Help onzekerheid, tinder

21-02-2019 08:28 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Vorige maand heb ik een leuke man leren kennen via Tinder. Ik kom zelf uit een lange relatie waarin ik bedrogen ben.

Gisteravond waren we aan het appen, hij zei dat hij thuis was. Echter op Tinder waren de km's veel meer.
Vanmorgen toen ik wakker werd waren ze weer normaal....
Kan het zijn dat er op Tinder een soort tijdsvertraging zit?

Het maakt me onzeker.
Bij de betalende versie kan je de locatie aanpassen!
Es083 schreef:
21-02-2019 10:56
Vandaar mijn onzekerheid nu.
Ik snap je onzekerheid volledig, ben hiervoor ook bedrogen. Moet mezelf er af en toe aan herinneren dat ik niet iedere man nu moet wantrouwen omdat er 1 een eikel is geweest. (Betekend natuurlijk ook niet dat er niet meerdere eikels rondlopen)
AusAngel schreef:
21-02-2019 11:13
Ik snap je onzekerheid volledig, ben hiervoor ook bedrogen. Moet mezelf er af en toe aan herinneren dat ik niet iedere man nu moet wantrouwen omdat er 1 een eikel is geweest. (Betekend natuurlijk ook niet dat er niet meerdere eikels rondlopen)
Wat zou jij nu doen in mijn situatie?
Volgende date is over een week.
Afwachten hoe dat loopt?
Ja, ik zal de date zeker even afwachten. Ik denk dat ik er heel eerlijk gezegd niets van zal zeggen, tenzij het vaker gebeurd.
Es083 schreef:
21-02-2019 09:49
Het is tegenstrijdig.
Hij vertelde dinsdag toen ik hem zag dat hij een vriend ook over mij had verteld.
Mega lief was hij.

Ik weet nu niet zo goed wat ik moet doen.
Wil niet onzeker of jaloers overkomen...

Ik zie hem volgende week donderdag pas weer...
Je wilt niet onzeker overkomen, maar je bent het al.
Jullie staan nu al anders in de relatie en jullie zijn nog maar 6x samen geweest.
Ik zou er geen zin in hebben als ik hem was.
Lucifer2018 schreef:
21-02-2019 10:07
Jeetje, wat handig zo'n functie.

Beetje kijken of wat je tindermatch beweert qua waar hij is. Is weer wat anders dan lang zijn huis gaan fietsen om te zien of er licht brandt en of er iemand bij hem is.

Verbetering.
:rofl:
De kms passen aan bij het openen van de app. 'Mijn' date woonde in Duitsland. Zat naast me in de zetel en bleef op 300 kms staan. Tot hij de app opende.
Tja er kan van alles zijn. Misschien heeft hij nog andere dates en misschien klopt Tinder niet of hij zit bijv bij zijn ouders.

Geen idee, maar je kan er ook naast zitten. Ik had bij mijn vriend ook allemaal beelden die niet klopten.
Dat ging trouwens niet over vertrouwen, want ik vertrouwde hem wel.
Ja ik hoop dat ik ernaast zit.
De appjes waren gisteravond net als anders. Dus als ik niet gekeken had, dan was ik nu blij geweest.

En ik denk gezien mijn verleden, vertrouwen gewonnen moet worden en ik mezelf gek kan maken.
Als je de app afsluit wordt je locatie pas bijgewerkt als je de app weer opent. Tinder update niet continu je locatie als je de app niet opent omdat je dan overal waar je komt matches krijgt. Tinder werkt ook niet als je GPS uitstaat. Maar je weet niet wanneer hij de app gebruikt dus je weet niet precies wanneer hij op welke afstand was. Feitelijk heb je er dus weinig aan.
Maar het probleem is denk ik meer dat dit je zo onzeker maakt. Ik zou de app lekker verwijderen en genieten van jullie dates.
Waarom zou hij liegen dat hij thuis was? Hij is jou in dit stadium toch geen verklaring schuldig?
Misschien had hij een andere date... Heb dat zelf ook wel eens gehad hoor, iemand die beweerde dat hij een rustig avondje thuis had maar zijn locatie (terwijl wij live aan het appen waren!) helemaal niet overeen kwam. Die had achteraf gewoon met een andere date afgesproken, maar wil je dat weten? Heel vroeger kon je zelfs nog zien of iemand je bericht had gelezen of online was op Tinder.. dat mis ik ook soms.. maar als je na een date ineens niks meer hoort weet je ook vaak genoeg.
En na 6 dates moet hij je al volledig op de hoogte houden van waar hij is en met wie? Grijp jezelf even bij elkaar en laat het los.

Daarnaast, dat jij een nare ervaring achter de rug hebt is niet zijn probleem hè? Dat is niet iets wat hij moet oplossen voor je of reden om je vertrouwen te moeten "winnen".
Ik snap niet zo goed waarom mensen dit gedrag voeden, maar vind je nogal creepy doen. Je bent duidelijk nog niet klaar voor een nieuwe relatie/date
Een vriendin van mij is ook zo onzeker, zij is heel beschermd opgevoed, maar haar vriendjes zijn tot nu toe allemaal nare vreemdgangers geweest, helemaal niet lief ook.
anoniem_309521 wijzigde dit bericht op 21-02-2019 12:58
9.45% gewijzigd
Als je zo onzeker bent, stop dan gewoon met daten en ga aan de slag met jezelf. Dit klinkt echt ongezond.
Tinder (km, online zijn) en whatsapp (vinkjes, laatst gezien) maken meer kapot dan je lief is.

Het kwéékt als het ware onzekerheid, zeker als argwaan en wantrouwen om eoa reden al in je zit (jeugd, vorige ervaringen in de liefde, exen die vreemdgegaan zijn)..

Woorden, veel aandacht, complimenten en beloftes (via de app en whatsapp) zeggen niks over of ie dat ook meent, dus daar kun je die geruststelling gewoon niet uit halen over jouw evt twijfels en onzekerheden (of hij jou net zo leuk vindt als jij hem).

Je zult het de tijd moeten geven om te kijken of woorden en daden met elkaar in overeenstemming zijn (en blijven): dus niet alleen afgaan op de omgang (in daden) als jullie samen zijn, maar ook niet zoveel waarde hechten aan woorden of hij de waarheid wel spreekt en wel werkelijk is waar hij zegt dat ie is enz.

Als je moet speuren naar leugens of juist bevestigingen (als bewijs zoeken van 1 van die 2 mogelijkheden) wordt het een vermoeiende bedoeling, voor jullie allebei.
Blind vertrouwen hoeft nog helemaal niet als je iemand nog niet of nauwelijks kent, maar minstens geloven en vertrouwen in hebben tot het tegendeel blijkt zou wel zo relaxt zijn.

Als je nauwelijks kunt geloven dát zo'n geweldig aantrekkelijk en leuk iemand jou nét zo leuk zou kunnen (gaan) vinden, kun je maar beter meteen stoppen.
Dan voel je je ongelijkwaardig of minderwaardig aan hem en zal hij heel wat moeten laten zien om jou daarvan te overtuigen, als jij diep van binnen je niet zijn moeite waard vindt.
Dat zijn geen fijne relaties, zeker niet als het aantrekken-afstoten wordt of je hard aan hem moet trekken om (genoeg van) zijn interesse, tijd en aandacht te "krijgen" (zoals jij dat normaal of wenselijk vindt en verwacht in een beginnende/opbloeiende relatie).
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Ana_Isabel** schreef:
21-02-2019 11:28
Je wilt niet onzeker overkomen, maar je bent het al.
Jullie staan nu al anders in de relatie en jullie zijn nog maar 6x samen geweest.
Ik zou er geen zin in hebben als ik hem was.

Dit inderdaad
Mijn laatste date had dit ook, niet qua afstand hoor want had hem al snel als match eruit gegooid omdat ik het juist niet wilde checken..

Maar hij was altijd super lief tijdens dates, maar bleef toch actief op Tinder.. ging tekeer als ik daar over begon.

Bleek uiteindelijk helemaal niet zo serieus met mij te zijn...

Ik denk zelf als je echt onzeker bent, en het gevoel hebt dat er iets niet klopt.. dat ook zo is!
Perkele schreef:
21-02-2019 12:49
Ik snap niet zo goed waarom mensen dit gedrag voeden, maar vind je nogal creepy doen. Je bent duidelijk nog niet klaar voor een nieuwe relatie/date
Creepy? Overdrijf niet zo. Als je tinder opent om iemands foto's te bekijken, dan zie je automatisch de km staan. Moet ze dan met haar hand dat gedeelte snel afdekken omdat ze anders aan het controleren is?
...
Anárion schreef:
22-02-2019 06:55
Creepy? Overdrijf niet zo. Als je tinder opent om iemands foto's te bekijken, dan zie je automatisch de km staan. Moet ze dan met haar hand dat gedeelte snel afdekken omdat ze anders aan het controleren is?
Er is een verschil tussen kijken en er verder geen aandacht aan besteden of kijken en hele complottheorieën erop na houden.
Waarom zou je je locatie uitzetten als je niks te verbergen hebt zeggen verschillenden...…………….Nou zit ik al jaren niet op tinder. Maar ik heb mijn gps altijd uitstaan. Ik doe m alleen aan als ik een route moet weten/rijden en m daarvoor nodig heb.
En ik heb niks te verbergen maar zie er geen nut in als allerlei tech giganten precies weten waar ik ben via mijn cookies en me ongevraagd via allerlei apps reclame sturen.
Minaa
Volgens mij update Tinder inderdaad alleen de aantal KMS wanneer je de app opent (mijn ervaring). Dus misschien was hij gewoon niet meer online geweest.

Als hij bij een andere date had gezeten, zou hij toch niet de hele tijd met jou appen? Lijkt me niet dat je dat doet als je met een andere vrouw bent op dat moment.
AusAngel schreef:
21-02-2019 09:52
Ik zal me er niet zo druk om maken. Ik had zelf uberhaupt niet naar de aantal kilometers gekeken, maar dat ben ik natuurlijk. Ik zou er in ieder geval niet zo veel over zeggen tegen hem. Ik zou er namelijk best wel op afknappen als iemand waar ik een paar dates mee heb gehad mij blijkbaar controleert.
Dat heeft niets te maken met controleren. Als je op Tinder met iemand praat zie je gewoon hoeveel km die verwijderd is en als dat dan niet overeenstemt met waar hij beweert te zijn liegt hij gewoon
Hadewychh schreef:
22-02-2019 13:39
Dat heeft niets te maken met controleren. Als je op Tinder met iemand praat zie je gewoon hoeveel km die verwijderd is en als dat dan niet overeenstemt met waar hij beweert te zijn liegt hij gewoon
Dat ligt er dus maar net aan of tinder op dat moment zijn locatie goed bijgewerkt heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven