Haar ring nog altijd in zijn nachtkastje

24-11-2020 20:38 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
la-gamine wijzigde dit bericht op 23-01-2021 08:51
99.34% gewijzigd
Geloof niet alles wat je denkt.
Alle reacties Link kopieren
La-Gamine schreef:
24-11-2020 20:58
Niks van dat alles. Het verbaasde me alleen enorm. En ik was daardoor ook geschrokken en geroerd. Het kwam direct mijn hart in dat hij de ring al die jaren in zijn nachtkastje heeft bewaard.
Dan ben jij blijkbaar ook nog niet echt klaar met hem.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
nienkejj schreef:
24-11-2020 20:51
Hoe weet je dan dat die ring in zijn nachtkastje ligt ???

Afbeelding
Haha. ik heb alle ringen en andere sieraden nog van mijn exen in mijn sieradenbox in mijn nachtkastje liggen.

Voor als ik ooit zonder geld kom. Heeft helemaal niks met sentiment of gevoelens te maken.
anoniem_401375 wijzigde dit bericht op 24-11-2020 21:04
16.43% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
La-Gamine schreef:
24-11-2020 20:58
Niks van dat alles. Het verbaasde me alleen enorm. En ik was daardoor ook geschrokken en geroerd. Het kwam direct mijn hart in dat hij de ring al die jaren in zijn nachtkastje heeft bewaard.
Waarom doet het je zoveel?
Alle reacties Link kopieren
.
la-gamine wijzigde dit bericht op 23-01-2021 08:56
99.71% gewijzigd
Geloof niet alles wat je denkt.
Alle reacties Link kopieren
La-Gamine schreef:
24-11-2020 21:04
En nu blijkt dat de werkelijke reden was dat hij hem altijd bewaard heeft, als dierbare herinnering?

Nou en? What's the big deal?
Alle reacties Link kopieren
Doreia* schreef:
24-11-2020 20:40
Ligt hij voor het grijpen of ergens achterin?
Kust hij de ring elke avond goede nacht?
Dat weet ik niet.
Ik neem aan dat hij de ring geen goedenacht kustte.
la-gamine wijzigde dit bericht op 24-11-2020 21:08
0.43% gewijzigd
Geloof niet alles wat je denkt.
Alle reacties Link kopieren
La-Gamine schreef:
24-11-2020 20:58
Niks van dat alles. Het verbaasde me alleen enorm. En ik was daardoor ook geschrokken en geroerd. Het kwam direct mijn hart in dat hij de ring al die jaren in zijn nachtkastje heeft bewaard.
Geroerd?

Misschien kun je hem vragen waarom hij de ring heeft bewaard? Hij heeft je ook verteld dat de ring er nog steeds ligt, maak ik op uit je verhaal?

Ik zou zo iets ook bewaren, als herinnering van een periode uit mijn leven. Dat zou zomaar zonder enig gevoel erbij kunnen zijn. Waarom zoiets weggooien?
Alle reacties Link kopieren
Gatinmijnsok schreef:
24-11-2020 21:03
Waarom doet het je zoveel?
Hij is pas overleden. En toen kwam die ring tevoorschijn.
Geloof niet alles wat je denkt.
Alle reacties Link kopieren
La-Gamine schreef:
24-11-2020 21:07
Hij is pas overleden. En toen kwam die ring tevoorschijn.
Heb ik iets gemist? Het ene moment spreek je over de tegenwoordige tijd (hij kust de ring niet iedere avond) en de andere keer over de verleden tijd (hij is pas overleden).
Luci_Mster2 schreef:
24-11-2020 21:03
Haha. ik heb alle ringen en andere sieraden nog van mijn exen in mijn sieradenbox in mijn nachtkastje liggen.

Voor als ik ooit zonder geld kom. Heeft helemaal niks met sentiment of gevoelens te maken.
Haha ik ook. Nou ja, niet in mijn nachtkastje. Daar zijn ze te kostbaar voor. Maar inderdaad voor als ik eens zonder geld kom te zitten :devil:
Alle reacties Link kopieren
FitsSprits schreef:
24-11-2020 21:09
Heb ik iets gemist? Het ene moment spreek je over de tegenwoordige tijd (hij kust de ring niet iedere avond) en de andere keer over de verleden tijd (hij is pas overleden).

Ik heb dat net aangepast. Hij is nog maar pas overleden. Het is nog heel onwerkelijk. En ik blijf maar aan de ring denken.
Geloof niet alles wat je denkt.
Alle reacties Link kopieren
La-Gamine schreef:
24-11-2020 21:07
Hij is pas overleden. En toen kwam die ring tevoorschijn.
Ach, dat is heftig, maar dat een huwelijk voorbij is betekend niet dat het niets waard is geweest. Hij had blijkbaar ook dingen die hij koesterde.
Alle reacties Link kopieren
Misschien maak ik er iets bijzonderders van dan het is. Wil ik dat graag.
Geloof niet alles wat je denkt.
Luci_Mster2 schreef:
24-11-2020 21:03
Haha. ik heb alle ringen en andere sieraden nog van mijn exen in mijn sieradenbox in mijn nachtkastje liggen.

Voor als ik ooit zonder geld kom. Heeft helemaal niks met sentiment of gevoelens te maken.

Krijg jij zoveel sieraden dan van mannen? Ik heb geloof ik nog nooit een sieraad aan een vrouw gegeven. Maar goed, ik ben dan ook een Steenbok.
Alle reacties Link kopieren
La-Gamine schreef:
24-11-2020 21:12
Misschien maak ik er iets bijzonderders van dan het is. Wil ik dat graag.
Gezien het feit dat hij de ring perse wilde houden en in zijn nachtkastje bewaarde, betekent dat echt wel wat.
Het klinkt wel ontroerend: ‘Ze waren elkaars grote liefde...’ heel jammer dat je het hemzelf niet meer kan vragen. Maar het klinkt alsof hij graag iets tastbaars aan dit huwelijk wilde bewaren. Wij kennen natuurlijk de achtergrond niet (waarom het huwelijk stukgelopen is en wie degene is die de scheiding aangevraagd heeft) dus voor ons is het helemaal gissen.
Alle reacties Link kopieren
La-Gamine schreef:
24-11-2020 21:10
Ik heb dat net aangepast. Hij is nog maar pas overleden. Het is nog heel onwerkelijk. En ik blijf maar aan de ring denken.
Excuus, dat werd me niet duidelijk in het verhaal. Gecondoleerd.

Dat hij de ring heeft bewaard laat zien dat hij de mooie momenten met zijn ex-partner heeft gekoesterd. En wees blij. Mensen die het mooie in een (voormalige) relatie niet kunnen waarderen en alle herinneringen (zowel tastbaar als niet tastbaar) willen vernietigen, zijn in de regel gewoon zure haatdragende types.
Alle reacties Link kopieren
La-Gamine schreef:
24-11-2020 21:07
Hij is pas overleden. En toen kwam die ring tevoorschijn.
Dus ontroerd je dat natuurlijk.
Maar waarom hij daar lag, daar kom je niet achter. Koester het gevoel dat je ondanks alles toch geliefd was bij hem.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
La-Gamine schreef:
24-11-2020 21:12
Misschien maak ik er iets bijzonderders van dan het is. Wil ik dat graag.
Dat weet ik niet, ik lees dat jullie een dochter hebben, dat is toch een bijzondere band.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook de trouwring van ex nog. Gewoon bij mijn andere ringen. Soms komen er mooie herinneringen voorbij als ik die ring toevallig zie. Ben eigenlijk wel blij dat ik op veel dingen positief kan terugkijken. Misschien was dat voor jouw man ook wel zo.
Alle reacties Link kopieren
Ik had dit nooit kunnen bedenken, het voelt als een lief gebaar vanuit de hemel. Ik weet het, het klinkt stom, Maar zo voelt het. Ik weet dat ik speciaal voor hem was, we hebben altijd goed contact gehouden.
Het was de eerste ring, van toen we 18 waren (hij net iets ouder).
Geloof niet alles wat je denkt.
Alle reacties Link kopieren
FitsSprits schreef:
24-11-2020 21:16
Excuus, dat werd me niet duidelijk in het verhaal. Gecondoleerd.
Dankjewel. Dat werd ook niet duidelijk, ik probeerde een objectieve blik te krijgen, on hoeverre ik me iets inbeeld, maar mensen denken dan al snel een andere kant op.
Geloof niet alles wat je denkt.
Alle reacties Link kopieren
Babette2017 schreef:
24-11-2020 21:15
Gezien het feit dat hij de ring perse wilde houden en in zijn nachtkastje bewaarde, betekent dat echt wel wat.
Ja, dat hoop ik wel. Hij was een heel nuchtere man, daarom verraste mij het zo.
Geloof niet alles wat je denkt.
Alle reacties Link kopieren
La-Gamine schreef:
24-11-2020 21:26
Dankjewel. Dat werd ook niet duidelijk, ik probeerde een objectieve blik te krijgen, on hoeverre ik me iets inbeeld, maar mensen denken dan al snel een andere kant op.
Klopt. Zoals ik het interpreteerde ging het om jouw partner die een ring had liggen van zijn vorige relatie.
Maar het is jouw overleden ex-man die zijn ring uit jullie relatie heeft bewaard.

Voor het antwoord maakt dat verder niet zoveel uit overigens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven