Gigantisch geheim van mijn vriendin

23-05-2018 00:41 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-05-2018 09:09
Reden: openingspost verwijderd, maatregelen genomen
99.73% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Zebra123 schreef:
23-05-2018 01:21
Shit wat een tegenvaller :cry:
Ik was super nieuwsgierig door de titel naar het GROTE geheim, is het gewoon een flutverhaaltje
we kunnen als TO van voldoende advies is voorzien nog wel even onze eigen geheime pubergestuurde misstappen met elkaar delen. Ik heb er nog wel een paar hoor.
En of je er met haar over moet praten weten wij natuurlijk niet. Blijkbaar heeft dit onderwerp allerlei vragen bij jou naar boven gebracht die je haar zou kunnen stellen. Maar weet je zeker dat je de antwoorden wil weten? Waarom denk je dat een meisje met een jongen af wil spreken die dickpics verstuurt?
Alle reacties Link kopieren
[...]

En hoe kunnen wij je helpen?
Wat verwacht je van ons?

Ik lees niets abnormaal.
Niets waardoor je een knoop in je maag hoeft te hebben.
Verleden kan je niet ongedaan maken. Verleden was van voor jouw tijd.
Laat het dus LOS !!!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-05-2018 09:13
Reden: OP quoten, maatregelen genomen
82.88% gewijzigd
Pinda-Kaas schreef:
23-05-2018 01:24
we kunnen als TO van voldoende advies is voorzien nog wel even onze eigen geheime pubergestuurde misstappen met elkaar delen. Ik heb er nog wel een paar hoor.
Ik weet in elk geval nog precies waarom ik bij die jongen in de auto wilde stappen, maar ik denk dat TO daar niet vrolijk van wordt. :whistle:
Ik vind het niet kunnen dat jij zo gedetailleerd haar geheim hier neerplempt. Wat voor vriend ben jij?
Alle reacties Link kopieren
Ik ga maar naar bed. Toen ik de titel las, ging ik er even goed voor zitten. Glaasje cola, borrelnootje erbij, kom maar op met dat gigantische geheim!

Maar er was helemaal geen geheim!! :cry:
ik geef mn bek ook maar een douw
ZIP4t073 schreef:
23-05-2018 01:17
Zo te zien wordt mijn bericht niet met een korreltje zout genomen! Laat ik het daarom even verfijnen, voor de simpele zieltjes die het liefst anderen de grond in stampen in plaats van inzien wat de vraag nou werkelijk is.

- Ze wist ervan dat deze persoon op seks uit was met meisjes van zelfs 15. Dit is letterlijk besproken in WhatsApp chats.
- Ze gaf aan dat ze het eerst niet fijn vond dat een bijna 23-jarige haar maar bleef appen, ondanks dat hij haar amper kende.
- Vervolgens komt het gesprek zover dat de term "afspreken" valt. En zij besluit om dat stiekem te doen met iemand van zo goed als het dubbele gewicht, die ze niet goed kent. Terwijl ze wist dat diegene vreemde ongepaste dingen deed.

Nu is van mij de vraag of het verstandig is om er nog even met haar over te praten. Omdat ik alleen het randje van het verhaal heb gehoord, en er daarbij ook nog eens niets van wist dat zij hem in de stad tegenkwam en bewust negeerde uit angst (dit heeft ze verteld over de nacht van 31 december op 1 januari). Ik heb dus iets belangrijks compleet gemist.

Nogmaals: Is er iets wat ik kan doen? Kan begrijpen dat het voor jullie als onzin wordt gezien, echter viel het voor mij wel zwaar dat ik zoiets pas na 9 maanden hoor over iemand waar ik gewoon veel mee gewerkt heb...
.
Mij bekruipt het gevoel dat ze destijds veiliger was met die jongen in de auto dan dat ze nu is in een relatie met jou.
ZIP4t073 schreef:
23-05-2018 01:17
Zo te zien wordt mijn bericht niet met een korreltje zout genomen! Laat ik het daarom even verfijnen, voor de simpele zieltjes die het liefst anderen de grond in stampen in plaats van inzien wat de vraag nou werkelijk is.

- Ze wist ervan dat deze persoon op seks uit was met meisjes van zelfs 15. Dit is letterlijk besproken in WhatsApp chats.
- Ze gaf aan dat ze het eerst niet fijn vond dat een bijna 23-jarige haar maar bleef appen, ondanks dat hij haar amper kende.
- Vervolgens komt het gesprek zover dat de term "afspreken" valt. En zij besluit om dat stiekem te doen met iemand van zo goed als het dubbele gewicht, die ze niet goed kent. Terwijl ze wist dat diegene vreemde ongepaste dingen deed.

Nu is van mij de vraag of het verstandig is om er nog even met haar over te praten. Omdat ik alleen het randje van het verhaal heb gehoord, en er daarbij ook nog eens niets van wist dat zij hem in de stad tegenkwam en bewust negeerde uit angst (dit heeft ze verteld over de nacht van 31 december op 1 januari). Ik heb dus iets belangrijks compleet gemist.

Nogmaals: Is er iets wat ik kan doen? Kan begrijpen dat het voor jullie als onzin wordt gezien, echter viel het voor mij wel zwaar dat ik zoiets pas na 9 maanden hoor over iemand waar ik gewoon veel mee gewerkt heb...
Ga in therapie.
Jij bent ook gewoon slachtoffer in deze situatie hoor mop.
ZIP4t073 schreef:
23-05-2018 01:17
Zo te zien wordt mijn bericht niet met een korreltje zout genomen! Laat ik het daarom even verfijnen, voor de simpele zieltjes die het liefst anderen de grond in stampen in plaats van inzien wat de vraag nou werkelijk is.

- Ze wist ervan dat deze persoon op seks uit was met meisjes van zelfs 15. Dit is letterlijk besproken in WhatsApp chats.
- Ze gaf aan dat ze het eerst niet fijn vond dat een bijna 23-jarige haar maar bleef appen, ondanks dat hij haar amper kende.
- Vervolgens komt het gesprek zover dat de term "afspreken" valt. En zij besluit om dat stiekem te doen met iemand van zo goed als het dubbele gewicht, die ze niet goed kent. Terwijl ze wist dat diegene vreemde ongepaste dingen deed.

Nu is van mij de vraag of het verstandig is om er nog even met haar over te praten. Omdat ik alleen het randje van het verhaal heb gehoord, en er daarbij ook nog eens niets van wist dat zij hem in de stad tegenkwam en bewust negeerde uit angst (dit heeft ze verteld over de nacht van 31 december op 1 januari). Ik heb dus iets belangrijks compleet gemist.

Nogmaals: Is er iets wat ik kan doen? Kan begrijpen dat het voor jullie als onzin wordt gezien, echter viel het voor mij wel zwaar dat ik zoiets pas na 9 maanden hoor over iemand waar ik gewoon veel mee gewerkt heb...
Ik denk dat ze gewoon geweldige seks met hem had en bang is dat je erachterkomt hoezeer je tekortschiet. Dat je aan haar gezicht kon zien hoe blij ze was hem weer te zien met oud en nieuw maar ja, jij liep in de weg...
Wees blij dat je alleen het randje van het verhaal kent, als je de klok en de klepel ook nog zou horen luiden zou je gék worden.

Nogmaals: nee, er is niks dat je kan doen. Hoeft ook niet. Snappie?

O ja, ik vind het zorgelijk dat je zo ontzettend veel mist, belangrijke dingen ook. DAAR moet je wat aan doen. ECHT doen hoor, sterkte ermee!
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp eerlijk gezegd niet goed wat het "schandaal" of "grote geheim" aan dit verhaal is. Oké, als 22-jarige heeft de man/jongen zeker zijn grenzen overschreden door een 16jarig meisje te benaderen, maar niemand heeft iets gedaan tegen zijn/haar zin en uiteindelijk waren de consequenties te verwaarlozen.
Sarah_F schreef:
23-05-2018 01:36
Ik begrijp eerlijk gezegd niet goed wat het "schandaal" of "grote geheim" aan dit verhaal is. Oké, als 22-jarige heeft de man/jongen zeker zijn grenzen overschreden door een 16jarig meisje te benaderen, maar niemand heeft iets gedaan tegen zijn/haar zin en uiteindelijk waren de consequenties te verwaarlozen.
NU wil ik het weten, waarom mag je als 22-jarige geen vriendinnetje van 16? Zelfs de rechter vind het ok en er zijn meisjes van 16 die prima bij een jongen van 22 kunnen passen, 6 jaar verschil is niet zo veel.

Wiens grenzen zijn overschreden? En waarom precies, leg eens uit als je wil ik begrijp dat niet.

(moest opeens aan mijn zusjes denken toen ze rond de 16, 17 waren: ook vaak vriendjes met een auto, zo rond de 20, mijn oudste zus is nu al heel wat jaartjes getrouwd en heeft 2 kinderen met zo'n lummel van maar liefst 8 jaar ouder dan haar. gaat prima met allen dus wat is het probleem?)
MeAndYou25 schreef:
23-05-2018 01:25
En hoe kunnen wij je helpen?
Wat verwacht je van ons?

Ik lees niets abnormaal.
Niets waardoor je een knoop in je maag hoeft te hebben.
Verleden kan je niet ongedaan maken. Verleden was van voor jouw tijd.
Laat het dus LOS !!!
Goed advies, je bent echt een ontzettende slimmerik met een vooruitziende blik is het niet ;)
Alle reacties Link kopieren
Toen zag ik jou, je riep me met je ogen.
Ik keek je aan, en kreeg een vreemd gevoel.
Want ik begreep wat jij me wilde vragen , kom dichter bij me.
Ik was 16 en jij was 28, en van de liefde wist ik nog niet veel,
maar ik begreep wat jij me wilde zeggen, ik was geen kind meer, en t'werd zomer ...
Je bent wel snel in shock, TO ;-)
Heeft je vriendin zelf inmiddels ook door dat dit niet heel handig was?
Zo ja, laat het dan rusten. Het is niet jouw taak om haar van levenslessen te voorzien. Je bent haar vriendin, niet haar moeder.
ZIP4t073 schreef:
23-05-2018 01:17
Zo te zien wordt mijn bericht niet met een korreltje zout genomen! Laat ik het daarom even verfijnen, voor de simpele zieltjes die het liefst anderen de grond in stampen in plaats van inzien wat de vraag nou werkelijk is.

- Ze wist ervan dat deze persoon op seks uit was met meisjes van zelfs 15. Dit is letterlijk besproken in WhatsApp chats.
- Ze gaf aan dat ze het eerst niet fijn vond dat een bijna 23-jarige haar maar bleef appen, ondanks dat hij haar amper kende.
- Vervolgens komt het gesprek zover dat de term "afspreken" valt. En zij besluit om dat stiekem te doen met iemand van zo goed als het dubbele gewicht, die ze niet goed kent. Terwijl ze wist dat diegene vreemde ongepaste dingen deed.

Nu is van mij de vraag of het verstandig is om er nog even met haar over te praten. Omdat ik alleen het randje van het verhaal heb gehoord, en er daarbij ook nog eens niets van wist dat zij hem in de stad tegenkwam en bewust negeerde uit angst (dit heeft ze verteld over de nacht van 31 december op 1 januari). Ik heb dus iets belangrijks compleet gemist.

Nogmaals: Is er iets wat ik kan doen? Kan begrijpen dat het voor jullie als onzin wordt gezien, echter viel het voor mij wel zwaar dat ik zoiets pas na 9 maanden hoor over iemand waar ik gewoon veel mee gewerkt heb...
Wat een nare tekst over forummers.

Er zijn wel meer vrouwen van 50 kilo die hutseflutsen met een man van 100 kilo.
Alle reacties Link kopieren
Ach ach
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Arm meisje. Van de regen in de drup.
Alle reacties Link kopieren
Gatsiedarrie
Jouw vriendin wist op die leeftijd dondersgoed wat ze deed en ze vond het was hartstikke stoer. Je hebt geen verstand van die leeftijdsfase begrijp ik? Zelf niet 16 geweest? Je bent zo te lezen hartstikke jaloers en probeert het nu om te buigen naar een situatie waarin je vriendin slachtoffer is geweest zodat jij er andere gevoelens aan kunt koppelen (medelijden, zorgend, boosheid) ipv jaloezie ofzo? Ik vind je eigenlijk maar eng.
Ik snap ook eigenlijk niet wat je wilt. Ze is zelf het app contact aangegaan dat "opeens" leidde tot afspreken. Ze is zelf naar die afspraak gegaan. Als ze niet wilde had ze het app contact kunnen verbreken. En daarmee is het verhaaltje klaar voor jou, want dat is niet gebeurt. Zoek dan een vriendinnetje dat nog helemaal rein is.
Coco87 schreef:
23-05-2018 09:00
Ik snap ook eigenlijk niet wat je wilt. Ze is zelf het app contact aangegaan dat "opeens" leidde tot afspreken. Ze is zelf naar die afspraak gegaan. Als ze niet wilde had ze het app contact kunnen verbreken. En daarmee is het verhaaltje klaar voor jou, want dat is niet gebeurt. Zoek dan een vriendinnetje dat nog helemaal rein is.
Ja Vind ik ook misschien moet je beginnen met iemand van 6 jaar jonger dan jij nu bent.
en ook de helft van jou gewicht, die ze niet goed kent.
Terwijl ze wist dat diegene vreemde ongepaste dingen deed.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind je eng klinken. Ik denk dat je vriendin beter een andere vriend kan zoeken.
...
nachtvlinder1977 schreef:
23-05-2018 01:26
Ik weet in elk geval nog precies waarom ik bij die jongen in de auto wilde stappen, maar ik denk dat TO daar niet vrolijk van wordt. :whistle:
Ik zag mezelf al de volgende dag levenswijze anekdotes vertellen aan mijn vriendinnen, die vol bewondering zouden luisteren.
Wellicht deed ik als natuurtalent iets waarbij ik voortaan alle jongens zonder moeite in extase zou brengen.
Kortom, ik zag een mooie carrière als sexgoeroe voor me, beginnend in die auto.
Ik heb je gestaft TO vanwege de OP meltdown

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven