het blijft toch wel moeilijk.....

23-09-2009 13:29 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo ik heb een relatie achter de rug van 3 jaar.... en die was niet echt heel leuk ,ja in het begin is alles leuk en doet men zijn best om de ander het naar haar of zijn zin te maken.....

maar goed ik heb al het nodige mee gemaakt en wilde mezelf niet zomaar weer geven ...

dus na een tijd we hadden het leuk en hij was ook super!!!!!!! dus ik ging meer open staan en werd smoorverliefd..... samen huis kijken en klussen.... maar het ging toch niet zo lekker, ik ben iemand die veel aandacht en liefde nodig vraag me niet waarom maar vind het heerlijk om samen dingen te doen en te knuffelen..

hij was veel aan het werk op zich niks mis mee maar kreeg het idee dat ik beetje verder aan de lijst kwam te staan.. zijn dingen waren opeens belangrijk... dus ik ging ook mijn eigen gang en deed de dingen met vriendinnen...

als hij dan vrij was ploseling dan verwachte hij dat ik daar was en was soort van boos als ik zei ja maar ik heb nu met vriendin afgesproken en werd ik de hele avond met rot sms bekogeld....

of hij stond me op te wachten om vervolgens keihard langs terijden ....

zo vreemd als ik er met hem over wilde praten dan kregen we alleen maar ruzie want hij vond dat hij niks fout deed ik was de gene die afstand hield enz..... terwijl ik nou mag wel zeggen op me knieeen smeekte om samen dingen te ondernemen maar hij kon nooit!!!! zo was er altijd strijd ... ik dacht het komt wel goed maar ik trok het niet meer ik wil een relatie die goed is en ieder zijn ding heeft maar zeker ook veel samen kunnen zijn met respect voor elkaar.......

helaas is het nu al een maand of 3 over en hebben helemaal geen contact meer , hij heeft al een ander ook zoiets mar dat zal wel ,

ik kan nog niet aan een relatie beginnen want toch zit hij nog te diep bij mij... ook al heb ik ze samen al gezien en ja dat steekt !!!!!!!!!!!! wel heb ik het weer leuk zo maar het blijft moeilijk!!!!!!!!!!!!!
Heel herkenbaar jouw verhaal! Maar ik denk echt dat je een goede keus hebt gemaakt. Ik heb in soortgelijke relatie gezeten en het moest altijd zo gaan zoals hij dat wil. En dat breekt je op op een gegeven moment. Mijn ex was aan de ene kant echt een lieverd hoor, kan er niks over zeggen, maar aan de andere kant ook weinig rekening met mij houden, en wel zeggen dat ik niks voor hem over had als ik een keer wat voor mezelf wil doen.

het is nu al een tijd uit, en ook al is het moeilijk ik weet wel dat ik een goede keus heb gemaakt.
Wat zal het een rust geven dat het uit is... (ondanks dat het natuurlijk wel pijn doet).
Het is altijd moeilijk om een relatie te verbreken, ook al sta je achter de keuze.

Maar je hebt de goede keuze gemaakt!
En dat weet je helemaal zeker als je straks ineens vanuit het niets die ene geldige superlieverd tegenkomt die op een positieve manier helemaal voor je gaat!

Je weet wat je kwijt bent..(en dat was 'niet zo leuk')..wie weet wat voor moois de toekomst je brengt...
Klinkt alsof je beter af bent zonder je exvriend. Gelijk heb je.
Sanne, het gemis wordt steeds minder en op een dag komt er een moment dat je er ook gevoelsmatig een punt achter kan zetten. Je geeft aan dat je het weer leuk hebt, harstikke goed en hou dat gevoel vast.
fijn de berichten nu al vadaag...

ja ik weet dat het beter is zo maar het gevoel is niet zomaar weg en zal moeten slijten..... en blijf zeker wel positief

ik geniet wel weer van alles wat er op me pad komt maar soms word je wel weer even terug gezet en doet het weer pijn.....

maar ik kom er zeker wel en hij zal toch wel ergens rond lopen de man die wel bij me past en de dingen meent die hij zal zeggen ... want liegen is zo erg je richt er grote schade mee aan... thanks voor de reacties xxx
Sanne, dank je wel voor je berichtje in mijn topic. Volgende keer alleen even lezen waar mijn tranen voor zijn. Zit namelijk momenteel niet te janken om een man.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven