Het niet vertrouwen van je vriend

10-01-2019 23:09 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen!

Ik heb sinds een half jaar een lief vriendje. Dit voelt op veel vlakken aan als mijn eerste veilige relatie. In het verleden heb ik wat zware relaties achter de rug waar verslaving en overspel een rol speelde bij de ander..

Ik zit alleen met 1 ding.. Ik twijfel of het mijn intuïtie is of mijn onzekerheid maar ik vertrouw hem niet. Vooral zijn telefoon niet, soms lijkt het alsof hij iets wegklikt als ik me omdraai. Dit gebeurd wel vaker en ik durf dan niet gelijk iets te zeggen.
Maar aan de andere kant heeft hij mij zijn telefoon ww gegeven en laat die soms zn telefoon bij me liggen als hij even weg gaat. Voor mij heeft het nieteens zin om er in te kijken want hij verwijderd ook nog is zn chats. Klinkt een beetje verdacht toch. Ik hou het best goed in de gaten allemaal maar er is geen enkel bewijs dat hij iets met een ander zou doen.
Ik word gek van mijn onzekerheid. Ik ben gewoon bang om weer bedrogen te worden.

Heeft iemand tips of advies?
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt mij heel erg vermoeiend om telkens ergens iets achter te moeten zoeken.
Je hebt geen aanleiding. Hij laat zelfs zijn telefoon liggen, met wachtwoord. Wat wil je nog meer?
Ja, iemand kan alles verwijderen enz. Enz.
Je maakt het jezelf moeilijk. Paranoide bijna.
Misschien moet je eens met een therapeut praten. Over waarom jij zo bent en het van daar uit aanpakken.
de wereld wacht om ontdekt te worden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven