Hij houdt me warm (denk ik)...ik wil meer...
zaterdag 28 juni 2008 om 22:55
Een paar maanden geleden een hele leuke jongen leren kennen. Hij kwam net uit een lange relatie, maar begon toch contact met mij te zoeken. Na enige tijd afgesproken en dat was een hele fijne avond. Daarna een keer of 6 gedate. Het was telkens heel gezellig, maar toch merkte ik een soort van tegenstrijdigheid bij hem. Toen ik hem hierop (eindelijk) aansprak, gaf hij aan me heel leuk te vinden, maar nog niet te weten wat hij wilde omdat zijn relatie net over was. Hij had het liefst voor mij willen kiezen zei die, maar kon dat nog niet.... Ik heb het toen afgekapt omdat ik geen vaagheid wilde. Vanaf die tijd heeft hij me meerdere malen gesmst. En kort geleden zijn we bij onze eerste ontmoeting sinds de 'breuk' toch weer heel close geweest..... Tja en daarna niks meer van hem gehoord tot aan dit weekend (vandaag, 1.5 week geleden) waarin hij me vroeg hoe het ging. Ik weet niet zo goed hiermee om te gaan. Het lijkt wel of hij me 'warmhoudt'' dus ervoor zorgt dat ik hem niet vergeet, zodat hij nog op me terug kan vallen. HIj weet dat ik ook met anderen date (en ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat hij dat ook doet). Ik vind hem echt heel leuk, maar weet gewoon niet wat hij wil, wat ik moet doen. Hoe zouden jullie hierop reageren. Hij is de eerste sinds mijn relatiebreuk (2 jaar geleden) met wie ik echt iets zou willen. Ik ben benieuwd wat jullie zouden doen? Zou hij gewoon niet echt into me zijn??
zaterdag 28 juni 2008 om 23:08
zaterdag 28 juni 2008 om 23:23
quote:Ortho schreef op 28 juni 2008 @ 22:55:
Een paar maanden geleden een hele leuke jongen leren kennen. Hij kwam net uit een lange relatie, maar begon toch contact met mij te zoeken. Na enige tijd afgesproken en dat was superleuk. Daarna een keer of 6 gedate. Het was telkens heel leuk, maar toch merkte ik een soort van tegenstrijdigheid bij hem. Toen ik hem hierop (eindelijk) aansprak, gaf hij aan me heel leuk te vinden, maar nog niet te weten wat hij wilde omdat zijn relatie net over was. Ik heb het toen afgekapt omdat ik geen vaagheid wilde. Vanaf die tijd heeft hij me meerdere malen gesmst. En kort geleden zijn we bij onze eerste ontmoeting sinds de 'breuk' toch weer heel close geweest..... Tja en daarna niks meer van hem gehoord tot aan dit weekend (vandaag, 1.5 week geleden) waarin hij me vroeg hoe het ging. Ik vind hem echt zo leuk, maar weet niet zo goed hiermee om te gaan. Het lijkt wel of hij me 'warmhoudt'' dus ervoor zorgt dat ik hem niet vergeet, zodat hij nog op me terug kan vallen. HIj weet dat ik ook met anderen date (en ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat hij dat ook doet). Ik vind hem echt heel leuk, maar weet gewoon niet wat hij wil, wat ik moet doen. Hoe zouden jullie hierop reageren. Hij is echt heel erg leuk en de eerste sinds mijn relatiebreuk (2 jaar geleden) met wie ik echt iets zou willen. Ik ben benieuwd wat jullie zouden doen? Zou hij gewoon niet echt into me zijn??Volgens mij vind je hem echt heel leuk.....
Sorry, flauw.
Ik denk dat je gevoel juist is, hij houdt je warm. Als hij je echt helemaal te gek zou vinden, zou hij nu bij jou zijn en geen behoefte hebben aan daten met een ander.
Een paar maanden geleden een hele leuke jongen leren kennen. Hij kwam net uit een lange relatie, maar begon toch contact met mij te zoeken. Na enige tijd afgesproken en dat was superleuk. Daarna een keer of 6 gedate. Het was telkens heel leuk, maar toch merkte ik een soort van tegenstrijdigheid bij hem. Toen ik hem hierop (eindelijk) aansprak, gaf hij aan me heel leuk te vinden, maar nog niet te weten wat hij wilde omdat zijn relatie net over was. Ik heb het toen afgekapt omdat ik geen vaagheid wilde. Vanaf die tijd heeft hij me meerdere malen gesmst. En kort geleden zijn we bij onze eerste ontmoeting sinds de 'breuk' toch weer heel close geweest..... Tja en daarna niks meer van hem gehoord tot aan dit weekend (vandaag, 1.5 week geleden) waarin hij me vroeg hoe het ging. Ik vind hem echt zo leuk, maar weet niet zo goed hiermee om te gaan. Het lijkt wel of hij me 'warmhoudt'' dus ervoor zorgt dat ik hem niet vergeet, zodat hij nog op me terug kan vallen. HIj weet dat ik ook met anderen date (en ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat hij dat ook doet). Ik vind hem echt heel leuk, maar weet gewoon niet wat hij wil, wat ik moet doen. Hoe zouden jullie hierop reageren. Hij is echt heel erg leuk en de eerste sinds mijn relatiebreuk (2 jaar geleden) met wie ik echt iets zou willen. Ik ben benieuwd wat jullie zouden doen? Zou hij gewoon niet echt into me zijn??Volgens mij vind je hem echt heel leuk.....
Sorry, flauw.
Ik denk dat je gevoel juist is, hij houdt je warm. Als hij je echt helemaal te gek zou vinden, zou hij nu bij jou zijn en geen behoefte hebben aan daten met een ander.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
zaterdag 28 juni 2008 om 23:30
quote:77beetje28 schreef op 28 juni 2008 @ 23:08:
Heel rot voor je dat je je zo voelt.. maar bel hem en vraag het hem.. je kan van iedereen een advies kunnen krijgen maar de enige die jouw onzekerheid en onduidelijkheid weg kan nemen is hijzelf.
Speculeren over wat hij wel of niet voelt kan in deze gewoon niet...
(is mijn mening dan) succes!!
Deze man is vaag en zal ook een vaag antwoord geven. En waarschijnlijk ook een antwoord wat ze wil horen (en dat weet hij) en haar daarmee aan het lijntje houdt.
Dus TO niets vragen, gewoon je eigen conclusie trekken, hoe "leuk" je hem ook vindt.
In mijn ogen is ie pas ECHT leuk als hij jou niet in de wachtkamer zet.
Heel rot voor je dat je je zo voelt.. maar bel hem en vraag het hem.. je kan van iedereen een advies kunnen krijgen maar de enige die jouw onzekerheid en onduidelijkheid weg kan nemen is hijzelf.
Speculeren over wat hij wel of niet voelt kan in deze gewoon niet...
(is mijn mening dan) succes!!
Deze man is vaag en zal ook een vaag antwoord geven. En waarschijnlijk ook een antwoord wat ze wil horen (en dat weet hij) en haar daarmee aan het lijntje houdt.
Dus TO niets vragen, gewoon je eigen conclusie trekken, hoe "leuk" je hem ook vindt.
In mijn ogen is ie pas ECHT leuk als hij jou niet in de wachtkamer zet.