Hij appt (bijna) niet meer...

24-05-2020 18:19 271 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goed. Om maar meteen met de deur in huis te vallen...

Mannen...
Ik begrijp niks van ze.
Ik heb online iemand leren kennen en we hebben ondertussen twee keer afgesproken. In het begin appten we super veel en was het echt fantastisch! Ook tijdens onze dates was het heel erg gezellig. Eergisteren heb ik hem weer gezien en ik had echt het idee dat het wel goed zat. Hij bevestigde dit want we willen elkaar allebei wel nog een keertje zien. Deze afspraak is ook al wel gemaakt. Alleen.. Hij appt nu bijna niet meer.

Goed. Gisteravond hadden we nog een heel erg leuk gesprek. En vanmorgen ook. Eind van de ochtend zei ik dat ik maar weer aan de slag ging met werk. Hij was zelf vandaag vrij en ging niet zoveel doen.
Kijk, dat je niet 24/7 op je mobiel zit begrijp ik wel. Maar ik heb vandaag verder helemaal niks ontvangen. Gisteren was ik ook al steeds diegene die het initiatief toonde, en nu heb ik bewust niks gestuurd... In de hoop dat hij iets zou sturen. Maar hij appt vooralsnog niet.

Wat betekent dit? Stél we hadden geen derde date ingepland, dan had ik nu gezegd van oké.. Helaas voor mij, maar dit is het voor hem. Maar die date staat al wel vast. Maar waarom appt hij dan niet? Houden mannen inderdaad niet van appen? Is dit mijn eigen onzekerheid en moet ik me niet zo druk maken? Je zou denken, misschien omdat ik makkelijk het bed in te krijgen ben, maar dit is ook allesbehalve waar. Op wat zoenen na (wat wel leuk was overigens) hebben we verder niks bijzonders uitgespookt.

Wie kan mij vertellen wat dit inhoudt?
Bedankt!
linnylow schreef:
29-05-2020 16:44
Dat vraag ik me vaak af om dat sommige mannen al voor dat ze je überhaupt gezien hebben via tinder zeggen geen relatie te willen, wat als ze dan verliefd worden ?
Dan passen ze die stelling weer aan. En het zijn niet alleen mannen, ik ben zeg het ook. Stukje verwachtingsmanagement naar de mensen toe, wel zo eerlijk.

Probleem is dat er een groep mensen (m/v) is die dan denken: 'leuk, een uitdaging'.
Alleen snap ik dat dan niet dat ze op tinder van te voren zeggen niet op zoek te zijn naar een relatie ik bedoel mannen zijn toch ook niet van steen ?
Het kan toch dat je gaande weg iemand leuk gaat vinden..

Ik snap wel dat je gewoon niet snel onder de indruk kan zijn van mensen maar iedereen kan toch verliefd worden ?
Murrmurr schreef:
29-05-2020 16:47
Dan passen ze die stelling weer aan. En het zijn niet alleen mannen, ik ben zeg het ook. Stukje verwachtingsmanagement naar de mensen toe, wel zo eerlijk.

Probleem is dat er een groep mensen (m/v) is die dan denken: 'leuk, een uitdaging'.
Ja, klopt dat denk ik ook vaak ik vind dat juist leuk als mannen zeggen geen relatie te willen. Dan weet ik niet al waar het naar toe gaat.

Terwijl als een man gelijk een relatie wil dan knap ik heel hard af dan is de uitdaging weg voor mijn gevoel ...
linnylow schreef:
29-05-2020 16:48
Alleen snap ik dat dan niet dat ze op tinder van te voren zeggen niet op zoek te zijn naar een relatie ik bedoel mannen zijn toch ook niet van steen ?
Ik denk dat als je niet op zoek bent naar een relatie, dat het juist eerlijk is om te zeggen dat je niet op zoek bent naar een relatie. Dat is wat anders dan zeggen dat het je nooit zou kunnen overkomen.
anoniem_294939 wijzigde dit bericht op 29-05-2020 16:53
0.47% gewijzigd
linnylow schreef:
29-05-2020 16:49
Terwijl als een man gelijk een relatie wil dan knap ik heel hard af dan is de uitdaging weg voor mijn gevoel ...
Nou dan is het toch juist goed? Je moet alleen niet teleurgesteld gaan doen als blijkt dat ze niet tegen je gelogen hebben :)
Zonnestraaltje1234 schreef:
29-05-2020 09:01
Dat is zo. En daarom is het wel goed dat ik nu weet hoe hij erin staat. Want met alleen maar daten.. Zonder een bepaald doel voor ogen (dit is zijn geval), is inderdaad niet hoe ik nu 'te werk' ga.
Hij heeft wel een doel hoor: meisjes scoren, vrijblijvende seks hebben.
Een hele hoop gedraai en gezweem en eigenlijk komt het daar allemaal op neer.
Attraverso schreef:
29-05-2020 16:54
Hij heeft wel een doel hoor: meisjes scoren, vrijblijvende seks hebben.
Een hele hoop gedraai en gezweem en eigenlijk komt het daar allemaal op neer.
Met meerdere mensen daten zonder zich meteen vast te leggen, dat mag toch ook gewoon?
linnylow schreef:
29-05-2020 16:48
Het kan toch dat je gaande weg iemand leuk gaat vinden..

Ik snap wel dat je gewoon niet snel onder de indruk kan zijn van mensen maar iedereen kan toch verliefd worden ?
Vooral mensen die net uit een relatie komen (waar ze nog niet over zijn, vaak omdat ze nog gevoelens hebben voor hun ex) weten dat ze nu en voor de eerstkomende tijd nog geen relatie willen maar wel afleiding, gezelligheid, seks. En daar zit het op de gratis, gemakkelijke Tinder app vol van.
Dus ja, die mensen kunnen met zekerheid zeggen dat ze op dit moment niet openstaan voor een relatie.
Raar wel, voor sommige mensen lijkt liefde totaal niet oprecht maar meer een aantrek en afstoot spelletje.

En als ze dan iemand niet kunnen krijgen dan willen ze juist wel opeens heel graag.

Terwijl best wel wat mensen afknappen als iemand zichzelf echt aanbied aan de ander zonder dat er nog moeite gedaan hoef te worden. Vaak zijn het mannen die dan afstand houden.
Murrmurr schreef:
29-05-2020 16:55
Met meerdere mensen daten zonder zich meteen vast te leggen, dat mag toch ook gewoon?
Absoluut. Maar daar dan liefst eerlijk over zijn want niet iedereen is bereid zich daartoe te lenen.
Attraverso schreef:
29-05-2020 16:58
Vooral mensen die net uit een relatie komen (waar ze nog niet over zijn, vaak omdat ze nog gevoelens hebben voor hun ex) weten dat ze nu en voor de eerstkomende tijd nog geen relatie willen maar wel afleiding, gezelligheid, seks. En daar zit het op de gratis, gemakkelijke Tinder app vol van.
Dus ja, die mensen kunnen met zekerheid zeggen dat ze op dit moment niet openstaan voor een relatie.
Klopt, dat heb ik ook gedaan met iemand van tinder maar ik vond die jongen ook gewoon geen wauw. Dus meer als afleiding...

Denk als je iemand best leuk vindt het wel weer snel kan gaan. Als je regelmatig afspreekt van fuckbuddys zo in een relatie kan rollen. Als je elkaar tenminste leuk genoeg vindt.
Attraverso schreef:
29-05-2020 16:59
Absoluut. Maar daar dan liefst eerlijk over zijn want niet iedereen is bereid zich daartoe te lenen.
Ja eensch! Ik reageerde juist op iemand die het gek vond als mensen dat eerlijk aangeven.
Murrmurr schreef:
29-05-2020 17:03
Ja eensch! Ik reageerde juist op iemand die het gek vond als mensen dat eerlijk aangeven.
Nee niet ik reageerde op jou :) sorry
linnylow schreef:
29-05-2020 16:58
Raar wel, voor sommige mensen lijkt liefde totaal niet oprecht maar meer een aantrek en afstoot spelletje.
Huh? Jij zegt zelf dat je graag iemand wil die geen relatie wil, omdat dat dan spannender is? Dan speel jij toch juist een spelletje?
Mijn ervaring is: als het echt goed zit maakt het allemaal niks meer uit en ga je echt niet lopen tellen wie er vaker appt of hoelang er tussen zit, of doen alsof je niet zo eager bent of wat dan ook voor onzin.
rumforviva schreef:
29-05-2020 08:58
En ja, als hij nu helemaal hoteldebotel van je was geweest had hij de kwestie van verkeerde timing zo opzij gezet, zo is het ook wel weer.

Maar voor mij persoonlijk geldt voor al mijn verliefdheden, dat ik dat zeker niet al zo voelde in het begin. Ik ben een slow starter en kan me niet meteen aan iemand die ik nog maar net ken overgeven. Maar velen zullen zeggen dat iemand meteen voor je moet gáán.
Denk Ik ook alleen TO gaf hem niet de kans om haar überhaupt leuk te kunnen vinden omdat ze geen slow starter is en die jongen misschien wel.

To is al gelijk bang voor wat komen gaat en dan moet je niet met dat soort mannen daten. Want er zijn ook mannen die net zo hard gaan als TO in het begin.
Murrmurr schreef:
29-05-2020 17:06
Huh? Jij zegt zelf dat je graag iemand wil die geen relatie wil, omdat dat dan spannender is? Dan speel jij toch juist een spelletje?
Ja, klopt ik maak me daar ook schuldig aan idd steek zelf helaas zo in elkaar.
rozemarijn123 schreef:
28-05-2020 23:36

Maar dat continu om aandacht lurken door middel van sms-en/app-en.... ik zou heel snel daar klaar mee zijn als iemand zo'n beslag op mij wil leggen.

Maar goed, een ander vind dat heerlijk, dus jij zou beter passen bij een man die ook continu aandacht en bevestiging wil.
Het is niet omdat je enkele keren per dag een paar berichtjes om en weer stuurt dat je continu aandacht en bevestiging wil. Sommigen vinden dat gewoon leuk, zonder meer.
linnylow schreef:
29-05-2020 17:09
Denk Ik ook alleen TO gaf hem niet de kans om haar überhaupt leuk te kunnen vinden omdat ze geen slow starter is en die jongen misschien wel.

To is al gelijk bang voor wat komen gaat en dan moet je niet met dat soort mannen daten. Want er zijn ook mannen die net zo hard gaan als TO in het begin.
Er heeft 2 maanden tussengezeten.. Dus op zich heeft hij wel tijd gehad lijkt me zo. Hij gaf wel aan een klik te voelen en me als mogelijk relatiemateriaal te zien, alleen wist hij niet of hij daar nu al klaar voor is gezien zijn relatie die een klein halfjaar uit is... Tsja. Ik laat me niet aan het lijntje houden. En of hij me daadwerkelijk als relatiemateriaal zag ga ik nooit volledig achterkomen. Om eerlijk te zijn wist ik eigenlijk ook nog niet eens zeker of ik hem als volledig relatiemateriaal zag zitten. Daar had ik hem te weinig voor gezien en ik ben nooit meteen hotel de botel (ookal lijkt dat misschien zo gezien mijn appgedrag).. Maar hij had wel ergens een gevoelige snaar geraakt waardoor ik hem wel eventueel beter had willen leren kennen. Maar uiteraard alleen als het van twee kanten komt. Dat is niet het geval, dus dan houdt het op.
Geheel terzijde, maar ik vind 2 maanden na een lange relatie echt heel kort. Dan zou ik ook alleen bij heftige verliefdheid iets serieuzers met iemand aangaan.
rumforviva schreef:
29-05-2020 20:56
Geheel terzijde, maar ik vind 2 maanden na een lange relatie echt heel kort. Dan zou ik ook alleen bij heftige verliefdheid iets serieuzers met iemand aangaan.
Nee iets langer.. (toen iets van 4 maanden) tussen onze gesprekken zat 2 maanden ivm corona. Maar je hebt gelijk!
Oké waarschijnlijk laatste update.. Dan is het denk ik wel klaar..

Afgelopen donderdag heb ik hem voor het laatst gesproken. We hadden al een week afgesproken dat we afgelopen vrijdag zouden afspreken. Ik merkte dat hij, ondanks onze gesprekken eerst weer heel leuk waren, hij afstandelijker werd. Dit terwijl hij dus wel vaak online was. Die donderdag vroeg ik of het de volgende dag nog door zou gaan, maar hij appte dat hij midden op de dag 'ineens' met een collega iets moest regelen. In de avond kon hij wel. Hierop werd ik niet mega enthousiast... Toen stelde hij maandag (vandaag) voor. Maar ik merkte gewoon aan alles dat er bij hem meer speelde. Toen ik doorvroeg (we hadden ondertussen wel een goed gesprek) zei hij uiteindelijk dat hij niet wist of hij al wel toe was aan een nieuwe relatie en dat hij mij geen valse hoop wilde geven. Hij wilde op zich wel afspreken vandaag, maar wist verder eigenlijk ook niet zo goed of hij dat wel echt wilde. Of het wel verstandig was. Hij zag mij wel als mogelijk relatiemateriaal, maar wist niet of hij daar nu al aan toe was. Tsja.. Of dit allemaal waar is, weet ik natuurlijk niet. Als hij mij echt leuk had gevonden, had hij wel willen afspreken. Dan hadden we gewoon kunnen zien hoe het zou verlopen.

Ik zei toen dat ik het niet handig vond om dan vandaag af te spreken. Op zich hoeft het van mij niet allemaal meteen op een relatie gericht te zijn, maar hadden we ook gewoon vriendschappelijk verder kunnen gaan. Want qua interesses, opleiding en humor deelden we echt hetzelfde. Maar dit vond hij lastig, want we kenden elkaar immers via een datingapp. Tsja, daar heeft hij een punt.. Anderzijds is het de bedoeling dat je iemand leert kennen via zoiets en dan zie je vanzelf wel wat er daadwerkelijk uitkomt. Maar dat zag hij anders dan ik.

Toen zei ik dat als hij het hierbij wilde laten dat ik dat prima vond, maar ik hem dus ook niet meer zou appen (meer dan logisch al zeg ik het zelf). Dit vond hij dan weer heel erg definitief en ook weer lastig. Dus besloten we er om er dit weekend over na te denken. Achteraf gezien had ik gewoon voet bij stuk moeten houden en gewoon moeten zeggen dat het niks meer wordt.

Nu is vandaag dus de dag dat we elkaar weer zouden spreken volgens afspraak. Maar hij appt natuurlijk niet, dus dan moet ik wederom initiatief tonen terwijl ik weet hoe hij erin staat. Anders had hij allang geappt. Zelf heb ik dit weekend dus niet meer geappt en eigenlijk gaf het me rust. Ik heb het niet gemist en ik denk nu ook dat hij het niet waard voor mij is.

Nu heb ik hem nog wel op Instagram.. Ik zei eerst dat ik niet een persoon ben die hem er gelijk vanaf donderd, want ik wilde eventueel op vriendschappelijke wijze verder. Ik ben ook verder niet echt boos op hem, want waarom zou ik? Maar goed. Nu hij wederom geen initiatief toont terwijl ik hém juist de ruimte gaf om na te denken, is bij mij de koek op. Hij zal mij niet spreken op eigen initiatief.. En ik ga hem ook niet spreken, want dan reageert hij toch niet (want hij wil hier ook niet mee verder.. anderzijds wist hij het niet zo goed🤨). Maar hoe eindig je dit op een 'normale' manier. Hem alsnog een appje sturen met dat ik het mooi geweest vind en het hierbij laat? Hem niks sturen maar wel gewoon van Social Media afgooien? Of hem niks sturen maar wel houden op Instagram.. Met het feit hij wel alles van mij ziet en ik van hem, maar we elkaar toch niet spreken?
Niks sturen en niet van social media afgooien. Social media staat toch los van jullie appgedrag.
lise1985 schreef:
01-06-2020 20:28
Niks sturen en niet van social media afgooien. Social media staat toch los van jullie appgedrag.
Ja dat is waar. Anderzijds houd ik mijn social media bewust vrij klein met mensen die ik over het algemeen regelmatig zie en spreek. Als ik hem niet spreek maar wel regelmatig voorbij zie komen (en andersom dat hij mij ook regelmatig voorbij ziet komen) vind ik dat toch een beetje vreemd...
Ik zou gewoon niks meer doen nu en blij zijn dat je van dit getob af bent

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven