Hoe dit laten werken zonder gedoe?

23-04-2015 12:27 995 berichten
Alle reacties Link kopieren
Laat maar dames...
Ja, en als ik had gewild dat iedereen wist wie het is, had ik zn naam wel genoemd en die dingen laten staan..

Maar ik hou wel op met reageren. Als degenen die wel serieus in dit topic hebben gereageerd, nog verder willen weten hoe het gaat, dan pb maar.
Hij is superjong?!
Mot met to
quote:diamond-gloss schreef op 01 mei 2015 @ 13:56:

[...]

Jij had toch een stiekeme relatie met W-A?

Zo jammer dat jij afgelopen maandag niet mee mocht..

Nee joh met een Amerikaanse honkballer.

Mijn schatje heeft zo'n leuke bijnaam en hij twittert zulke cute dingen over zijn zoontje.

Niemand mag er nog van weten want zijn ex gaat anders voor problemen zorgen. En dan gooit hij constant mis en ontslaan ze hem.

Hij is helemaal sip want ze hebben gister met 1-8 verloren trouwens.
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
Vita, sorry, sommige reacties hier zijn snoeihard, maar totaal niet onverwacht.

Ik snap dat je het moddergooien zat bent, maar vind je het zelf ook niet een beetje een turbulent verhaal? Wat vind je zelf eigenlijk van deze situatie?
Why own a room when you can build a house?
quote:Valair schreef op 01 mei 2015 @ 13:55:

@vitanova als ik jou was zou ik je bericht waarin je de plaatsnaam noemt verwijderen.

Heb ik al gedaan inmiddels.

toch?
quote:VitaNova_13 schreef op 01 mei 2015 @ 13:57:

Ja, en als ik had gewild dat iedereen wist wie het is, had ik zn naam wel genoemd en die dingen laten staan..

Maar ik hou wel op met reageren. Als degenen die wel serieus in dit topic hebben gereageerd, nog verder willen weten hoe het gaat, dan pb maar.

Ik heb serieus gereageerd in dit topic.

Dat jij hierdoor nu de aftocht blaast omdat het gat in de dam niet meer te dichten is,

niet mijn probleem.
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
Hashtag, je hebt een pm.
Mot met to
Binnen 3 dagen is zijn vrouw eruit om te gaan scheiden?

En hebben jullie het al over een toekomst?

Terwijl een WEEK geleden het topic nog was Hoe ga ik zorgen dat mijn VRIEND (dus niet ex) het gaat trekken dat Mr Blame Canada langskomt?

Kom op. Zelfs in 'The Bold' duurt het minstens 2 weken voor Ridge -net getrouwd met Taylor- gaat scheiden omdat hij nog gek is op Brooke en vice versa.
quote:Jenette schreef op 01 mei 2015 @ 14:01:

Hashtag, je hebt een pm.Doe mij ook ff een pm..
Maar die gast is toch helemaal niet getrouwd? Als hij wel getrouwd is, is zijn carriere maar een flutexcuus om een baby verborgen te houden, want er is geen bal te vinden over zijn privé-leven. Dus het is niet zo dat de paparazzi de hele dag in zijn tuin liggen ofzo.
Am Yisrael Chai!
Is hij al oud genoeg om te trouwen dan?
Mot met to
Ik mag hopen van wel, anders was het 2-3 jaar geleden wel een beetje een verdacht nachtje.. :p
Hij is gewoon niet getrouwd, maar wilde VN jaloers maken. Daarom kan hij ook ineens gaan scheiden..
Mot met to
Maar ik begrijp dus dat trollen uit Amerika, Canada en Noorwegen komen?

dan ben ik getrouwd met een trol!
quote:hashtagbrownie schreef op 01 mei 2015 @ 14:08:

Ik mag hopen van wel, anders was het 2-3 jaar geleden wel een beetje een verdacht nachtje.. :pErg dubieus allemaal..
Mot met to
Ja ja
Dit ventje is dus nu 18 jaar en 3 jaar geleden heb jij met die toen 15 jarige puber liggen rollebollen?

Nee Disneyprinses fabeltjes..
Dan klopt er iets niet!
Mot met to
Hij is van 1997, er is er maar eentje met die initialen.
Mot met to

proost!
We hebben de verkeerde snotneus te pakken denk ik dames
Die knul weet niks over een NL scharrel hoor.
Mot met to
quote:Jenette schreef op 01 mei 2015 @ 14:15:

Hij is van 1997, er is er maar eentje met die initialen.Net zo oud als mijn dochter en die moet nog 18 worden dit jaar
quote:hashtagbrownie schreef op 01 mei 2015 @ 14:16:

We hebben de verkeerde snotneus te pakken denk ik dames Vn bevestigde dat het om die initialen ging..er zijn er meer met dezelfde voornaam inderdaad.
Mot met to

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven