Happy single....zo zat!!
zaterdag 7 januari 2012 om 17:05
Hi!!
Ik heb de feestdagen overleeft allemaal geen probleem en erg gezellig, maar dan nu..... Weer een nieuw jaar en ik ben het zo zat om alleen te zijn. Heb een lange relatie gehad van 11jaar en nu alweer 5jaar single. Wel vriendjes gehad maar de ware zat er nog niet tussen. Ik ben het zo zat....herkennen jullie dit?
Ik heb de feestdagen overleeft allemaal geen probleem en erg gezellig, maar dan nu..... Weer een nieuw jaar en ik ben het zo zat om alleen te zijn. Heb een lange relatie gehad van 11jaar en nu alweer 5jaar single. Wel vriendjes gehad maar de ware zat er nog niet tussen. Ik ben het zo zat....herkennen jullie dit?
zaterdag 7 januari 2012 om 17:17
De ene keer gaat het wel goed hoor maar op dit moment baal ik er zo van.
Ik ben 35 en vriendinnen om mij heen zijn allemaal gesetteld hebben kinderen. Ik zou het fijn vinden om met iemand samen dingen te ondernemen en vooruit te kijken. Heb nu wel eens het gevoel dat ik zo van dag tot dag leef. Bv stelletjes om me heen al plannen maken voor de vakantie enz..lijkt me heerlijk om dat ook samen met iemand te kunnen doen.
Ik ben 35 en vriendinnen om mij heen zijn allemaal gesetteld hebben kinderen. Ik zou het fijn vinden om met iemand samen dingen te ondernemen en vooruit te kijken. Heb nu wel eens het gevoel dat ik zo van dag tot dag leef. Bv stelletjes om me heen al plannen maken voor de vakantie enz..lijkt me heerlijk om dat ook samen met iemand te kunnen doen.
zaterdag 7 januari 2012 om 17:20
zaterdag 7 januari 2012 om 17:21
zaterdag 7 januari 2012 om 17:30
Wat ik eigenlijk nooit zo goed begrijp is waarom mensen, toch meestal wel vrouwen, denken dat hun leven niet compleet is zonder een wederhelft.
Dan doe je jezelf toch vreselijk tekort lijkt me.
Hoezo heb je een partner nodig om een vakantie te plannen?
Hoezo heb je een partner nodig om vooruit te kijken
Daar komt bij....vooruit kijken heeft niet zo veel zin, het leven loopt toch altijd anders dan je planning eruit ziet
Tenminste dat is mijn ervaring
Ten slotte, ja ik herken me in het Happy Single, en niet in het zat zijn
Hoewel ik eerlijk moet zeggen, een man is welkom
Maar komt hij niet, dan is het ook goed, vermaak ik me ook meer dan prima
Dan doe je jezelf toch vreselijk tekort lijkt me.
Hoezo heb je een partner nodig om een vakantie te plannen?
Hoezo heb je een partner nodig om vooruit te kijken
Daar komt bij....vooruit kijken heeft niet zo veel zin, het leven loopt toch altijd anders dan je planning eruit ziet
Tenminste dat is mijn ervaring
Ten slotte, ja ik herken me in het Happy Single, en niet in het zat zijn
Hoewel ik eerlijk moet zeggen, een man is welkom
Maar komt hij niet, dan is het ook goed, vermaak ik me ook meer dan prima
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zaterdag 7 januari 2012 om 17:36
Een relatie moet een aanvulling zijn op je geluk, geen vereiste.
Wat let je om ook een reis te plannen, een groepsreis of een singlesreis? Kun je lekker naar een plek in een periode en met een lengte die JIJ wilt en waar je niet over hoeft te steggelen met een ander.
Ga op salsa-les, kun je je prima in je eentje voor aanmelden. Als je het onder de knie hebt kun je naar salsa-feesten, ook helemaal niet vreemd om daar heen te gaan.
Er zijn zat sites waar je je aan kunt melden om samen wat te ondernemen.
Maar als je thuis gaat zitten wachten op De Ware zul je nog langer een unhappy single blijven.
Wat let je om ook een reis te plannen, een groepsreis of een singlesreis? Kun je lekker naar een plek in een periode en met een lengte die JIJ wilt en waar je niet over hoeft te steggelen met een ander.
Ga op salsa-les, kun je je prima in je eentje voor aanmelden. Als je het onder de knie hebt kun je naar salsa-feesten, ook helemaal niet vreemd om daar heen te gaan.
Er zijn zat sites waar je je aan kunt melden om samen wat te ondernemen.
Maar als je thuis gaat zitten wachten op De Ware zul je nog langer een unhappy single blijven.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zaterdag 7 januari 2012 om 17:38
Lieverd ik ben ook 35 en los van wat kortere relaties ook al langer dan 5 jaar single. Ik snap je frustratie volkomen. Ook dat het je af en toe naar de keel kan vliegen ivm kinderwens etc. En natuurlijk is alleen op vakantie geen aantrekkelijke gedachte en is het moeilijk om de toekomst in je eentje te plannen.Maar goed, wat doe je eraan?
Na een paar jaar niet op vakantie te zijn geweest ben ik toch maar met een groepsreis gegaan dat draaide om mijn hobby. Was super!
En kijken op internet? Je moet niet kijken maar gewoon betalen, goed profiel maken en actief mannen aan gaan schrijven en dan wat gaan drinken met zo'n man. Zo ben ik aan mijn korte relaties gekomen en er zal vast een keer komen dat er een lange relatie uitkomt om mee te settelen.
Na een paar jaar niet op vakantie te zijn geweest ben ik toch maar met een groepsreis gegaan dat draaide om mijn hobby. Was super!
En kijken op internet? Je moet niet kijken maar gewoon betalen, goed profiel maken en actief mannen aan gaan schrijven en dan wat gaan drinken met zo'n man. Zo ben ik aan mijn korte relaties gekomen en er zal vast een keer komen dat er een lange relatie uitkomt om mee te settelen.
zaterdag 7 januari 2012 om 17:38
zaterdag 7 januari 2012 om 17:47
Ik ben nu 7 maanden alleen. En ik geniet volop!! Iets dat ik in het verleden nooit zou hebben gedacht! Ik geniet van mijn nieuwe huisje, de rust, mijn vrienden ( die ook gesetteld zijn overigens ) maar ik moet momenteel niet aan een relatie denken. Ben totaal niet met mannen bezig ... Ben er even zo klaar mee. Dus momenteel ben ik heel happy single!
Een aantal jaren geleden ben ik met een vrouw die ik via internet kende ( we hebben elkaar op het vliegveld ontmoet ) op vakantie geweest naar Turkije. Het was spannend want we hadden elkaar alleen maar telefonisch gesproken. Maar het klikte enorm!!!
Misschien een ideetje voor de singles onder ons om een oproepje te plaasten wanneer je een vakantiemaatje zoekt???
Een aantal jaren geleden ben ik met een vrouw die ik via internet kende ( we hebben elkaar op het vliegveld ontmoet ) op vakantie geweest naar Turkije. Het was spannend want we hadden elkaar alleen maar telefonisch gesproken. Maar het klikte enorm!!!
Misschien een ideetje voor de singles onder ons om een oproepje te plaasten wanneer je een vakantiemaatje zoekt???
zaterdag 7 januari 2012 om 17:47
zaterdag 7 januari 2012 om 18:12
zaterdag 7 januari 2012 om 18:17
zaterdag 7 januari 2012 om 18:24
quote:loulouise schreef op 07 januari 2012 @ 17:47:
[...]
Ja!!! Zo verschrikkelijk irritant. En elke keer de vraag "hoe is het op mannengebied??" Als er iets te melden valt, dan vertel ik het echt wel hoor.
Zal ik een tandje erger?
Ik kreeg een Kerstkaart, EEN KERSTKAART!!!
waarop stond:
Lieve Summer, we hopen dat er snel weer een man in je leven is
alleen is ook maar alleen zo met de Kerst
Kertgroet Oom en Tante Hupseflups
Nou ben ik niet heel snel kwaad boos of geïrriteerd maar nu......
[...]
Ja!!! Zo verschrikkelijk irritant. En elke keer de vraag "hoe is het op mannengebied??" Als er iets te melden valt, dan vertel ik het echt wel hoor.
Zal ik een tandje erger?
Ik kreeg een Kerstkaart, EEN KERSTKAART!!!
waarop stond:
Lieve Summer, we hopen dat er snel weer een man in je leven is
alleen is ook maar alleen zo met de Kerst
Kertgroet Oom en Tante Hupseflups
Nou ben ik niet heel snel kwaad boos of geïrriteerd maar nu......
zaterdag 7 januari 2012 om 18:41
quote:loulouise schreef op 07 januari 2012 @ 18:28:
Dat meeen je niet!! Die is wel heel grof. Ze zullen het vast lief bedoelen, maar de plank misslaan is hier een understatement.
Ik geloof ook oprecht dat het niet lullig bedoeld was, maar ik was oprecht boos op dat moment
Alsof ik zonder vent niet af ben of zo, niet voor vol meetel..
Dat deed oprecht pijn
Dat meeen je niet!! Die is wel heel grof. Ze zullen het vast lief bedoelen, maar de plank misslaan is hier een understatement.
Ik geloof ook oprecht dat het niet lullig bedoeld was, maar ik was oprecht boos op dat moment
Alsof ik zonder vent niet af ben of zo, niet voor vol meetel..
Dat deed oprecht pijn
zaterdag 7 januari 2012 om 18:47
quote:laurentien1970 schreef op 07 januari 2012 @ 17:47:
Ik ben nu 7 maanden alleen. En ik geniet volop!! Iets dat ik in het verleden nooit zou hebben gedacht! Ik geniet van mijn nieuwe huisje, de rust, mijn vrienden ( die ook gesetteld zijn overigens ) maar ik moet momenteel niet aan een relatie denken.
Ja, dat had ik ook. dat had ik de eerste 7 maanden, de eerste 15 maanden, de eerste 24 maanden. Er was geen happier single dan ik.
Maar na 5 jaar is het wel anders hoor.
Ik ben niet unhappy, ik heb mijn dromen, plannen, ik ga op vakantie, ik kan nog steeds genieten van mijn vrienden en realiseer me nog vaak genoeg van "hé, dit kunnen mijn gesettelde vriendinnen niet doen".
Maar "happy single" is voorbij de houdbaarbeidsdatum voor mij. Nog afgezien van een kinderwens op je 35e en de zwangerschappen van vrienden die je om de oren vliegen...
Ik wil gewoon een gezin!
Ik ben nu 7 maanden alleen. En ik geniet volop!! Iets dat ik in het verleden nooit zou hebben gedacht! Ik geniet van mijn nieuwe huisje, de rust, mijn vrienden ( die ook gesetteld zijn overigens ) maar ik moet momenteel niet aan een relatie denken.
Ja, dat had ik ook. dat had ik de eerste 7 maanden, de eerste 15 maanden, de eerste 24 maanden. Er was geen happier single dan ik.
Maar na 5 jaar is het wel anders hoor.
Ik ben niet unhappy, ik heb mijn dromen, plannen, ik ga op vakantie, ik kan nog steeds genieten van mijn vrienden en realiseer me nog vaak genoeg van "hé, dit kunnen mijn gesettelde vriendinnen niet doen".
Maar "happy single" is voorbij de houdbaarbeidsdatum voor mij. Nog afgezien van een kinderwens op je 35e en de zwangerschappen van vrienden die je om de oren vliegen...
Ik wil gewoon een gezin!