Hij zocht ineens weer contact

08-07-2024 20:20 27 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Zoals jullie konden lezen in mijn vorige topic, was ik verliefd op een man die geen interesse meer in mij zocht op een gegeven moment. Ik nam de stap om afstand te nemen en dit was mij voor en lange tijd gelukt. Alleen zocht hij twee weken terug ineens contact uit het niets. Ik had hem ontvolgd op ieder social media om mezelf te beschermen en kreeg weer een verzoek dat ie vrienden wou worden. Vond dat heel raar, maar heb het genegeerd. Uiteindelijk ging hij weer appjes sturen of ik binnenkort wou afspreken, maar dan wel binnen groepsverband (vriendinnen van mij en vrienden van zijn kant). Dit uiteindelijk gedaan vorig weekend. We zijn uitgegaan en daar heb ik met hem gezoend. En toen vertelde hij dat hij het weer wou oppikken met mij, maar dat we wel grenzen moesten stellen. Kwam een beetje tegenstrijdig over. Hij wou dat ik met hem mee ging naar huis, maar toch uiteindelijk niet gegaan. Nu zijn dr al een paar dagen voorbij en heb ik niks meer gehoord van hem. Ben nu zo in de war en weet niet wat ik hiermee aan moet. Wil niet dat hij me aan het lijntje blijf houden, maar wil hem ook niet kwijt. Wat moet ik doen?
QueenA schreef:
08-07-2024 20:48
Het zou wel heel naar zijn als hij die dingen zou zeggen om alleen seks met mij te willen hebben, aangezien hij weet dat ik gevoelens voor hem had. Hij kwam dr ook zelf mee om geen seks meer te hebben en het uiteindelijk vriendschappelijk te houden. Dit wilde ik uiteindelijk ook niet meer omdat het me pijn deed als hij met andere vrouwen praatte.
Waarom denken vrouwen dat zo'n man alleen maar seks wil uit liefde? Bescherm jezelf tegen deze man.
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)
QueenA schreef:
13-07-2024 06:47
Ik wil even laten weten dat ik toch de stap heb genomen om hem op alles te blokkeren. Het doet me nog steeds pijn merk ik en ik ga er mentaal onder door. Het was wel lastig om die stap te zetten, maar zo kan hij geen contact meer met mij zoeken. Het lastige is wel dat we in de dezelfde vriendengroep zitten. Hebben jullie tips om hier mee om te gaan?
Je hebt hem prima een tijd lang kunnen ontwijken dus dat komt vanzelf goed. Dit is geen leuke man.
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven