Help mijn vriend is morgen jarig en geen idee voor een cadea

28-07-2008 10:35 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Wie kan mij helpen??? Mijn vriend wordt morgen 29 en ik heb nog geen flauw idee wat ik hem cadeau kan geven. (zijn een jaartje samen) Na ellenlang zeuren en vissen bij hem ben ik niet verder gekomen dan de zin "hou je geld maar bij je ik hoef niets. ik heb al wat ik wil, jou" Heel lief natuurlijk, maar wil hem echt iets leuks geven, vlieglessen heb ik hier regelmatig voorbij zien komen wil hij niet.

m0i
Ik heb mijn vriend een dagje racen op het circuit van Zandvoort gegeven, was een groot succes!!
Slipcursus. (niet verwarren met slippertjescursus)
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Volgens mij is er bij overig (?) een centraal kado-topic. Maar ben je niet een beetje heel laat met een kadootje? Je kan toch wel íets verzinnen? Weekendje/dagje weg, parachute springen, iets voor zijn hobby. Verder kan je altijd nog de standaard dingen geven als een geurtje, t-shirt, cd/dvd/, etc. Kan me niet voorstellen dat je écht niets weet
Heeft hij een bepaalde hobby of zo? Of is er een concert waar hij graag heen zou willen waar je kaartjes voor kan scoren? Ik noem maar wat...
quote:mylenevalerie schreef op 28 juli 2008 @ 10:43:

Slipcursus. (niet verwarren met slippertjescursus)Zou hij heel erg schrikken als ze hem relatie-therapie cadeau doet?
Bij Freerecordshop heb je nu 5 DVD's voor een tientje. Er zitten goeie titels tussen, zoals Shawshank Redemption, True Romance, Reservoir Dogs, Monster, What's Eating Gilbert Grape. Vandaag besteld, morgen in huis, dus je bent nog niet te laat. :o)

Of anders een horloge, iPod, zweefvliegen, ballonvaart, een boek.
Avondje uit samen....
Een romantische ballonvlucht voor jullie 2.
Je bent trouwens wel lekker op tijd om een kado te verzinnen.
Een champagne ontbijt is ook leuk!
Ik heb al een reactie gezet op ditzelfde topic van je op gezond
Gadgets doen het altijd goed bij de man.
Bekend probleem!

Ik heb mijn vorige vriendje een keer in zo'n situatie een hele berg kleine dingetjes gegeven. Gewoon de stad in gelopen en alles wat me wel wat leek gekocht.

Een blouse, een dvd, een pen, een opbergmap, een boekje over poker, een grote koffiebeker, iets lekkers en nog meer van die kleine (op zichzelf staand niet zo bijzondere) dingetjes. Had zo een hele berg kadootjes bij elkaar. Hij heeft het er nog tijden over gehad, juist omdat het allemaal dingetjes waren die hij echt nodig had of kon gebruiken. Mannen houden van praktische kado's, nietwaar?

Succes!

(wanneer opent iemand nou eens die kadowinkel voor mannen? Gat in de markt zou ik zeggen!)
quote:Mozzarella schreef op 28 juli 2008 @ 12:10:

Bekend probleem!

Ik heb mijn vorige vriendje een keer in zo'n situatie een hele berg kleine dingetjes gegeven. Gewoon de stad in gelopen en alles wat me wel wat leek gekocht.

Een blouse, een dvd, een pen, een opbergmap, een boekje over poker, een grote koffiebeker, iets lekkers en nog meer van die kleine (op zichzelf staand niet zo bijzondere) dingetjes. Had zo een hele berg kadootjes bij elkaar. Hij heeft het er nog tijden over gehad, juist omdat het allemaal dingetjes waren die hij echt nodig had of kon gebruiken. Mannen houden van praktische kado's, nietwaar?

Succes!

(wanneer opent iemand nou eens die kadowinkel voor mannen? Gat in de markt zou ik zeggen!)Bingo
een tomtom? (of heeft ie die al?)

dit boek wil ook iedere man in zijn bezit.

“So manly that even its sentences don't have periods.”

bol.com (ben je nu te laat mee denk ik).
Een super de luxe leatherman zakmes:

http://www.bever.nl/artik.../40.tools/2330.new%20wave
hi kreeg net een ingeving. wij hebben een muur die nog beetje kaal is. wat vinden jullie van het idee om een foto samen te laten maken en die op canvasdoek te laten printen? en een geurtje, want das altijd lekker?

x
Ja leuk, moet je doen. En ga dan nu even frobelen voor een mooie bon die hij in kan wisselen.
Vindt hij het wel leuk om een foto van zichzelf aan de muur te zien hangen? Zelf zou ik dat dus helemaal niks vinden, ook niet van dierbaren trouwens. Een neutrale mooie foto die ook echt past bij de inrichting zou ik dan eerder kiezen.
das een leuk idee, moi... en bovendien ga je morgen lekker koken en het gerecht opdienen op jezelf........ plasticje op de vloer, en het komt helemaal goed!
hmm kan hem natuurlijk ook zelf een foto of plaatje laten kiezen. mezelf opdienen bij een zelfgekookte maaltijd zal hem niet worden aangezien ouders en schoonouders ook komen eten haha. maar goed heb morgen al een idee voor een ontbijtje op bed haha. nog ideeen voor geurtjes? hij heeft die van jean paul al met dat mannenlichaam
Als 'ie van Jean Paul mannenlichaam geurtje houdt (hoe heet dat ding nou ook alweer? Ben het ook vergeten) houdt 'ie blijkbaar van wat zoetere geuren? Dan is misschien white musk for men van de bodyshop iets voor hem? Vriend van mij heeft namelijk ook JP mannetje en die White Musk. Allebei niet zo zwaar en vrij zoetig, maar wel net andere geur. (zou het bijna zelf op willen doen;-))
iets praktisch.. vinden mannen leuk.. of iets elektrisch wat niet echt praktisch is..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven