook of je onder de indruk bent ?

Ik dacht maar nu weet ik niet meer of ik het me dus goed herinner,dat jij vorige week zei klaar te zijn met deze meneer , en niks meer van hem te willen behalve een soort van afsluiting voor jezelf??

Of had ik dat verkeerd gelezen/begrepen...?
Ja qua heftige bakvisgevoelens ben ik klaar met hem. Ik ga ook niet hopen op een relatie met hem, ga me gewoon instellen dat we een vriendschap opbouwen. Ik heb zijn verklaring voor zijn gedrag ook niet helemaal geaccepteerd en dat ook aan hem terug gegeven. Plus ik heb erbij verteld dat hij op de 'relatierekening' zwaar in de min staat en nu dus alleen kan bijstorten . Poeh dat ik nog onder de indruk van hem ben, is voor mij ook een verrassing. Maar goed, even de boel laten zakken en dan kan ik dat later ook weer relativeren .
Een vriendschap voor ogen hebben met iemand die je eigenlijk liever in zijn spekjes wil bijten.

Bijzonder.
Jeetje Pom!

Was je hierop bedacht?

Had je dit gehoopt?

En, wat ik me echt afvraag... is het nog realistisch dat het een echte gelijkwaardige relatie gaat worden?

Gaat het je lukken ook ubercool te blijven voélen?

Stroll het is ook niet leuk als iets in je hoofd blijft zitten.

Maar vecht er niet tegen, dan wordt het alleen maar nog moeilijker.

Onderzoek hoe je je precies voelt en accepteer dat, dan kun je het gaan verwerken.

Ik ben al bijna 30, zo jong vind ik dat niet meer...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven