heb advies nodig

02-01-2018 14:16 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik was reeds 9.5 j samen met men vriendin woonde 2.5ja samen met haar en men gevoelens zijn beginnen weg gaan sinds een jaar geleden.
ook over aangesproken we waren over alles eerlijk en heb dan dit jaar ng de stap gezet om uit elkaar te gaan.
want ik voelde niks meer .
maar sinds 3weken dat het gedaan is waren we in zelde discotheek en we waren ondanks alles samen plezier aan het maken maar toen kwam er een gast bij haar om te praten en sindsdien kreeg ik een gevoel in men hart beetje woede ook.
weet nie dat ik effe weg moest gaan en sinds die dag heb ik het gevoel dat ik ze terug wil
ondaks dat ik in een diepe put heb gezeten we hebben ng veel gepraat enz over toekomst enz dak eerst men eigen moet vinden want weet niet welke gevoelens ik heb nu gevoelens van eenzaam of van liefde of iets ik weet het nie meer

btw we hebben nooit ruzie gehad en komen ng perfect overeen
jij bent niet verliefd op haar, je baalt gewoon dat ze het zonder jou ook redt
Wat is men?
Doet me altijd denken aan peuters die niet met hun speelgoed willen spelen, behalve als een ander kindje het wil pakken. Dan wil het kindje er opeens wél mee spelen.

Je ex is geen speelgoed. Don’t be mad when you see That he wants it, should’ve put a ring on it enzo.
spaatje25 schreef:
02-01-2018 14:24
Doet me altijd denken aan peuters die niet met hun speelgoed willen spelen, behalve als een ander kindje het wil pakken. Dan wil het kindje er opeens wél mee spelen.

Je ex is geen speelgoed. Don’t be mad when you see That he wants it, should’ve put a ring on it enzo.
Wow. Werkelijk bijna woordelijk wat ik had willen typen.
Jufjoke schreef:
02-01-2018 14:27
Wow. Werkelijk bijna woordelijk wat ik had willen typen.
:cheer2: fijn dat we eensgezind zijn
spaatje25 schreef:
02-01-2018 14:24

maar zij ziet mij nog dood graag ze zou liever willen dat we samen komen maar ik lig in strijd met me zelf
Ja niet doen dan he? Ze komt echt wel over je heen!
maar ik weet niet of ik dat wil ik voel iets voor haar maar weet niet welke gevoelens
benny123456 schreef:
02-01-2018 14:34
maar zij ziet mij nog dood graag ze zou liever willen dat we samen komen maar ik lig in strijd met me zelf
Kom er eerst maar eens achter of het niet gewoon 'ik wil je niet, maar een ander mag je ook niet' is, want dat gevoel krijg ik bij dit topic.
There is always something happening, and it's usually right now
Als je dat niet weet is het niet genoeg voor een relatie.

Zet haar belang eens voor dat van jou, het is beter voor haar dat je haar met rust laat en verder laat gaan zonder jou.
benny123456 schreef:
02-01-2018 14:36
maar ik weet niet of ik dat wil ik voel iets voor haar maar weet niet welke gevoelens
Je wil niet met het speelgoed spelen, een ander mag er ook niet mee spelen en weggeven of weggooien mag ook niet, want stel dat je er ooit weer eens een soort van mee wil spelen.
Jij wilde haar niet meer en zodra een ander interesse had, wil je wel weer. Laat haar met rust en wordt eerst volwassen.
Life is short. Eat dessert first.
he wat klote zeg he die gevoeles... echt raar ook enzo tjonge
nie handig nie, misschien drank of drugs probere?
Lorem Ipsum
doornroosje9 schreef:
02-01-2018 14:53
Jij wilde haar niet meer en zodra een ander interesse had, wil je wel weer. Laat haar met rust en wordt eerst volwassen.
Wat heeft dit met volwassen zijn te maken? Hij zou hier mee moeten dealen. Jammer voor zijn gevoel.
Bam!!!!
jij hebt het uit gemaakt, en nu is zij verder gegaan. Dat doet pijn.

Wat jij nu eerst moet gaan doen, is leren alleen te zijn en een zelfstandig leven op te bouwen. Pas dan heb je ruimte voor een relatie. En met wie? De tijd zal het leren. Nu zijn je ex en jij nog te veel met elkaar interwoven. Ik vermoed dat jullie nog jong zijn, dus een volwassen leven zonder haar ken je niet.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven