Gezellige scharrel

04-11-2010 13:23 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goed, ik heb het volgende en graag jullie advies.

Twee weken geleden heb ik via een wederzijdse vriend een jongen leren kennen. Het was laat en veel drank in het spel en toen hebben we een leuke nacht gehad. Ik heb nog niet zo lang geleden een lange relatie verbroken en was blij dat ik weer kon genieten van zoiets. Na die nacht hebben die jongen en ik nog een keer gedate, wat gezellig was en uitdraaide op een leuke nacht. Daarna hebben we nog een aantal keer gesmst, maar sinds een paar dagen heb ik niks meer gehoord. Het lijkt dus klaar, wat op zich prima is, want ben nu niet op zoek naar een relatie en bovendien passen we daarvoor niet goed genoeg bij elkaar. Alleen: ik zou hem wel als scharrel willen. Niks moeilijks, maar gewoon gezellig voor af en toe. Hoe laat ik hem dat subtiel weten en boven al: kan ik hem dat nog wel laten weten? Of is dit gewoon een afgedane zaak?
Ja, daarom moet het ten eerste subtiel en ten tweede, volgens mij is dat voor een man anders.. Maar natuurlijk ga ik niks zo expliciet sturen. De oorspronkelijke vraag was ook of ik hem 1) nog iets zou sturen en 2) zou hinten dat ik niet op zoek ben naar een vriend. Maar de mannen hier hebben al laten weten dat ze het liever duidelijk hebben.
Doe nou maar gewoon waar jij je goed bij voelt.
Ik ben toch zo benieuwd hoe iemand subtiel kan vragen of ze gewoon leuk voor de neuk kunnen worden...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Niet volgens mij gewoon zeggen daarom

Maar ja mijn subtiliteit is die van een baksteen:-)
quote:badmeester schreef op 05 november 2010 @ 00:08:

Niet volgens mij gewoon zeggen daarom

Maar ja mijn subtiliteit is die van een baksteen:-)

Same here...

Dus zou ik die rare vraag dan maar gewoon achterweg laten en genieten als jullie weer spontaan in bed belanden...

of denk ik nou weer te simpel?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ja want hoe krijgt ze m nu in bed? Moet ze m ontvoeren ofzo?
Ik heb ook weleens een heel leuke one night stand gehad. Ik was heel duidelijk dat het voor mij eenmalig was. Kom ik hem na weken weer tegen en bedacht me dat ik hem echt leuk vond. Hij kwam meteen naar me toe, vertelde me dat hij graag nog eens met me afsprak, maar ik bleef afstandelijk. Een paar dagen later bedacht ik me dat ik toch met hem wilde afspreken en heb hem gebeld met een vaag verhaal waar geen touw aan vast te knopen viel. Hij zei toen dat hij er niks van snapte, maar dat als ik nog een keer met hem af wilde spreken voor zo'n nacht, hij dat oke vond. En wat zei ik, nee daarvoor bel ik niet. Hoe stom kun je zijn.

Een beetje duidelijkheid zou dus handig zijn.
ben opeens vreselijk benieuwd hoe t met micky gaat!
quote:badmeester schreef op 05 november 2010 @ 00:13:

Ja want hoe krijgt ze m nu in bed? Moet ze m ontvoeren ofzo?
Pett heb je nou al gebeld of sms gestuurd we zijn benieuwd naar zijn reactie!
Hoi Badmeester. Het gaat goed met me. En met jou?
Wauw wat een indrukwekkend antwoord! (maar ik hoop dat t echt zo is) ook goed dank je.
Ik kan het toch niet op het topic van iemand anders uitgebreid over mezelf gaan hebben.
nee snap ik ook wel...
Heb nog geen actie ondernomen, maar houd jullie op de hoogte..

Dus Micky, voel je vrij de stilte op te vullen met je eigen verhaal!
Ben toch benieuwd naar de actie:-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven