Help a boy out

21-02-2018 17:45 11 berichten
Herkenbaar
moderatorviva wijzigde dit bericht op 21-02-2018 19:22
Reden: OP verwijderd. Passende maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva
98.93% gewijzigd
Ze zal na 3 jaar de beslissing niet lichtvaardig genomen hebben, dus voor je eigen herstelproces zou ik ervan uit gaan dat het echt over is.

Wil je toch een kans wagen dan lijkt low-key met haar blijven omgaan misschien het beste. Echter, ze geeft aan dat het gevoel weg is, niet dat ze zich verstikt voelde. Gevoel kun je niet dwingen.
fluttershy schreef:
21-02-2018 17:49
Ze zal na 3 jaar de beslissing niet lichtvaardig genomen hebben, dus voor je eigen herstelproces zou ik ervan uit gaan dat het echt over is.

Wil je toch een kans wagen dan lijkt low-key met haar blijven omgaan misschien het beste. Echter, ze geeft aan dat het gevoel weg is, niet dat ze zich verstikt voelde. Gevoel kun je niet dwingen.
Ze vertelde gister dat haar gevoel niet weg is maar ze op dit moment geen relatie wilt
Alle reacties Link kopieren
L24 schreef:
21-02-2018 17:57
Ze vertelde gister dat haar gevoel niet weg is maar ze op dit moment geen relatie wilt
Dan respecteer je dit.
Life is short. Eat dessert first.
Ze wil geen relatie. Loslaten dus.
Eerlijk? Ze wil je niet meer. Loslaten en ook niet meer met haar naar bed gaan. Hoe verleidelijk het ook is.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Je wordt gebruikt.
Ik begrijp het niet, haar gevoel is niet weg, maar in de op schrijf je dat ze je niet ziet als haar vriend en zich niet aangetrokken voelt ( maar vervolgens wel sex)..Beetje onduidelijk verhaal en als ik jou was zou ik inderdaad afstand nemen van iemand die zulke verwarrende signalen geeft.
Hoe ging dat dan als ze uit wou uitgaan? Wat hield dat verstikken precies in?
Misschien nog kans dat daar nog veel winst te behalen valt.
jij bent echt kampioen topics wissen.
Ik denk zomaar te weten dat ze je niet terug wil.
Je schrijft dat het na 3 jaar al 2.5 maanden uit is.
Move on.
In januari was het al uit. En waarom wis je steeds je OP? Er is geen topic van jou waar de OP nog bestaat.
“Don’t look back – you’re not going that way.”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven