Hij gaat ineens met een ander?

24-10-2020 22:25 23 berichten
Hoi allemaal,

Dit is de eerste keer dat ik iets plaats op dit forum, maar ik wil graag jullie mening over een situatie horen.
Een paar weken geleden heb ik een jongen leren kennen via een datingapp.
Na veel geappt te hebben en over en weer in quarantaine te hebben gezeten, konden wij van de week eindelijk afspreken.
Het was echt heel gezellig en de klik was er zeker, dus hebben we ook gezoend. De dag daarna hebben we gelijk een volgende date ingepland.
Die avond kreeg ik ook gelijk vanuit hem te horen dat die mij echt heel leuk vond en dat het goed voelde, maar we het rustig aan zouden doen.
We appte gewoon gezellig door, en twee dagen hierna krijg ik ineens een berichtje dat hij in contact is gekomen met een soort van ex en niet meer verder met mij wil.
Het kwam best als een klap en ik vraag mij dus nu heel erg af hoe hij in één keer zo omgedraaid kan zijn.
Ik weet dat ik er niks mee opschiet, maar zou graag willen horen wat jullie hierover denken?

Liefs!
Alle reacties Link kopieren
Dat hij niet echt aan het zoeken was, maar hoopte wat hij nu kreeg. De ex terug.

Het ligt niet aan jou.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
Jullie hebben 1 date gehad.. Als hij nog gevoelens heeft voor zn ex dan is dat niet “in een keer zo omgedraaid”, dat zou het zijn als hij voor jou zou kiezen na 1 date.
Ik snap dat het voor jou niet zo voelt, maar je moet dit vanuit een ander perspectief bekijken. Na 1 date kun je nog geen toekomst plannen...
Dat de ex geen ex was maar hij van twee walletjes wilde snoepen. De semi-ex kwam daarachter, ze hebben erover gepraat.

~ the end ~
anoniem_210941 wijzigde dit bericht op 24-10-2020 22:35
1.54% gewijzigd
Je was niet leuk genoeg naar zijn smaak en de ander wel.

Meer is het niet.
Alle reacties Link kopieren
Henk-en-Roelie schreef:
24-10-2020 22:34
Dat de ex geen ex was maar hij van twee walletjes wilde snoepen. De semi-ex kwam daarachter, ze hebben erover gepraat.

~ the end ~
Ik denk ook zoiets.

Of ze hadden een "pauze" en de pauze was voorbij en wilden toch samen verder.

Het ligt niet aan jou.
Blijf in jezelf geloven !
Alle reacties Link kopieren
Dat is heel rot voor je maar dat kan altijd gebeuren.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Het is een sukkel!!!
Droom19 schreef:
25-10-2020 00:22
Het is een sukkel!!!
Hij is een sukkel omdat zijn blast from the past langskwam en hij het netjes afkapt met TO?

Wow.
Alle reacties Link kopieren
Als een date tegen me zou zeggen "dat hij rustig aan wil doen" dan gaat hij er in zijn arrogantie van uit dat ik meteen met hem naar het stadhuis zou willen. Zo zou ik dat voelen: mijn verwachtingen moeten volgens hem getemperd worden omdat hij zich opgelaten zou voelen als ik iets meer van hem verwacht.

Dus ik zou meteen erin gooien dat ik ook heel kieskeurig ben en nog niet weet of ik een vervolg wil met hem. Laat hem maar ploeteren. ;-D
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
retrostar schreef:
25-10-2020 05:47
Als een date tegen me zou zeggen "dat hij rustig aan wil doen" dan gaat hij er in zijn arrogantie van uit dat ik meteen met hem naar het stadhuis zou willen. Zo zou ik dat voelen: mijn verwachtingen moeten volgens hem getemperd worden omdat hij zich opgelaten zou voelen als ik iets meer van hem verwacht.

Dus ik zou meteen erin gooien dat ik ook heel kieskeurig ben en nog niet weet of ik een vervolg wil met hem. Laat hem maar ploeteren. ;-D
Heb je de OP wel gelezen?
HoleyMalonely schreef:
25-10-2020 00:35
Hij is een sukkel omdat zijn blast from the past langskwam en hij het netjes afkapt met TO?

Wow.
Ik vind het ook een sukkel en een draaikont. Maak het dan eerst duidelijk voor jezelf voordat je met een ander begint die misschien wel heel erg verliefd kan worden of is geworden. Op die manier speel je met de gevoelens van een ander. Vind ik ook van re-bounds ed.
Henk-en-Roelie schreef:
25-10-2020 12:24
Ik vind het ook een sukkel en een draaikont. Maak het dan eerst duidelijk voor jezelf voordat je met een ander begint die misschien wel heel erg verliefd kan worden of is geworden. Op die manier speel je met de gevoelens van een ander. Vind ik ook van re-bounds ed.
Het kwam voor mij vooral hard aan omdat ik inderdaad wel al lichte gevoelens voor hem had. Meestal zie je het ook wel aankomen als de ander jou toch niet ziet zitten, maar we zaten voor mijn idee alleen maar in een ‘stijgende’ lijn en dit kwam vooral uit hem.
S04052000 schreef:
25-10-2020 12:42
Het kwam voor mij vooral hard aan omdat ik inderdaad wel al lichte gevoelens voor hem had. Meestal zie je het ook wel aankomen als de ander jou toch niet ziet zitten, maar we zaten voor mijn idee alleen maar in een ‘stijgende’ lijn en dit kwam vooral uit hem.
Ja, het is nooit leuk voor je ego. maar wat wil je precies nu weten of horen met dit topic?
Alle reacties Link kopieren
Netjes juist dat hij dit gelijk laat weten. Dat gebeurt, daten is voorzichtig aftasten en als hij haar niet was tegengekomen, was hij misschien wel verliefd geworden op TO.
Luci_Mster2 schreef:
25-10-2020 12:46
Ja, het is nooit leuk voor je ego. maar wat wil je precies nu weten of horen met dit topic?
Ik wilde graag jullie kijk erop hebben, omdat een paar vriendinnen het ook niet helemaal begrepen, dus ik ben hartstikke blij met jullie reacties! Daarnaast wilde ik het denk ik toch ook even van mijzelf afschrijven.
S04052000 schreef:
25-10-2020 12:42
Het kwam voor mij vooral hard aan omdat ik inderdaad wel al lichte gevoelens voor hem had. Meestal zie je het ook wel aankomen als de ander jou toch niet ziet zitten, maar we zaten voor mijn idee alleen maar in een ‘stijgende’ lijn en dit kwam vooral uit hem.
Valse hoop noemen we dat en dat is je aangedaan en dan net in de 'honeymoonfase' dat klinkt misschien dramatisch maar als het juist op dat moment wordt afgebroken voelt kan dat erg klote voelen.
Het beste is te doen alsof hij nooit heeft bestaan, gewoon weggummen uit je geheugen, je hebt er toch niets aan.
Ik zie niet in waar precies die grote draai in zit en waarom hij een sukkel is.
Er is 1 date geweest en die was kennelijk geslaagd. Ik denk dat de stijgende lijn die je benoemt vooral in jouw hoop en gevoelens zitten want feitelijk kun je na 1 date gewoon niks zeggen. Meeste date-trajecten lopen sowieso stuk in deze fase. Dat hij het rustig aan wilde doen was wellicht al een teken aan de wand; het betekent namelijk vaak dat degene niet zo into you is maar het vuurtje wel een beetje aan wil houden. En tja, dan is de kans dat er elders wel een vlam komt.

Daar baal je uiteraard van, en we kunnen er topics lang over speculeren maar inderdaad, je schiet er niks mee op.

Even mokken en vooral beseffen dat dit dagelijks gebeurt, het is waar daten voor bedoeld is. Kijken of het een match is met slechts een geringe kans dat het van beide kanten helemaal klikt.
S04052000 schreef:
25-10-2020 12:53
Ik wilde graag jullie kijk erop hebben, omdat een paar vriendinnen het ook niet helemaal begrepen, dus ik ben hartstikke blij met jullie reacties! Daarnaast wilde ik het denk ik toch ook even van mijzelf afschrijven.
Ja, mensen knappen zomaar ineens in 1x af op iemand.
Of ze zien een beter hapje en gaan door. Soms na 1 date en soms na 20 jaar huwelijk. Dat weet je heus wel toch?

Mensen zijn veranderlijk en sommige zijn sowieso prut.

En dat je het jammer vind snap ik wel hoor. :hug:
Het komt er dus eigenlijk op neer dat hij óf niet zo into you was of dat de ex geen ex was en hij met zijn staart tussen de poten weer terug is gegaan naar 'ex'.

Als je het vermoeden hebt dat hij echt wel verliefd op je was dan zou ik voor optie; ex was geen ex gaan.
vivautrecht85 schreef:
25-10-2020 14:00
Ik zie niet in waar precies die grote draai in zit en waarom hij een sukkel is.
Er is 1 date geweest en die was kennelijk geslaagd. Ik denk dat de stijgende lijn die je benoemt vooral in jouw hoop en gevoelens zitten want feitelijk kun je na 1 date gewoon niks zeggen. Meeste date-trajecten lopen sowieso stuk in deze fase. Dat hij het rustig aan wilde doen was wellicht al een teken aan de wand; het betekent namelijk vaak dat degene niet zo into you is maar het vuurtje wel een beetje aan wil houden. En tja, dan is de kans dat er elders wel een vlam komt.

Daar baal je uiteraard van, en we kunnen er topics lang over speculeren maar inderdaad, je schiet er niks mee op.

Even mokken en vooral beseffen dat dit dagelijks gebeurt, het is waar daten voor bedoeld is. Kijken of het een match is met slechts een geringe kans dat het van beide kanten helemaal klikt.
Een sukkel vind ik hem ook niet, omdat hij mij in ieder geval niet aan het lijntje heeft gehouden!
Maar het rustig aan doen kwam meer vanuit mijn kant, en dat bevestigde hij alleen.
Maar zoals je zegt je kan van alles verzinnen en dat heeft geen zin, dus ik wilde vooral even mijn verhaal kwijt.
S04052000 schreef:
25-10-2020 16:45
Een sukkel vind ik hem ook niet, omdat hij mij in ieder geval niet aan het lijntje heeft gehouden!
Maar het rustig aan doen kwam meer vanuit mijn kant, en dat bevestigde hij alleen.
Maar zoals je zegt je kan van alles verzinnen en dat heeft geen zin, dus ik wilde vooral even mijn verhaal kwijt.
Excuses, dan heb ik dat van "het rustig aan" verkeerd begrepen, alsof hij het was die dat initieerde.
En het blijft ook gewoon kut, zeker als je er echt iets van verwacht. Maar zoals iemand al zei, het ligt zeker niet aan jou. Ook niet aan hem per se, gelukkig zie je dat in.
Als hij bijvoorbeeld nog heel erg met zijn ex in zijn hoofd zat, is daar niet tegenop te boksen en dat moet je natuurlijk ook niet wilen.

Een gepaste knuffel :rose:
Ik snap echt dat het balen is voor jou. Maar we hebben het over 1 date. Neem een lekkere kop thee of een glas wijn en door.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven