Gewoon, lekker relativeren! (III)
dinsdag 29 september 2009 om 17:17
maandag 5 oktober 2009 om 23:23
Hmm.... ok:
Frizz: 25 is niet te jong!
En sjezus, ik dacht dat ik ingewikkelde feestje meemaakte..maar jij!
Sum, lieverd, wat een goede date heb je gehad lees ik. En helemaal goed dat je met hem hebt gepraat. Praten is goed.
Hoe is jullie contact en jouw gevoel nu?
Sneeze, dank voor je lieve woorden (en Bella en de rest trouwens ook!!). En sorry van je giraffe..
En lieverd. Ik lees je mail en ik vond het zo ontroerend. Zo gaaf dat je het uberhaupt stuurde. Lieve lieve Sneez, je mag trots zijn op wie je bent. En daarmee is alles gezegd, echt.
Stroll, jullie kussen dus al wat meer tussendoor? Wordt het nou wat of niet??
En Moos, zorg goed voor jezelf he, maar volgens mijn volg je je hart helemaal. En ook dat is goed.
Hey en wat jullie date betreft (waarvan ik het betreur dat ik er niet bij kan zijn): beseffen jullie dat alle nieuwsgierige meelezers jullie nu allemaal live kunnen bewonderen?
Ik heb een geweldig leuk weekend gehad. En dat kon ik wel gebruiken. Het was bijzonder.
Er is namelijk iets veranderd tussen SJ en mij. Het lijkt alsof we dichter tot elkaar zijn gekomen. We hebben zo veel gepraat, gepraat en gepraat. We konden niet meer stoppen met praten. Lachen, praten en huilen. Alles.
Zoals gisteravond. Hij kwam laat thuis en ik was er al (hij geeft me de sleutel zelfs al mee!). Hij moest douchen, maar wilde bij me blijven. En zo zat ik later op de wcpot te kijken, maar vooral te kletsen met een geweldig bijzondere jongen die zich ondertussen ongegeneerd stond te soppen. Zulke dingen doen me goed. Jezelf kunnen zijn.
Ik ben er net een paar uurtjes geweest en weet je wat ie had? Twee bakjes met een soort van griesmeelpudding met banaan (ik weet dat veel mensen het goor vinden, maar toevallig is het een van mijn favoriete toetjes!), alleen dan Libanees. Zelf gemaakt in het restaurant waar ie werkt en meegenomen. En zo smikkelden we dat op bij een romantisch kaarsje op zijn bed.
Als ik er aan terug denk, dan schieten de tranen in mijn ogen.
Maar ja, zoals ik al zei ben ik dan ook vrij labielig nu.
Frizz: 25 is niet te jong!
En sjezus, ik dacht dat ik ingewikkelde feestje meemaakte..maar jij!
Sum, lieverd, wat een goede date heb je gehad lees ik. En helemaal goed dat je met hem hebt gepraat. Praten is goed.
Hoe is jullie contact en jouw gevoel nu?
Sneeze, dank voor je lieve woorden (en Bella en de rest trouwens ook!!). En sorry van je giraffe..
En lieverd. Ik lees je mail en ik vond het zo ontroerend. Zo gaaf dat je het uberhaupt stuurde. Lieve lieve Sneez, je mag trots zijn op wie je bent. En daarmee is alles gezegd, echt.
Stroll, jullie kussen dus al wat meer tussendoor? Wordt het nou wat of niet??
En Moos, zorg goed voor jezelf he, maar volgens mijn volg je je hart helemaal. En ook dat is goed.
Hey en wat jullie date betreft (waarvan ik het betreur dat ik er niet bij kan zijn): beseffen jullie dat alle nieuwsgierige meelezers jullie nu allemaal live kunnen bewonderen?
Ik heb een geweldig leuk weekend gehad. En dat kon ik wel gebruiken. Het was bijzonder.
Er is namelijk iets veranderd tussen SJ en mij. Het lijkt alsof we dichter tot elkaar zijn gekomen. We hebben zo veel gepraat, gepraat en gepraat. We konden niet meer stoppen met praten. Lachen, praten en huilen. Alles.
Zoals gisteravond. Hij kwam laat thuis en ik was er al (hij geeft me de sleutel zelfs al mee!). Hij moest douchen, maar wilde bij me blijven. En zo zat ik later op de wcpot te kijken, maar vooral te kletsen met een geweldig bijzondere jongen die zich ondertussen ongegeneerd stond te soppen. Zulke dingen doen me goed. Jezelf kunnen zijn.
Ik ben er net een paar uurtjes geweest en weet je wat ie had? Twee bakjes met een soort van griesmeelpudding met banaan (ik weet dat veel mensen het goor vinden, maar toevallig is het een van mijn favoriete toetjes!), alleen dan Libanees. Zelf gemaakt in het restaurant waar ie werkt en meegenomen. En zo smikkelden we dat op bij een romantisch kaarsje op zijn bed.
Als ik er aan terug denk, dan schieten de tranen in mijn ogen.
Maar ja, zoals ik al zei ben ik dan ook vrij labielig nu.
maandag 5 oktober 2009 om 23:29
Wow Kym wat heerlijk geweldig om te lezen!
Ik hoopte al dat jullie dit weekend zo iets moois zouden meemaken...
Ik was ervan overtuigd dat hij er voor je kon zijn, en dat kon hij!
Meis wat heerlijk voor je!!!
En dan ook nog zo'n romantisch toetje (waar overigens de rillingen van over mijn lijf lopen maar goed)
Gaat helemaal goed komen tussen jullie, nou ja, dat IS het eigenlijk al!
En als iemand het verdiend.....JIJ JIJ JIJ!!!
Enne....ik zie RM donderdag weer, komt hij nog even zoenen voor hij naar de USA vertrekt
Contact is goed, leuk, ontspannen
Ik weet niet wat me overkomt joh....
*mist de gordijnen een beetje*
Ik hoopte al dat jullie dit weekend zo iets moois zouden meemaken...
Ik was ervan overtuigd dat hij er voor je kon zijn, en dat kon hij!
Meis wat heerlijk voor je!!!
En dan ook nog zo'n romantisch toetje (waar overigens de rillingen van over mijn lijf lopen maar goed)
Gaat helemaal goed komen tussen jullie, nou ja, dat IS het eigenlijk al!
En als iemand het verdiend.....JIJ JIJ JIJ!!!
Enne....ik zie RM donderdag weer, komt hij nog even zoenen voor hij naar de USA vertrekt
Contact is goed, leuk, ontspannen
Ik weet niet wat me overkomt joh....
*mist de gordijnen een beetje*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
maandag 5 oktober 2009 om 23:34
Sum, jeetje, ik ben echt blij te lezen dat deze RM jou zo goed aan lijkt te voelen. Hij komt lekker nuchter, maar oprecht over en dat heb je nodig.
Geniet er toch van lieverd, want hallo, als iemand dat verdient ben JIJ het juist!!
Oh, trouwens..SJ weet niet eens van de ziekte van mijn moeders Lief..ik weet niet zo goed hoe ik het moet zeggen. Nou ja, ik geloof meer dat ik niet zo goed weet hoe ik moet zeggen dat mijn moeder een vrouwelijke Lief heeft.
Geniet er toch van lieverd, want hallo, als iemand dat verdient ben JIJ het juist!!
Oh, trouwens..SJ weet niet eens van de ziekte van mijn moeders Lief..ik weet niet zo goed hoe ik het moet zeggen. Nou ja, ik geloof meer dat ik niet zo goed weet hoe ik moet zeggen dat mijn moeder een vrouwelijke Lief heeft.
maandag 5 oktober 2009 om 23:36
Oh Kym, wat heerlijk dat het nu zo goed voelt met SJ! Hoop echt enorm dat dat zo blijft voor je, dat kun je wel gebruiken (wie niet, trouwens )
Ah, da's mooi Sum, ik heb nog helemaal niet gekeken waar het is allemaal. Leuk trouwens, ik ben in geen eeuwen meer in DH geweest! Helemaal zin. En ach, dat elke meelezer ons nu kan komen bewonderen, dat moeten ze dan maar lekker doen Misschien naief, maar ik ben nooit extreem voorzichtig in dat soort dingen...
Ah, da's mooi Sum, ik heb nog helemaal niet gekeken waar het is allemaal. Leuk trouwens, ik ben in geen eeuwen meer in DH geweest! Helemaal zin. En ach, dat elke meelezer ons nu kan komen bewonderen, dat moeten ze dan maar lekker doen Misschien naief, maar ik ben nooit extreem voorzichtig in dat soort dingen...
maandag 5 oktober 2009 om 23:37
[quote]Kym schreef op 05 oktober 2009 @ 23:23:
Haha lieve Kym, ik zie het al helemaal voor me dat we een gigantische schare fans hebben daar zaterdag in Den Haag!
En bedankt voor je lieve woorden, ze doen me goed. Ik raak overigens helemaal ontroert als ik jouw stukje lees over jou en SJ en 'vieze' toetjes, geweldige gesprekken en zo te lezen kan je gewoon heerlijk jezelf zijn bij hem. En dat is toch waar het om gaat!
Haha lieve Kym, ik zie het al helemaal voor me dat we een gigantische schare fans hebben daar zaterdag in Den Haag!
En bedankt voor je lieve woorden, ze doen me goed. Ik raak overigens helemaal ontroert als ik jouw stukje lees over jou en SJ en 'vieze' toetjes, geweldige gesprekken en zo te lezen kan je gewoon heerlijk jezelf zijn bij hem. En dat is toch waar het om gaat!
maandag 5 oktober 2009 om 23:38
Jeetje....weet SJ het nog niet?
Hie doe je dan dan meis?
Heb je het daar gewoon niet over?
Merkt hij niet dat er iets anders is aan je?
Snap overigens wel dat het best wel een dingetje is om te vertellen aan je lief....
Ja ja, RM is leuk, ben verliefderig
*ontkent nog steeds in alle toonaarden dat ze verliefd is*
Hie doe je dan dan meis?
Heb je het daar gewoon niet over?
Merkt hij niet dat er iets anders is aan je?
Snap overigens wel dat het best wel een dingetje is om te vertellen aan je lief....
Ja ja, RM is leuk, ben verliefderig
*ontkent nog steeds in alle toonaarden dat ze verliefd is*
maandag 5 oktober 2009 om 23:38
maandag 5 oktober 2009 om 23:42
Mag ik even biechten deze avond?
Als er nog iemand is tenminste?
Ik vind onze date, en ook ons topic, een beetje spannend.
Dat komt, ik ben geen vriendinnengroepjes-type.
Ik word er zo onzeker van...
Kym ik ben echt ontzettend blij dat je een goed weekend hebt gehad.
Wat fijn en wat heerlijk en wat lekker dat jij en SJ zo van elkaar kunnen genieten, en niet eens alleen in bed, maar van álles.
Goed zo.
Ben het trouwens helemaal eens met de post van Kym wat betreft Sum, RM klinkt echt als een goede partij voor ons Summeke.
Iemand die lekker rustig blijft, zodat zij dat ook kan.
Ontspan lieve Sum en GENIET.
Kym je hebt gelijk, 25 is niet te jong.
Maar ik heb zo'n vermoeden dat hij gaat zeggen (tegen zijn vriend cq mijn collega) seks met me te willen, en zo'n expliciete uitnodiging, daar kan ik niks mee.
Plus collega ziet seks ook wel zitten, en als ik dan hem niet wil, en zijn vriend wel....
Het klinkt nu alweer ingewikkeld.
Trouwens Moos, ik zit nog steeds op JOUW telefoontje te wachten!
Als er nog iemand is tenminste?
Ik vind onze date, en ook ons topic, een beetje spannend.
Dat komt, ik ben geen vriendinnengroepjes-type.
Ik word er zo onzeker van...
Kym ik ben echt ontzettend blij dat je een goed weekend hebt gehad.
Wat fijn en wat heerlijk en wat lekker dat jij en SJ zo van elkaar kunnen genieten, en niet eens alleen in bed, maar van álles.
Goed zo.
Ben het trouwens helemaal eens met de post van Kym wat betreft Sum, RM klinkt echt als een goede partij voor ons Summeke.
Iemand die lekker rustig blijft, zodat zij dat ook kan.
Ontspan lieve Sum en GENIET.
Kym je hebt gelijk, 25 is niet te jong.
Maar ik heb zo'n vermoeden dat hij gaat zeggen (tegen zijn vriend cq mijn collega) seks met me te willen, en zo'n expliciete uitnodiging, daar kan ik niks mee.
Plus collega ziet seks ook wel zitten, en als ik dan hem niet wil, en zijn vriend wel....
Het klinkt nu alweer ingewikkeld.
Trouwens Moos, ik zit nog steeds op JOUW telefoontje te wachten!
maandag 5 oktober 2009 om 23:44
Ik snap NU pas dat ding over die meelezers!
Goh... Als iemand zoveel moeite doet om ons te zien, kom dan even groeten en eet een stukje appeltaart mee zou ik zeggen!
Lieve Kym, waarom zeg je niet dat het gaat om een vriendin van je moeder?
Je hoeft toch niet helemaal precies specifiek te benoemen dat het om een liefdesrelatie gaat?
Goh... Als iemand zoveel moeite doet om ons te zien, kom dan even groeten en eet een stukje appeltaart mee zou ik zeggen!
Lieve Kym, waarom zeg je niet dat het gaat om een vriendin van je moeder?
Je hoeft toch niet helemaal precies specifiek te benoemen dat het om een liefdesrelatie gaat?
maandag 5 oktober 2009 om 23:47
maandag 5 oktober 2009 om 23:50
Nou zeg, is het vanavond steek een veer in de kont van Sum avond?
Kap eens even allemaal
Frizz, ik vind het ook spannend hoor.
Maar juist omdat we met meer zijn vind ik het minder eng!
het enge maakt het dat we al zo ontzettend veel over elkaar weten.
Jullie weten echt meer van mij dan sommige vriendinnen
Moos, ik denk dat het nog geen 10 minuten lopen is van Dudok naar waar jij naartoe moet!
Kap eens even allemaal
Frizz, ik vind het ook spannend hoor.
Maar juist omdat we met meer zijn vind ik het minder eng!
het enge maakt het dat we al zo ontzettend veel over elkaar weten.
Jullie weten echt meer van mij dan sommige vriendinnen
Moos, ik denk dat het nog geen 10 minuten lopen is van Dudok naar waar jij naartoe moet!
maandag 5 oktober 2009 om 23:50
Dat toetje was hartstikke lekker! Ik hou van zulke puddinkjes!
En nee, ik heb het niet verteld..en waarom niet? Omdat ik niet wil liegen om wie het gaat. Het gaat om mijn moeders Lief en dat betekent dat het een bepaalde zorg met zich meebrengt (mijn moeder), dat is anders dan 'een vriendin' ofzo.
Ik heb het ook niet 'durven' vertellen, omdat ik hem niet wil belasten met nog meer homoseksuele verhalen. Hij weet al wel van mijn broertje bijvoorbeeld, die is homo. Reageert ie overigens prima op, maar ja, ik weet het niet..als ik ook nog over mijn moeder vertel..in NL is dat soms al een beetje 'apart'.
Snappen jullie? (en nee, ik schaam me er niet voor, ik ben hartstikke trots op iedereen en ze zijn geweldig)
Hm. Weet je wat. Ik stuur het gewoon per sms. Dan is het er ook maar uit.
En nee, ik heb het niet verteld..en waarom niet? Omdat ik niet wil liegen om wie het gaat. Het gaat om mijn moeders Lief en dat betekent dat het een bepaalde zorg met zich meebrengt (mijn moeder), dat is anders dan 'een vriendin' ofzo.
Ik heb het ook niet 'durven' vertellen, omdat ik hem niet wil belasten met nog meer homoseksuele verhalen. Hij weet al wel van mijn broertje bijvoorbeeld, die is homo. Reageert ie overigens prima op, maar ja, ik weet het niet..als ik ook nog over mijn moeder vertel..in NL is dat soms al een beetje 'apart'.
Snappen jullie? (en nee, ik schaam me er niet voor, ik ben hartstikke trots op iedereen en ze zijn geweldig)
Hm. Weet je wat. Ik stuur het gewoon per sms. Dan is het er ook maar uit.
maandag 5 oktober 2009 om 23:58
Nou Moos, wanneer bel je dan?
Op de een of andere manier ben ik niet goed in veel vrouwen bij elkaar.
Weet ook niet waarom, maar dat is altijd zo geweest.
Zet me in een groep met kerels en ik voel me kiplekker, maar vrouwen...
Ik word altijd een beetje bang dat ze mij dan stom vinden.
En inderdaad, we weten écht veel over elkaar!
En jullie dus ook over MIJ!.
Hellup!
Inderdaad Kym, je bent trots, je houdt van ze, en SJ snapt het waarschijnlijk wel.
Gewoon eruit gooien!
Op de een of andere manier ben ik niet goed in veel vrouwen bij elkaar.
Weet ook niet waarom, maar dat is altijd zo geweest.
Zet me in een groep met kerels en ik voel me kiplekker, maar vrouwen...
Ik word altijd een beetje bang dat ze mij dan stom vinden.
En inderdaad, we weten écht veel over elkaar!
En jullie dus ook over MIJ!.
Hellup!
Inderdaad Kym, je bent trots, je houdt van ze, en SJ snapt het waarschijnlijk wel.
Gewoon eruit gooien!