Hoe dit laten werken zonder gedoe?

23-04-2015 12:27 995 berichten
Alle reacties Link kopieren
Laat maar dames...
quote:Jenette schreef op 01 mei 2015 @ 15:36:

Ik zou een knappere hebben verzonnen😃

Nee joh zo is het juist geloofwaardig. Want als hij super knap is dan valt ze meteen door de mand.

Nu duurde het een weekje.
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
quote:Valair schreef op 01 mei 2015 @ 14:37:

[...]

Wie zoekt zal vinden.

1 jaar geleden begon de relatie met die vrouw, en later op andere fangirl fora werd er gespeculeerd dat ze zwanger zou zijn.

Het klopt als een bus.Ik ben echt een slechte detective? Niet belangrijk, wel jammer ;)
Terugkijkend op deze vermakelijke feuilleton: wat was je favoriete stukje? Die van mij was dat de vrouw van de Canadees nog niet wist dat hij hier een kind had verwekt, maar dat ze wel blije ansichtkaartjes van zijn vader en moeder daar kreeg. Of heb ik dat op The Bold gezien?
Trouwens haar andere topic over live hockey kijken sloeg ECHT als een tang op een varken.

Als je NHL googelt kom je gelijk op een site terecht waar je kan subscriben.

Daar open je écht hier geen topic voor.
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
quote:pimpampum schreef op 01 mei 2015 @ 15:42:

Terugkijkend op deze vermakelijke feuilleton: wat was je favoriete stukje? Die van mij was dat de vrouw van de Canadees nog niet wist dat hij hier een kind had verwekt, maar dat ze wel blije ansichtkaartjes van zijn vader en moeder daar kreeg. Of heb ik dat op The Bold gezien?O god dat heb ik gemist..
Wel jammer dat menner de ijshockeyer geen facebook account heeft
Wel Shitter.

Kunnen we m vast goeie reis wensen en daarna met ballonnen op Schiphol klaarstaan
quote:Audrey-Parker schreef op 01 mei 2015 @ 15:54:

Wel Shitter.

Kunnen we m vast goeie reis wensen en daarna met ballonnen op Schiphol klaarstaan

HAHAHAHA

Hell yes!
Why own a room when you can build a house?
Nu wil ik eigenlijk ook wel weten wie het is ik heb de hele tijd meegelezen maar aangezien anderen al zeiden wat ik dacht heb ik me maar onthouden van commentaar.... Ik zag wel al vanaf pagina 1 zowat de wending aankomen dat Canada en zij samen zouden komen!! Maar vermakelijk is het wel allemaal :P
quote:tweeling53 schreef op 01 mei 2015 @ 14:42:

[...]

Ja, die info heb ik ook gelezen. Klopt allemaal.

Het frustreert me dat ik niet kan vinden wat jullie wel vinden!

Ik zie alleen dat hij in 2013 een mooie Canadese vriendin had maar dat was in 2014 weer uit...? Speculaties over zwangerschappen kan ik Echt Nergens vinden :(
Ik ook niet.

Alleen dat gezemel op die fangirl sites dus maar dat is inderdaad speculatie.
quote:hashtagbrownie schreef op 01 mei 2015 @ 16:07:

[...]

HAHAHAHA

Hell yes!

Punt is als ik dat ga doen (wat beetje te ver gaat sowieso)

dan ben ik mijn eigen privacy kwijt

Het is dus wachten op een @InTheMeanTimeOnTheVivaForum account
quote:Audrey-Parker schreef op 01 mei 2015 @ 16:13:

Ik ook niet.

Alleen dat gezemel op die fangirl sites dus maar dat is inderdaad speculatie.maar dat kan ik dus niet vinden (tenminste niks over een recente vriendin of zwangerschappen)
quote:Audrey-Parker schreef op 01 mei 2015 @ 15:54:

Wel Shitter.

Kunnen we m vast goeie reis wensen en daarna met ballonnen op Schiphol klaarstaan O ja cool maakt jouw man de hapjes?
Oh my god!

Ik heb de animated gifjes ontdekt gemaakt door fangirls.

Shirtless.

Die heeft echt wel een lekker lijf moet ik zeggen.

Maar ik ben bang dat ik een ban krijg als ik het plaatje plak.
Natuurlijk heeft ie een lekker lijf. Dat ijshockey gaat je niet in de kouwe kleren zitten hoor :D
quote:pimpampum schreef op 01 mei 2015 @ 16:33:

Natuurlijk heeft ie een lekker lijf. Dat ijshockey gaat je niet in de kouwe kleren zitten hoor :D

Ik vrees alleen dat de arme man geen idee heeft van een trollebollie from Holland..

Als hij überhaubt al weet waar Holland ligt..
En nu? Wat nu?

Nu moet ik gaan stofzuigen/koken/werken. ..

Gatver!
Die man vraagt zich af hoe het komt dat hij opeens zoveel Hollandse volgers heeft op Twitter
Ja maar lekker naar mijn maatstaven is anders dan hollywood lekker.

Ik hou van brede forse mannen maar niet te gespierd. Hugh Jackman enzo vind ik veel te overdreven.

Mijn eigenste man is ook breed gebouwd. Iets meer chubby dan de IJshockey god van TO maar ja hij sport ook niet meer op hoog niveau he.
Ik ga die gozer niet volgen hoor!

Ik zag dat hij in t midden van zijn hoofd al kaal aan het worden is.

Kan hij nog zo'n lekker lijf hebben...
quote:georgiabrown schreef op 01 mei 2015 @ 16:07:

Nu wil ik eigenlijk ook wel weten wie het is ik heb de hele tijd meegelezen maar aangezien anderen al zeiden wat ik dacht heb ik me maar onthouden van commentaar.... Ik zag wel al vanaf pagina 1 zowat de wending aankomen dat Canada en zij samen zouden komen!! Maar vermakelijk is het wel allemaal :PIk voel je pijn
Wij moeten er ook niks mee dames maar ik snap de TO wel weer wat beter
blame Canadaaaaa

Goed, ik ga nu koken. Geen schokkende ontdekkingen ondertussen ajb anders kan ik straks weer achter de feiten aanrennen. Dank u.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven