Hij is vreemd gegaan en hoe!!!

19-09-2009 09:43 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga momenteel door een moeilijke tijd en wil dit graag van me afschrijven door hier een berichtje te plaatsen.

Ik ben er net achter gekomen dat mijn vriend (inmiddels ex) me al maanden bedonderd en nota bene in ons eigen huis.

Vorig jaar hebben we samen (met veel problemen rondom de hypotheek) een huis gekocht. Voor een paar weken geleden hebben we die hypotheek zelfs omgezet en dat terwijl hij toen al heel goed wist waar hij mee bezig was.

Ik werk in een winkel waar we elke avond koopavond hebben en werk dus onregelmatig, hij werkt in ploegen dus ook onregelmatig.

Dat kwam hem waarschijnlijk goed uit want daardoor ben ik er nooit achter gekomen dat hij als ik aan het werk was met een ander in bed lag. Hij is 31 en ligt nota bene in mijn eigen huis met een meisje van 18 te krikken. Sorry voor mijn taalgebruik.

En glashard liegen he! Nee, er was nog niks gebeurd!!

Snap niet dat iemand zo achterbaks kan zijn! Ben benieuwd of jullie ook zoiets hebben meegemaakt en hoe jullie er mee om zijn gegaan.
De kwaadheid en wraakgevoelens zoals jij (Bianca40) ze noemt maken me juist sterker. Ik zal vechten tot het eind zodat hij me nog niet meer een poot uit kan draaien. En zorgen dat ik zo snel mogelijk alles achter de rug heb zodat ik me kan focussen op de toekomst.
Dat is ook een manier en daar kan ik me ook wel wat bij voorstellen. Maar bedenk wel hoeveel van dat wraakgevoel je moet gaan waarmaken voordat je het gevoel hebt dat jullie 'quitte' staan.

Misschien heb ik er overheen gelezen, maar waar is hij nu? Ben jij weggegaan? Moeten jullie nog veel regelen?
Het kan best lekker zijn om na te denken over wraak. Maar het ook echt te doen... ik weet het niet. Revenge is a dish best served cold, enzo. Die spijt bij hem komt vanzelf wel als hij erachter komt dat zijn 18jarige liefje (waarschijnlijk) nog geen kaas gegeten heeft van het grotemensenleven van verantwoordelijkheid voor bijvoorbeeld een hypotheek en meer van dat soort dingen. Of als zijn 18jarige liefje erachter komt dat hij haar ook elk moment kan bedonderen met de volgende die op zijn pad komt. Hoe je eraan komt, kom je er ook weer af.

Hoe reageerde je (ex)vriend toen hij hoorde dat je erachter kwam?
Goed zo, M1979, voel je sterk!

Je verdient veel beter dan die ex van je en als jij iets achter de hand hebt om 't hem evt moeilijk te maken dan zou ik 't zeker gebruiken mocht dat nodig zijn. Waarom zou je hem sparen? Heeft hij toch zeker ook niet gedaan? Hij had van tevoren de keuze om 't wel of niet te doen. Jou heeft hij nooit laten kiezen.

Succes en ik hoop dat alles (woning, inboedel enz.) snel achter de rug is!
Probeer alleen wel moed te houden in een positieve toekomst voor jou. I know, is moeilijk maar geloof mij, het komt goed. En hij? karma is a bitch, hij krijgt zijn straf wel.[/quote]

Biba, bedankt voor je reactie.

Ik houd de moed er ook wel in. Weet dat ik beter af ben zonder hem en weet dat de toekomst me nog veel gaat bieden.

Ik kom er wel!
Goedzo meid, laat hem niet je eronder krijgen!

Je klinkt supersterk!
Geef hem van Jetje!

Wat een hurfter om je dit aan te doen. Zijn er trouwens kinderen in het spel? Dat maakt het extra moeilijk en verdrietig dan. Maar ik lees eruit dat dat niet het geval is.
goed zo, en wraakgevoelens horen erbij he? Heb ik ook gehad hoor, ik ken bijv. het meisje waar mijn ex mij mee bedrogen heeft en heb diverse scenarios in mijn hoofd gehad wat ik zou doen als ik haar tegen zou komen of hoe ik hem een hak kon zetten maar uiteindelijk kost het je alleen maar energie omdat je nog steeds met hem bezig blijft en je niet op jezelf focust. Verdriet en pijn hebben tijd nodig en soms duurt dat even en soms gaat het sneller dan je denkt. Ik had nooit verwacht dat ik me na 2 maanden al weer zo sterk en krachtig en gelukkig kon voelen maar het is nu wel zo. Hoop dat je lieve vrienden en familie om je heen hebt bij wie je lekker kunt ventileren en je stoom af kan blazen en je kunnen steunen weer een leven voor jezelf op te bouwen.
Gelukkig heb ik geen kinderen met hem want dat zo het nog erger maken!
quote:M1979 schreef op 19 september 2009 @ 12:06:

Gelukkig heb ik geen kinderen met hem want dat zo het nog erger maken!

Sterkte meid, wat een hufter! Hoor helaas te vaak dit soort verhalen en het alleregst vind ik dan altijd het blijven liegen van dan stoort types :puke: lijkt wel alsof ze geen gevoel in hun donder hebben.

Zorg dat jij je zaken goed regelt met het huis etc en geef geen duinmbreedte toe want dat verdient hij niet!
quote:_barbie_ schreef op 19 september 2009 @ 12:20:

[...]

Zorg dat jij je zaken goed regelt met het huis etc en geef geen duinmbreedte toe want dat verdient hij niet!

Inderdaad en dat was ik dan zeker ook niet van plan.

Ik krijg gewoon alles wat me toebehoord. Had hij me maar niet zo moeten bedonderen.
Dat zou mij dus niets meer uitmaken. Poot uitdraaien? Ga je gang! Financieel, letterlijk... wat jij wilt!

Vertrouwen beschamen, teleurstelling, als je wat minder stevig in je schoenen staat heb je ook nog kans dat je misschien gaat zoeken naar wat jij fout hebt gedaan... Dat alles neem je misschien zelfs mee naar een toekomstige relatie. Liever niet, maar op een of andere manier sluipt dat erin.

Maandenlang bewust bezig geweest met vreemdgaan, stiekem plannen, etc... nee, dan zijn de regels om 'het netjes te houden' wat mij betreft, flink vervaagd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven