Hij appt (bijna) niet meer...

24-05-2020 18:19 271 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goed. Om maar meteen met de deur in huis te vallen...

Mannen...
Ik begrijp niks van ze.
Ik heb online iemand leren kennen en we hebben ondertussen twee keer afgesproken. In het begin appten we super veel en was het echt fantastisch! Ook tijdens onze dates was het heel erg gezellig. Eergisteren heb ik hem weer gezien en ik had echt het idee dat het wel goed zat. Hij bevestigde dit want we willen elkaar allebei wel nog een keertje zien. Deze afspraak is ook al wel gemaakt. Alleen.. Hij appt nu bijna niet meer.

Goed. Gisteravond hadden we nog een heel erg leuk gesprek. En vanmorgen ook. Eind van de ochtend zei ik dat ik maar weer aan de slag ging met werk. Hij was zelf vandaag vrij en ging niet zoveel doen.
Kijk, dat je niet 24/7 op je mobiel zit begrijp ik wel. Maar ik heb vandaag verder helemaal niks ontvangen. Gisteren was ik ook al steeds diegene die het initiatief toonde, en nu heb ik bewust niks gestuurd... In de hoop dat hij iets zou sturen. Maar hij appt vooralsnog niet.

Wat betekent dit? Stél we hadden geen derde date ingepland, dan had ik nu gezegd van oké.. Helaas voor mij, maar dit is het voor hem. Maar die date staat al wel vast. Maar waarom appt hij dan niet? Houden mannen inderdaad niet van appen? Is dit mijn eigen onzekerheid en moet ik me niet zo druk maken? Je zou denken, misschien omdat ik makkelijk het bed in te krijgen ben, maar dit is ook allesbehalve waar. Op wat zoenen na (wat wel leuk was overigens) hebben we verder niks bijzonders uitgespookt.

Wie kan mij vertellen wat dit inhoudt?
Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Je hebt zelf aangegeven aan de slag te gaan met werk. Hij laat je met rust en het is niet goed?!
Alle reacties Link kopieren
liane77 schreef:
24-05-2020 19:43
Je hebt zelf aangegeven aan de slag te gaan met werk. Hij laat je met rust en het is niet goed?!
Ja dit was in de ochtend... Tis nu al bijna 8 uur 's avonds... Is het dan heel raar dat ik dan wél een appje had verwacht?
Beginnende relaties zijn gewoon vreselijk en hier moet je even doorheen. Je merkt vanzelf wel aan hem of het wel of niet iets betekent. Meestal niets.
Alle reacties Link kopieren
Dus.. Eigenlijk heb je nog maar pas één dag niet geappt met elkaar door de dag heen, maar wel in de ochtend, nadat jij zei dat je aan het werk moest..

:rolling:
leeg
Alle reacties Link kopieren
froufrou80 schreef:
24-05-2020 19:46
Beginnende relaties zijn gewoon vreselijk en hier moet je even doorheen. Je merkt vanzelf wel aan hem of het wel of niet iets betekent. Meestal niets.
Dus volgens jou zegt het niks dat hij nu niet appt? Ik ben dan geneigd om hem dan een berichtje te doen, maar dan geef ik weer toe. En dat wil ik niet.
Alle reacties Link kopieren
Hij wil nog iets te vertellen hebben op date.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
Een mogelijke leuke date / relatie de nek omdraaien omdat je een paar uurtjes geen 'appje' gekregen hebt?

Mijn God.
Zonnestraaltje1234 schreef:
24-05-2020 19:45
Ja dit was in de ochtend... Tis nu al bijna 8 uur 's avonds... Is het dan heel raar dat ik dan wél een appje had verwacht?

Jij kan ook beginnen met appen.
Alle reacties Link kopieren
Helena_z schreef:
24-05-2020 19:47
Dus.. Eigenlijk heb je nog maar pas één dag niet geappt met elkaar door de dag heen, maar wel in de ochtend, nadat jij zei dat je aan het werk moest..

:rolling:
Haha oké, als je het zooo zegt... Maar dat voelt dan ineens zo raar als je dagen wél gewoon veel hebt geappt.
Ik snap mensen zoals jij niet.

Hij heeft je gewoon tot je aan het werk moest geapt. Vandaag nog.
En dan ga je een topic openen? Verder gaat het wel helemaal goed met je?


:facepalm: :wtf: :bonk: :rofl: :frusty:
Ja dat is irritant. Toen mijn vriend en ik begonnen met daten hoorde ik ook gerust 2 dagen niets van hem. Hij vond het leuker om elkaar in het echt te spreken (daar keek hij ook echt naar uit) en als ik er niet was, keek hij naar fotootjes van me. Schattig :)

Het ligt vast niet aan jou, mannen zijn sowieso niet zulke appers als wij vaak zijn.
Alle reacties Link kopieren
Abundance-of-Freedom schreef:
24-05-2020 19:48
Jij kan ook beginnen met appen.
Dat doe ik dus steeds. Ik was wel benieuwd of er een reactie vanuit zijn kant zou komen...
Zonnestraaltje1234 schreef:
24-05-2020 19:48
Haha oké, als je het zooo zegt... Maar dat voelt dan ineens zo raar als je dagen wél gewoon veel hebt geappt.
Omg.
Alle reacties Link kopieren
Zonnestraaltje1234 schreef:
24-05-2020 19:47
Dus volgens jou zegt het niks dat hij nu niet appt? Ik ben dan geneigd om hem dan een berichtje te doen, maar dan geef ik weer toe. En dat wil ik niet.
Doe niet zo moeilijk joh, app hem gewoon als je hem wil appen..
Al dat ge-app, ik zou er zot van worden.
Hoe oud zijn jullie? Is het onder 'oudere' volwassenen ook nog zo dat er zo dikwijls moet ge-appt worden? Leg dat mij eens uit.
Alle reacties Link kopieren
purake schreef:
24-05-2020 19:49
Ja dat is irritant. Toen mijn vriend en ik begonnen met daten hoorde ik ook gerust 2 dagen niets van hem. Hij vond het leuker om elkaar in het echt te spreken (daar keek hij ook echt naar uit) en als ik er niet was, keek hij naar fotootjes van me. Schattig :)

Het ligt vast niet aan jou, mannen zijn sowieso niet zulke appers als wij vaak zijn.
Dankjewel! Fijn om te lezen dat meer mensen dit herkennen. Ja ik app inderdaad wel graag. En we appten echt veel. Als je dan ineens een hele dag niet met elkaar spreekt, voelt dat wel ineens raar.
Alle reacties Link kopieren
Zonnestraaltje1234 schreef:
24-05-2020 19:47
Dus volgens jou zegt het niks dat hij nu niet appt? Ik ben dan geneigd om hem dan een berichtje te doen, maar dan geef ik weer toe. En dat wil ik niet.
Het is nog niet eens een relatie en je maakt er nu al een soort machtsstrijd van? Ok dan.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
purake schreef:
24-05-2020 19:49
Ja dat is irritant. Toen mijn vriend en ik begonnen met daten hoorde ik ook gerust 2 dagen niets van hem. Hij vond het leuker om elkaar in het echt te spreken (daar keek hij ook echt naar uit) en als ik er niet was, keek hij naar fotootjes van me. Schattig :)

Het ligt vast niet aan jou, mannen zijn sowieso niet zulke appers als wij vaak zijn.
Hij heeft vanochtend nog geapt.

En verder wat een raar seksistisch geleuter weer.
Alle reacties Link kopieren
Zonnestraaltje1234 schreef:
24-05-2020 19:47
Dus volgens jou zegt het niks dat hij nu niet appt? Ik ben dan geneigd om hem dan een berichtje te doen, maar dan geef ik weer toe. En dat wil ik niet.
Dit vind ik toch zó ongelooflijk stom.
Liever je nagels eraf vreten dan toegeven dat je graag even contact wil zoeken. En dan noem je mannen ingewikkeld.

Echt. Zucht.
...
Alle reacties Link kopieren
En als je hem dan toch eigenlijk 24 op 24 wil spreken ... Ga gelijk samenwonen :-).
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Zonnestraaltje1234 schreef:
24-05-2020 19:50
Dankjewel! Fijn om te lezen dat meer mensen dit herkennen. Ja ik app inderdaad wel graag. En we appten echt veel. Als je dan ineens een hele dag niet met elkaar spreekt, voelt dat wel ineens raar.
Het was geen eens een hele dag. :rofl:
Zonnestraaltje1234 schreef:
24-05-2020 19:50
Dankjewel! Fijn om te lezen dat meer mensen dit herkennen. Ja ik app inderdaad wel graag. En we appten echt veel. Als je dan ineens een hele dag niet met elkaar spreekt, voelt dat wel ineens raar.
Snap ik wel hoor. Mensen reageren hier alsof het echt mega vreemd is dat jij het jammer vindt dat je nog geen appje hebt gehad. Maar dat zou ik ook vinden als je normaal gesproken wel super veel appt.
Ik dacht ook altijd: dan app ik ook niet. Maar dan hoorde ik dus ook niets. Ja, 2 dagen later. Ik zou het gewoon even afwachten en als jullie wat verder zijn in het daten kun je misschien eens vragen of hij een apper is of dat niet zo ziet zitten?
Luci_Morgenster schreef:
24-05-2020 19:51
Hij heeft vanochtend nog geapt.

En verder wat een raar seksistisch geleuter weer.

Nou idd. Ik ben een vrouw en hou ook niet van appen.
Alle reacties Link kopieren
mammezel schreef:
24-05-2020 19:50
Al dat ge-app, ik zou er zot van worden.
Hoe oud zijn jullie? Is het onder 'oudere' volwassenen ook nog zo dat er zo dikwijls moet ge-appt worden? Leg dat mij eens uit.
Ja hoor.
Ik open de dag altijd, hij sluit m en tussendoor even een dag-update of gewoon een kus.
Wij latten en dan is af en toe een one-linertje om de ander te laten weten dat je aan elkaar denkt gewoon heel fijn.
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven