Hoe dit laten werken zonder gedoe?
vrijdag 1 mei 2015 om 13:57
vrijdag 1 mei 2015 om 14:00
quote:diamond-gloss schreef op 01 mei 2015 @ 13:56:
[...]
Jij had toch een stiekeme relatie met W-A?
Zo jammer dat jij afgelopen maandag niet mee mocht..
Nee joh met een Amerikaanse honkballer.
Mijn schatje heeft zo'n leuke bijnaam en hij twittert zulke cute dingen over zijn zoontje.
Niemand mag er nog van weten want zijn ex gaat anders voor problemen zorgen. En dan gooit hij constant mis en ontslaan ze hem.
Hij is helemaal sip want ze hebben gister met 1-8 verloren trouwens.
[...]
Jij had toch een stiekeme relatie met W-A?
Zo jammer dat jij afgelopen maandag niet mee mocht..
Nee joh met een Amerikaanse honkballer.
Mijn schatje heeft zo'n leuke bijnaam en hij twittert zulke cute dingen over zijn zoontje.
Niemand mag er nog van weten want zijn ex gaat anders voor problemen zorgen. En dan gooit hij constant mis en ontslaan ze hem.
Hij is helemaal sip want ze hebben gister met 1-8 verloren trouwens.
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
vrijdag 1 mei 2015 om 14:00
vrijdag 1 mei 2015 om 14:01
quote:VitaNova_13 schreef op 01 mei 2015 @ 13:57:
Ja, en als ik had gewild dat iedereen wist wie het is, had ik zn naam wel genoemd en die dingen laten staan..
Maar ik hou wel op met reageren. Als degenen die wel serieus in dit topic hebben gereageerd, nog verder willen weten hoe het gaat, dan pb maar.
Ik heb serieus gereageerd in dit topic.
Dat jij hierdoor nu de aftocht blaast omdat het gat in de dam niet meer te dichten is,
niet mijn probleem.
Ja, en als ik had gewild dat iedereen wist wie het is, had ik zn naam wel genoemd en die dingen laten staan..
Maar ik hou wel op met reageren. Als degenen die wel serieus in dit topic hebben gereageerd, nog verder willen weten hoe het gaat, dan pb maar.
Ik heb serieus gereageerd in dit topic.
Dat jij hierdoor nu de aftocht blaast omdat het gat in de dam niet meer te dichten is,
niet mijn probleem.
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
vrijdag 1 mei 2015 om 14:03
Binnen 3 dagen is zijn vrouw eruit om te gaan scheiden?
En hebben jullie het al over een toekomst?
Terwijl een WEEK geleden het topic nog was Hoe ga ik zorgen dat mijn VRIEND (dus niet ex) het gaat trekken dat Mr Blame Canada langskomt?
Kom op. Zelfs in 'The Bold' duurt het minstens 2 weken voor Ridge -net getrouwd met Taylor- gaat scheiden omdat hij nog gek is op Brooke en vice versa.
En hebben jullie het al over een toekomst?
Terwijl een WEEK geleden het topic nog was Hoe ga ik zorgen dat mijn VRIEND (dus niet ex) het gaat trekken dat Mr Blame Canada langskomt?
Kom op. Zelfs in 'The Bold' duurt het minstens 2 weken voor Ridge -net getrouwd met Taylor- gaat scheiden omdat hij nog gek is op Brooke en vice versa.

vrijdag 1 mei 2015 om 14:04