Help me sterk zijn
maandag 8 juni 2009 om 16:03
Hoi allemaal,
Mijn vriend heeft het sinds vrijdag uitgemaakt en nu probeer ik sinds die tijd sterk te zijn en mijn eigen leven weer op te pakken. Dit ging het hele weekend goed omdat ik de kinderen bij me had (ik ben sinds een jaar gescheiden en heb co-ouderschap) en dus afleiding had maar vandaag lijkt het me niet meer te lukken. De muren vliegen op me af en ik wil niks liever dan hem bellen of sms-en. Ik val zo in een diep gat en het lijkt alsof ik mijn gedachten maar niet van hem af kan krijgen.
Het erge is, ik wil helemaal niks van me laten horen. Hij is weggegaan en ik wil niet als een zielig vrouwtje achter hem aanrennen. Ik weet ook dat contact zoeken niks anders zal opleveren dan teleurstelling en dat ik dat dus niet moet doen. Ik heb de neiging mijn telefoon en laptop door het raam te gooien zodat ik er niks meer mee kan doen. Maar ja, dat is wel erg drastisch.
Help me alsjeblieft sterk te zijn!
Vertel me alsjeblieft waarom ik geen contact met hem moet opnemen!! Wat voor rund ik ben als ik dit wel doe en ik hier enorm veel spijt van ga krijgen.
Dank je....
Mijn vriend heeft het sinds vrijdag uitgemaakt en nu probeer ik sinds die tijd sterk te zijn en mijn eigen leven weer op te pakken. Dit ging het hele weekend goed omdat ik de kinderen bij me had (ik ben sinds een jaar gescheiden en heb co-ouderschap) en dus afleiding had maar vandaag lijkt het me niet meer te lukken. De muren vliegen op me af en ik wil niks liever dan hem bellen of sms-en. Ik val zo in een diep gat en het lijkt alsof ik mijn gedachten maar niet van hem af kan krijgen.
Het erge is, ik wil helemaal niks van me laten horen. Hij is weggegaan en ik wil niet als een zielig vrouwtje achter hem aanrennen. Ik weet ook dat contact zoeken niks anders zal opleveren dan teleurstelling en dat ik dat dus niet moet doen. Ik heb de neiging mijn telefoon en laptop door het raam te gooien zodat ik er niks meer mee kan doen. Maar ja, dat is wel erg drastisch.
Help me alsjeblieft sterk te zijn!
Vertel me alsjeblieft waarom ik geen contact met hem moet opnemen!! Wat voor rund ik ben als ik dit wel doe en ik hier enorm veel spijt van ga krijgen.
Dank je....

maandag 8 juni 2009 om 16:06
quote:MistralX schreef op 08 juni 2009 @ 16:03:
Dank je....
Nou, zo'n rund:
Sterkte meid! Je kant het. Lekker op dit forum rondhangen is een heel goede methode om niks anders te doen (geloof me, ik moet al de hele dag factureren, en ik kom er maar niet toe, met dank aan dit forum)
Dank je....
Nou, zo'n rund:
Sterkte meid! Je kant het. Lekker op dit forum rondhangen is een heel goede methode om niks anders te doen (geloof me, ik moet al de hele dag factureren, en ik kom er maar niet toe, met dank aan dit forum)

maandag 8 juni 2009 om 16:09
maandag 8 juni 2009 om 16:10
Je neemt geen contact met hem op omdat je:
- niet wanhopig wilt overkomen
- niet het sneue vrouwtje wilt zijn
- rund wil zijn
- niet geïnteresseerd bent in iemand die jou niet moet
- van mening bent dat hij jou niet waard is
- wel wat beters te doen hebt
- wel leukere mensen kan bellen
- wel leuke/betere dingen te doen hebt
Zo ... weer even inspiratie?
Sterkte!!!!
- niet wanhopig wilt overkomen
- niet het sneue vrouwtje wilt zijn
- rund wil zijn
- niet geïnteresseerd bent in iemand die jou niet moet
- van mening bent dat hij jou niet waard is
- wel wat beters te doen hebt
- wel leukere mensen kan bellen
- wel leuke/betere dingen te doen hebt
Zo ... weer even inspiratie?
Sterkte!!!!
maandag 8 juni 2009 om 16:13
Sinds vrijdag uit? Dat is welgeteld vier dagen. Gun jezelf de tijd om lekker te grienen, mokken, zeuren, zeiken, psychologiseren, vloeken, huilen... whatever. Als je uitgeraasd bent en al je tranen opgedroogd zijn, dan kun je langzamerhand 's beginnen met sterk zijn en je leven oppakken.
En nee, niet gaan bellen, sms-en of mailen. Daarvoor geef je zelf de beste reden al: je wilt geen zielig vrouwtje zijn dat achter hem aanrent.
En nee, niet gaan bellen, sms-en of mailen. Daarvoor geef je zelf de beste reden al: je wilt geen zielig vrouwtje zijn dat achter hem aanrent.

maandag 8 juni 2009 om 16:13
Hier alvast een Youtube filmpje wat je vast laat lachen:
http://www.youtube.com/watch?v=j-admRGFVNM
Sterkte!
http://www.youtube.com/watch?v=j-admRGFVNM
Sterkte!
maandag 8 juni 2009 om 16:17

maandag 8 juni 2009 om 16:24
Ja, ik weet het. Ik moet ook gaan huilen, razen, schreeuwen, enzo maar ik raak daardoor juist zo van slag dat ik hem wil gaan bellen. Ik heb afleiding nodig, proberen te vergeten en alleen af en toe die kramp voelen in mijn maag van 'o ja, mijn vriend is weg'.
Ik haat dit gevoel en ik weet heel goed dat het over gaat maar ja, de weg er naartoe is zoo lang
Ik haat dit gevoel en ik weet heel goed dat het over gaat maar ja, de weg er naartoe is zoo lang

maandag 8 juni 2009 om 16:32
Als jij alleen met jouw vriendinnen belt krijg je:
-meer kans dat hij zelf belt
-meer kans dat hij met jouw een keer zou willen afspreken (om bij te praten )
- meer kans op een tweede kans van hem
Als hij jouw belt hou jouw gesprek kort, beleefd, ontspannen en vriendelijk .
Hoe is het. Alles is goed? Was leuk van jouw te horen, bedankt voor het bellen. Meer niet. Totaal misschien +/- 5 min. Zorg er voor dat de initiatief van jouw komt om gesprek te beiendigen.
Zo heb jij ook meer kans dat hij jouw vraagt voor een afspraakje (om bij te praten). Als het gebeurt, zorg er voor dat het eerste afspraakje niet veel langer dan +/- 30 min. duurt.
Sterkte
-meer kans dat hij zelf belt
-meer kans dat hij met jouw een keer zou willen afspreken (om bij te praten )
- meer kans op een tweede kans van hem
Als hij jouw belt hou jouw gesprek kort, beleefd, ontspannen en vriendelijk .
Hoe is het. Alles is goed? Was leuk van jouw te horen, bedankt voor het bellen. Meer niet. Totaal misschien +/- 5 min. Zorg er voor dat de initiatief van jouw komt om gesprek te beiendigen.
Zo heb jij ook meer kans dat hij jouw vraagt voor een afspraakje (om bij te praten). Als het gebeurt, zorg er voor dat het eerste afspraakje niet veel langer dan +/- 30 min. duurt.
Sterkte
maandag 8 juni 2009 om 16:36

maandag 8 juni 2009 om 16:54
quote:MistralX schreef op 08 juni 2009 @ 16:22:
O wat goed!!
Vooral die griekse dansende dikkerdjes!! Dank je
Tranen rollen over mijn wangen en ik weet even niet meer of het van het lachen of van verdriet is......
Dat maakt niks uit poepeloeris, huil jij maar lekker, doe de gordijnen dicht, neem een glaasje van het een of ander (als je drinkt), steek een peuk op (als je rookt) en pak een plak chocola uit een la. Laat het nou maar even fijn uitlopen allemaal, daar knapt een mens van op!
Hier, een filmpje om fijn bij leeg te lopen:
http://www.youtube.com/watch?v=B0G_ZuBGD-0&feature=fvw
O wat goed!!
Vooral die griekse dansende dikkerdjes!! Dank je

Tranen rollen over mijn wangen en ik weet even niet meer of het van het lachen of van verdriet is......
Dat maakt niks uit poepeloeris, huil jij maar lekker, doe de gordijnen dicht, neem een glaasje van het een of ander (als je drinkt), steek een peuk op (als je rookt) en pak een plak chocola uit een la. Laat het nou maar even fijn uitlopen allemaal, daar knapt een mens van op!
Hier, een filmpje om fijn bij leeg te lopen:
http://www.youtube.com/watch?v=B0G_ZuBGD-0&feature=fvw
maandag 8 juni 2009 om 17:41
Eleonora, dat werkt goed. Ben helemaal leeg gehuild
Erg verdrietig nu......
Ik heb mijn telefoon uitgezet en onder in de la verstopt. Ik zal sterk zijn. Ik wil niet achter hem aan rennen en ik zal hem laten zien dat ik prima zonder hem kan (helemaal niet waar natuurlijk maar ja, wie weet trapt hij erin).
Erg verdrietig nu......
Ik heb mijn telefoon uitgezet en onder in de la verstopt. Ik zal sterk zijn. Ik wil niet achter hem aan rennen en ik zal hem laten zien dat ik prima zonder hem kan (helemaal niet waar natuurlijk maar ja, wie weet trapt hij erin).

maandag 8 juni 2009 om 18:43
Wat ik niet begrijp je zegt dat je een jaar geleden gescheiden bent, ben je toen gelijk in deze relatie gerold? want als dat zo is dan denk ik dat je deze breuk moet aangrijpen om een enorme personality reset te gaan uitvoeren. Wat wil je in een relatie, wat verwacht je, is die verwachting reeel? wat heb je te bieden? hoe is de relatie met jezelf? waarom hobbel je van de ene relatie in de ander?
maandag 8 juni 2009 om 18:44
@MistralX; ik wil je veel sterkte wensen!
Het doet écht pijn, en je moet er doorheen...je zult zien dat je op een gegeven moment weer lol hebt en opeens denkt 'he...ik heb al even niet meer aan X gedacht!'
Knuff!
@Eleonora; ik zit nog niet zo lang op dit forum, maar ik wil even zeggen dat het me is opgevallen dat je altijd zo'n lief/goed advies aan iedereen geeft!TOP!
Het doet écht pijn, en je moet er doorheen...je zult zien dat je op een gegeven moment weer lol hebt en opeens denkt 'he...ik heb al even niet meer aan X gedacht!'
Knuff!
@Eleonora; ik zit nog niet zo lang op dit forum, maar ik wil even zeggen dat het me is opgevallen dat je altijd zo'n lief/goed advies aan iedereen geeft!TOP!
maandag 8 juni 2009 om 18:56
Ik ben inderdaad van de ene relatie in de andere gerold. Ben niet op mezelf geweest tussen beide relaties in en ja, dat breekt zich nu op. Ik vind het ook heel moeilijk om alleen te zijn. Ik weet niet waarom maar ik ben zo gewend altijd mensen om me heen te hebben dat wanneer ik alleen ben ik in paniek raak. Niet zo´n fijn gevoel wat het nog moeilijker maakt om mijn vriend los te laten.
Ik denk ook dat dat heeft meegespeeld in waarom het mis is gegaan tussen ons. Mijn vriend is hij erg zelfstandig en is graag alleen en heb juist aandacht nodig. Dat botst en schept verschillende verwachtingen. We liepen beiden op onze tenen en hij trok het niet meer. Hij is weggegaan en ik heb een harde les te leren. Leren op mezelf te zijn en moeten accepteren dat mijn aanhankelijke gedrag mij mijn relatie heeft gekost. AU....
Ik denk ook dat dat heeft meegespeeld in waarom het mis is gegaan tussen ons. Mijn vriend is hij erg zelfstandig en is graag alleen en heb juist aandacht nodig. Dat botst en schept verschillende verwachtingen. We liepen beiden op onze tenen en hij trok het niet meer. Hij is weggegaan en ik heb een harde les te leren. Leren op mezelf te zijn en moeten accepteren dat mijn aanhankelijke gedrag mij mijn relatie heeft gekost. AU....