help ik kom er niet uit over me vriendin

28-01-2009 22:01 32 berichten
Alle reacties Link kopieren

hallo beste mensen

ik heb een vriendin

ik was driejaar goed bevriend met der

en nu heb ik een relatie

ik heb samen met haar veel

mee gemaakt

maar ik heb twijfels over onze relatie

ik heb nu met haar 9maanden

er is 2x uit gegaan door problemen

van me verleden door me opa die overleden was

op 27/06/07

ik heb nu afgelopen paar weken

paar x woordenwisselingen gehad met haar

maar ik wil haar aan de een kant niet kwijt

maar aan de ander kant hou ik niet meer van der

een kant wel ander kant niet

dus opzicht best groot probleem

ik beging me vertrouw in haar kwijt te raken

ik weet niet waarom

er zijn mensen geweest die hebben beweerd dat

mijn vriendin paar x vreemd is geweest

volgens mijn weten was dit niet gebeurd

help wat moet ik doen

groetjes anoniem1988
Wat je moet doen? Met dit verhaal naar je vriendin toe. Zij weet of ze vreemd is geweest of niet, en dan kun je meteen van je twijfels vertellen. Dat zou wel zo eerlijk zijn, toch?
Eens met Madhe.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Wie is der?
En goed bedenken of je nu wél of níet van der houdt.
Peas on earth!
Cursus LOI nederlands?
Dat gezeik altijd over die taal. Wellicht is het jongen van buitenlandse afkomst. Goddomme dan schrijft hij het toch nog steeds keurig op. Bah, stelletje azijnpissers.
DTEEZ!
quote:Djoels schreef op 28 januari 2009 @ 22:28:

Dat gezeik altijd over die taal. Wellicht is het jongen van buitenlandse afkomst. Goddomme dan schrijft hij het toch nog steeds keurig op. Bah, stelletje azijnpissers.
Wat moet je doen? In geen geval naar andere mensen luisteren, maar een gesprek aan gaan met je vriendin. Sterkte!
Praten met je meisje is het beste wat je kunt doen. Succes.
Ja, dat vind ik echt.
Het is nogal wat als je je vriendin niet vertrouwt. Ik zou met haar praten. Misschien is het handig als je vooraf nadenkt wat je zou willen. Wil je weer alleen maar vrienden zijn, zoals voordat dat jullie een relatie kregen? Of wil je haar helemaal niet meer zien als zij toegeeft vreemd te zijn gegaan? Of haar een kans geven en zeggen dat je vreemdgaan niet pikt...

Succes en sterkte
bedankt voor jullie bericht

en mensen die mijn Nederland Niet goed vinden dat is jullie probleem niet de mijnen ,als ik vrienden met haar word en ik zie haar met ander jongens dan word ik gek

maar ik wil ook niet weg bij haar maar het moeilijk op het gevoel wat je hebt te ontschijfen

ik hou wel van haar en ik ken haar zou wat heel me leven

alleen ik heb het gevoel dat ze met ander jongens zite auwehoeren op een marnier wat mijn niet aan staat

voorbeeld zij zou met goejvriendin van haar samen na school fietsen nu blijkt dus dat er ook een jonge elkeer met haar mee fiets wat ik dus afhad gesproken om dat niet te doen
Anoniem je bent gewoon jaloers! En een feit is dat ze maar gewoon je vriendin is, ze kan dus best eens met een ander naar school fietsen. Wen er maar aan.
Neej, dat is ook jouw probleem wanneer wij je probleem niet kunnen lezen en dus ook geen feedback kunnen geven over je probleem.

God wat een problemen.

Maar even on-topic. Je bent jalours en je moet je niet zo aanstellen.
Ja, dat vind ik echt.
jij hebt haar niet voor te schrijven met wie ze naar school fietst, je bent haar vader niet!

met wie ze wel of niet sex heeft, dat is een ander verhaal....

en je zegt dat je niet meer van haar houdt, waarom ben je dan jaloers??
quote:ik62 schreef op 28 januari 2009 @ 23:05:

Wat moet je doen? In geen geval naar andere mensen luisteren, maar een gesprek aan gaan met je vriendin. Sterkte!Dus ook niet naar jou? Dan heb je een paradox. Geintje.
World of Warcraft: Legion
Ik krijg een beetje de kriebels van Anoniem 1988. Klinkt niet als een heel gezond verhaal. Mijn advies ana de vriendin zou zijn heel hard weglopen van deze gast!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
je haud niet van der. dus uitmake
Klinkt als 'n puber. Word eerst 'ns volwassen en zorg dat je wat bereikt in 't leven. Als onderontwikkeld persoon kun je natuurlijk nooit 'n ontwikkelde vrouw vasthouden.
Jaloersieteit maakt alles kapot. Word eerst eens volwassen.
jaloersieteit??

Da's een nieuw woord mooi he ?
briljant bedacht, ik ga het aan het eind van het jaar nomineren voor ''woord van 2009''
quote:Anoniem1988 schreef op 29 januari 2009 @ 00:25:

mensen die mijn Nederland Niet goed vinden dat is jullie probleem niet de mijnen ,als ik vrienden met haar word en ik zie haar met ander jongens dan word ik gek

maar ik wil ook niet weg bij haar maar het moeilijk op het gevoel wat je hebt te ontschijfen

ik hou wel van haar en ik ken haar zou wat heel me leven

alleen ik heb het gevoel dat ze met ander jongens zite auwehoeren op een marnier wat mijn niet aan staat

voorbeeld zij zou met goejvriendin van haar samen na school fietsen nu blijkt dus dat er ook een jonge elkeer met haar mee fiets wat ik dus afhad gesproken om dat niet te doen

Je bent gewoon een jaloerse puber. Je vriendin mag toch wel met een andere jongen naar school fietsen? Ik zou het vooral uitmaken als je hier al problemen mee hebt.

En trouwens: het niveau van je Nederlands is wel degelijk vooral jouw probleem en niet dat van mij. Je bent twintig jaar! Zo kun je geen sollicitatiebrieven schrijven!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
hey, misschien heeft ie een uitkering, hoef je geen brieven voor te kunnen schrijven.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven