Hij zoekt weer contact(Geen OP)

21-02-2020 22:08 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-03-2020 09:36
Reden: OP verwijderd
99.01% gewijzigd
Ik denk niet echt leuk. Want anders had hij het contact niet laten doodbloeden.
Nu jij niet meer achter hem aanloopt vindt hij het blijkbaar wel de moeite waard je een keertje te appen, maar dat stelt waarschijnlijk niets voor.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat hij zich verveelt en aandacht wil. Jij bent makkelijk te benaderen, dus probeert hij het bij jou.
Ik zou er niets van verwachten.
Je kunt iets terugsturen, maar ga geen hoop hebben.
Alle reacties Link kopieren
Wees voorzichtig met je hart. Hij geeft er beslist minder om dan jij zou moeten doen. :)
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Of je vindt elkaar leuk en dan wordt het contact intensiever, of je vindt elkaar niet zo leuk en dan niet.

Als het dus niet een contactgestoorde idioot is, dan is om die reden het contact de afgelopen maanden verwaterd en dan is hij niet de afgelopen maanden in een Tibetaans klooster tot bezinning gekomen.

Ik denk dat de kans groot is dat niet zijn gevoel voor jou maar de situatie bij hem veranderd is waardoor hij contact zocht. Hij verveelde zich of was geil en jij bent 'beschikbaar'. Dat hoeft dus niet direct een slechte intentie te zijn, maar ik zou er niet meer achter zoeken dan dat.

Of het is een contactgestoorde idioot, dat kan ook.
Ik denk niet echt dat hij je leuk vindt anders had hij al eerder iets gestuurd maar hij is gewoon verveeld/zin in seks. Betekent niet dat hij je niet alsnog leuk kan gaan vinden.
Alle reacties Link kopieren
Wat appt hij dan? Ik vind dat je hier weinig van kunt zeggen door de informatie die je geeft.

Stel voor om een keer wat te gaan drinken. Reageert hij met een afwijzing of vaag, dan heb je je antwoord en kun je verder.
Die had jeuk en keek in zijn telefoon naar wie er eventueel wel zou kunnen happen voor wat aandacht en misschien meer.
Alle reacties Link kopieren
Wat een overtrokken reacties hier allemaal zeg!! man man man
ts; als je het zelf wil kijk je de situatie een tijdje aan en laat je het overgrote deel van hem afhangen!! laat hem maar werken voor jou ipv andersom, zo kom je er vanzelf achter...
Zodra de lente in aantocht is, zijn er weer kriebels en dus weten de mannen je weer te vinden. Je bent niet de enige. Het zegt niks, alleen dat hij even peilt wat zijn kansen zijn op een spannende date.
Alle reacties Link kopieren
Je bent Plan B
Luci_Morgenster schreef:
22-02-2020 10:08
Die had jeuk en keek in zijn telefoon naar wie er eventueel wel zou kunnen happen voor wat aandacht en misschien meer.
Dit ja, veel mannen doen dit. :-[
Alle reacties Link kopieren
Ik had hem gisteren geappt, want was eigenlijk toch wel benieuwd, waarom hij weer begon met appen. Hij zei dat hij het toch wel jammer vond dat we geen contact meer hebben en vroeg of we een keer kunnen afspreken. Ik ben hier wel op in gegaan, want ja vind hem best wel leuk maar weet eigenlijk nog steeds niet zeker of dit gemeend is of alleen seks.

Seks gaat dan sowieso niet gebeuren want dat wil ik zelf niet. Dus ik hoop echt dat het wel oprecht is
Grappig hoe dat werkt hè. Je krijgt eigenlijk alleen maar dezelfde antwoorden die kloppen met logisch nadenken, maar niet tegemoet komen aan wat je eigenlijk zou willen. En omdat je gevoel wat anders wil vinden je hersenen een manier om 'verantwoord' naar je gevoel te luisteren.

Datzelfde mechanisme zorgt er voor dat er elk jaar wel weer wat mensen denken dat je beren kan aaien omdat ze er zo lief uit zien.
Alle reacties Link kopieren
Waarom vraag je hem niet wat zijn intentie is? Of ie serieus is met je? Als hij je echt leuk vindt zal hij het je zeggen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven