Hoe betrap je je partner op een datingsite?

13-02-2018 08:25 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
De afgelopen weken lees ik steeds weer dat mensen hun partner betrappen op een datingsite.

Hoe doe je dat? Dan moet je er toch zelf ook op zitten? Of je moet de mail van je partner gaan zitten doorspitten of zo.
Alle reacties Link kopieren
Fizzyhideous schreef:
13-02-2018 11:27
Sowieso hebben vreemdgangers hun telefoon altijd op stil en zullen ze zorgen dat die meldingen niet op het vergrendelingsscherm verschijnen.
Oh....ik heb hem altijd op stil omdat ik anders gek wordt van alle prikkels van appjes (groepsapps alleen al) en ik heb ihkv privacy (niet naar mijn partner) maar de rest van de wereld een vergrendelingscherm waaar geen meldingen te zien zijn....
Maar ik heb dan ook een open relatie...dat dan weer wel. :mrgreen:
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
We zaten naast elkaar aan een tafel, ieder laptop open. Hij ging even wat drinken halen. Hij werd toen gebeld op skype en toen zag ik dat chatvenster.
Wie wat wil die moet wat.
Ik kwam een tijdje terug een kennis tegen die hand in hand liep met een liefje.
Vond ik niet zo snugger.
Alle reacties Link kopieren
Als je man stiekem met andere vrouwen bezig is heb je als vrouw toch niet goed genoeg je best gedaan.
Alle reacties Link kopieren
willem1959 schreef:
13-02-2018 17:59
Als je man stiekem met andere vrouwen bezig is heb je als vrouw toch niet goed genoeg je best gedaan.
Oef :facepalm:

Fizzyhideous schreef:
13-02-2018 11:25
Hoezo? Als zijn telefoon op tafel ligt en er komt een appje binnen, dan zie je dat toch op het scherm verschijnen? Dan zie je het toch? Moet je dan krampachtig niet naar die telefoon gaan kijken omdat je anders je partner niet zou vertrouwen?
Dan zie je meteen van wie het appje is en wat er gezegd wordt?

Je ziet vast het scherm oplichten. Maar er is een verschil tussen het scherm van een afstandje zien oplichten of goed kijken en lezen.
Fizzyhideous schreef:
13-02-2018 11:27
Sowieso hebben vreemdgangers hun telefoon altijd op stil en zullen ze zorgen dat die meldingen niet op het vergrendelingsscherm verschijnen.
Wat een rare redenatie.
Ik heb mijn privetelefoon bijna altijd op stil. Ik vindt de (whats)app of email geluiden irritant en op het werk storend. Mensen die mij echt heel erg dringend nodig hebben in geval van nood, die bellen dan op mijn werkmobiel. Bellen ze prive, grote kans dat ik die mis en dan bel ik wel terug als het kan
's Avonds zet ik wel het belgeluid van mijn privetelefoon meestal weer aan. Maar vaak vergeet ik dat.
Corona67 schreef:
13-02-2018 18:41
Wat een rare redenatie.
Ik heb mijn privetelefoon bijna altijd op stil. Ik vindt de (whats)app of email geluiden irritant en op het werk storend. Mensen die mij echt heel erg dringend nodig hebben in geval van nood, die bellen dan op mijn werkmobiel. Bellen ze prive, grote kans dat ik die mis en dan bel ik wel terug als het kan
's Avonds zet ik wel het belgeluid van mijn privetelefoon meestal weer aan. Maar vaak vergeet ik dat.
Je hoeft niet uit te gaan leggen waarom jij hem op stil hebt ;) Heeft iedereen wel eens, ik ook altijd tijdens het werk. Ik bedoel alleen te zeggen dat een man die vreemdgaat vaak stiekem doet met zijn telefoon en daar geen aandacht naartoe wil leiden.
Alle reacties Link kopieren
Corona67 schreef:
13-02-2018 18:41
Wat een rare redenatie.
Ik heb mijn privetelefoon bijna altijd op stil. Ik vindt de (whats)app of email geluiden irritant en op het werk storend. Mensen die mij echt heel erg dringend nodig hebben in geval van nood, die bellen dan op mijn werkmobiel. Bellen ze prive, grote kans dat ik die mis en dan bel ik wel terug als het kan
's Avonds zet ik wel het belgeluid van mijn privetelefoon meestal weer aan. Maar vaak vergeet ik dat.
Zo'n rare redenatie is dat niet. Vlgs mij hebben idd veel vreemdgangers hun telefoon op stil. lijkt me logisch. Ze zegt toch niet dat iedereen die zn telefoon op stil heeft, een vreemdganger is
Honingdropje2 schreef:
13-02-2018 19:11
Zo'n rare redenatie is dat niet. Vlgs mij hebben idd veel vreemdgangers hun telefoon op stil. lijkt me logisch. Ze zegt toch niet dat iedereen die zn telefoon op stil heeft, een vreemdganger is
Dat is zo
Fizzyhideous schreef:
13-02-2018 19:07
Je hoeft niet uit te gaan leggen waarom jij hem op stil hebt ;) Heeft iedereen wel eens, ik ook altijd tijdens het werk. Ik bedoel alleen te zeggen dat een man die vreemdgaat vaak stiekem doet met zijn telefoon en daar geen aandacht naartoe wil leiden.
Zie mijn vorige reactie :proud:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven