goede datingsite gratis eventueel
donderdag 3 september 2009 om 21:01

donderdag 3 september 2009 om 21:24
Vriendschap en sex is bij mij een V+. Tja waar duik je die op. Soms op een datingsite, soms gewoon in de kroeg of waar ze verder loslopen.
Apart Niek dat jij vriendschap en sex alleen ziet in een relatie. Ik vind dat niet perse in een relatie thuishoren. Het is wel ideaal natuurlijk. Maar als single zijnde hoef je niet tevreden te zijn met enkel vriendschappen of enkel sexrelaties. Combi is goed mogelijk. Het is alleen even wat meer zoekwerk misschien.
Apart Niek dat jij vriendschap en sex alleen ziet in een relatie. Ik vind dat niet perse in een relatie thuishoren. Het is wel ideaal natuurlijk. Maar als single zijnde hoef je niet tevreden te zijn met enkel vriendschappen of enkel sexrelaties. Combi is goed mogelijk. Het is alleen even wat meer zoekwerk misschien.
donderdag 3 september 2009 om 22:04
Moet jij niet eerst over je vorige relatie heen komen? Waarom heb je zoveel aandacht nodig om je goed te voelen, want daar lijkt het een beetje op. Seksrelaties zijn leuk hoor, dat zeker, maar het werkt alleen als je er zonder teveel verwachtingen en aanhankelijkheid in kunt staan.
Ik bedoel dit niet om je af te kraken, maar om je voor te bereiden op tegenvallers. Als je zo vol verwachtingen zit zoals jij, dan gaan ze allemaal hard weg rennen.
Alhoewel, als je dan een gratis site voor gebruikt heb je er niets mee verloren, maar zorg dat je niet ook je waardigheid verliest
Ik bedoel dit niet om je af te kraken, maar om je voor te bereiden op tegenvallers. Als je zo vol verwachtingen zit zoals jij, dan gaan ze allemaal hard weg rennen.
Alhoewel, als je dan een gratis site voor gebruikt heb je er niets mee verloren, maar zorg dat je niet ook je waardigheid verliest
zondag 6 september 2009 om 00:40
Weet waar je aan begint Supershiva, want sex om de sex is heerlijk. Maar verwacht er niets meer dan dat van. Sex om de sex werkt als je het los ziet van emoties/ gevoelens en of liefde. Kun je dat niet dan moet je er niet aan beginnen. Want dan gaat het je namelijk veel verdriet en pijn opleveren. Iets wat je misschien niet wilt.
maandag 7 september 2009 om 16:37
quote:hans66 schreef op 07 september 2009 @ 16:23:
Ik ga me ook eens aan daten wagen, o.a. m.b.v. dating sites. Ik zie wel welke kant het opgaat.Hans, mail me even als je wilt (en als je m'n mailadres nog hebt). Mocht je wel willen mailen maar het niet meer hebben, dan zet ik het hier wel even neer!!
Ik ga me ook eens aan daten wagen, o.a. m.b.v. dating sites. Ik zie wel welke kant het opgaat.Hans, mail me even als je wilt (en als je m'n mailadres nog hebt). Mocht je wel willen mailen maar het niet meer hebben, dan zet ik het hier wel even neer!!
maandag 7 september 2009 om 18:01
Ik heb je mailadres niet meer, Thee. Ik zie het niet zitten om mijn mail-adres neer te zetten, want te herkenbaar.
De reden is, dat ik eens en voor altijd wil afrekenen met de vooroordelen die ik in het verleden jegens manieren heb gehad, om aan de vrouw te komen. Tijd voor een frisse wind.
De reden is, dat ik eens en voor altijd wil afrekenen met de vooroordelen die ik in het verleden jegens manieren heb gehad, om aan de vrouw te komen. Tijd voor een frisse wind.
World of Warcraft: Legion
maandag 7 september 2009 om 18:13
quote:hans66 schreef op 07 september 2009 @ 18:05:
Ik wou de andere optie alvast uitsluiten. Ik heb Thee's bedoeling overigens wel begrepen.
Enne... tijd voor die frisse wind? Heel verstandig!!! Vanuit dat oogpunt heb ik misschien wat info voor je waar je wat aan hebt. Vandaar
en even off topic: PODE, bestaat het gourmet/kaasfondue topic nog??
Ik wou de andere optie alvast uitsluiten. Ik heb Thee's bedoeling overigens wel begrepen.
Enne... tijd voor die frisse wind? Heel verstandig!!! Vanuit dat oogpunt heb ik misschien wat info voor je waar je wat aan hebt. Vandaar
en even off topic: PODE, bestaat het gourmet/kaasfondue topic nog??
thee wijzigde dit bericht op 07-09-2009 19:38
Reden: mailadres weggehaald
Reden: mailadres weggehaald
% gewijzigd
maandag 7 september 2009 om 18:53
maandag 7 september 2009 om 19:37
maandag 7 september 2009 om 19:40