goede datingsite gratis eventueel

03-09-2009 21:01 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
dames weten jullie een goede datingsite?ben niet op zoek naar een relatie ook niet alleen sex maar meer een vriendschap met dan maar af en toe sex..

klinkt een beetje raar maar ik wil geen stuk vlees zijn maar ook geen vaste relatie

iemand tips?

alvast thanx
relatieplanet of Lexa, genoeg mannen die 'zogenaamd' op zoek zijn naar een relatie maar eigenlijk alleen sex willen. Succes!
Lexa heet toch Sexa?
Vriendschap + sex = volgens mij toch een relatie hoor.

Of wil je gewoon een open relatie ?

Anyway, op zo'n beetje iedere dating site kan je daarvoor terecht, als je t zo omschrijft zoals in je vraag, stroomt je mailbox over, keus zat !
Vriendschap en sex is bij mij een V+. Tja waar duik je die op. Soms op een datingsite, soms gewoon in de kroeg of waar ze verder loslopen.

Apart Niek dat jij vriendschap en sex alleen ziet in een relatie. Ik vind dat niet perse in een relatie thuishoren. Het is wel ideaal natuurlijk. Maar als single zijnde hoef je niet tevreden te zijn met enkel vriendschappen of enkel sexrelaties. Combi is goed mogelijk. Het is alleen even wat meer zoekwerk misschien.
paiq leuke site....heb er een relatie aan over gehouden maar je kunt ook aangeven op zoek te zijn naar een date
Moet jij niet eerst over je vorige relatie heen komen? Waarom heb je zoveel aandacht nodig om je goed te voelen, want daar lijkt het een beetje op. Seksrelaties zijn leuk hoor, dat zeker, maar het werkt alleen als je er zonder teveel verwachtingen en aanhankelijkheid in kunt staan.

Ik bedoel dit niet om je af te kraken, maar om je voor te bereiden op tegenvallers. Als je zo vol verwachtingen zit zoals jij, dan gaan ze allemaal hard weg rennen.

Alhoewel, als je dan een gratis site voor gebruikt heb je er niets mee verloren, maar zorg dat je niet ook je waardigheid verliest
AdultMatch is een site waarop je sexuele contacten kunt vinden. Soms met vriendschappelijk contact, soms alleen platte sex....
thanx girls
Weet waar je aan begint Supershiva, want sex om de sex is heerlijk. Maar verwacht er niets meer dan dat van. Sex om de sex werkt als je het los ziet van emoties/ gevoelens en of liefde. Kun je dat niet dan moet je er niet aan beginnen. Want dan gaat het je namelijk veel verdriet en pijn opleveren. Iets wat je misschien niet wilt.
yep thanx dushi,

gewoon een sexrelatie is prima moet alles goed in de gaten houden
Oh en misschien overbodige tip: doe het veilig. En voor de rest: geniet ervan
Ik ga me ook eens aan daten wagen, o.a. m.b.v. dating sites. Ik zie wel welke kant het opgaat.
World of Warcraft: Legion
quote:hans66 schreef op 07 september 2009 @ 16:23:

Ik ga me ook eens aan daten wagen, o.a. m.b.v. dating sites. Ik zie wel welke kant het opgaat.Hans, mail me even als je wilt (en als je m'n mailadres nog hebt). Mocht je wel willen mailen maar het niet meer hebben, dan zet ik het hier wel even neer!!
Ik heb je mailadres niet meer, Thee. Ik zie het niet zitten om mijn mail-adres neer te zetten, want te herkenbaar.

De reden is, dat ik eens en voor altijd wil afrekenen met de vooroordelen die ik in het verleden jegens manieren heb gehad, om aan de vrouw te komen. Tijd voor een frisse wind.
Hans, Thee zegt volgens mij dat zíj haar adres hier wel even wil zetten

(Succes met daten ).
Peas on earth!
Ik wou de andere optie alvast uitsluiten. Ik heb Thee's bedoeling overigens wel begrepen.
quote:hans66 schreef op 07 september 2009 @ 18:05:

Ik wou de andere optie alvast uitsluiten. Ik heb Thee's bedoeling overigens wel begrepen.

Enne... tijd voor die frisse wind? Heel verstandig!!! Vanuit dat oogpunt heb ik misschien wat info voor je waar je wat aan hebt. Vandaar

en even off topic: PODE, bestaat het gourmet/kaasfondue topic nog??
thee wijzigde dit bericht op 07-09-2009 19:38
Reden: mailadres weggehaald
% gewijzigd
Euhm... geen idee . Na al dat gourmetten en kaasfonduen ben ik op het 'Afvallen met...'-topic beland namelijk
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 07 september 2009 @ 18:15:

Euhm... geen idee . Na al dat gourmetten en kaasfonduen ben ik op het 'Afvallen met...'-topic beland namelijk Tsssk, 'afvallige' (grin, leuke woordspeling hè )
Ik heb je gemaild, Thee. Laat me via de mail even weten wat je wilt weten.
quote:thee schreef op 07 september 2009 @ 18:16:

[...]

Tsssk, 'afvallige' (grin, leuke woordspeling hè )
Peas on earth!
Lexa of RP. Het maakt eigenlijk niet zoveel uit waar. Als je maar duidelijk aangeeft wat je zoekt..zodat je geen mannen hoeft te teleurstellen. Ik denk dat er genoeg mannen zijn die wel af en toe sex willen en geen verplichtingen. Maar of je er gelukkig van wordt is een 2e.
quote:hans66 schreef op 07 september 2009 @ 18:28:

Ik heb je gemaild, Thee. Laat me via de mail even weten wat je wilt weten. Hans, heb je net teruggemaild. Meer info volgt. Reden waarom dat nu niet kan staat in de mail. Haal ik nu m'n mailadres hier weer ff weg. Tot mails!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 07 september 2009 @ 18:15:

Euhm... geen idee . Na al dat gourmetten en kaasfonduen ben ik op het 'Afvallen met...'-topic beland namelijk Nee helaas bestaat dat topic niet meer, maar daar kan natuurlijk verandering in komen als het gemist wordt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven