Hoe een leuke man aanspreken?
zondag 1 maart 2020 om 12:30
Hallo,
Ik woon in een flat en op de zelfde verdieping woont een man die ik wel leuk vind.
We komen elkaar bijna iedere ochtend tegen in de lift of voor de flat, als ik naar mijn werk ga.
En soms ook in de winkel.
Verder dan Hallo, goedemorgen of fijne dag kom ik niet...
Ik sla dan helemaal dicht en sta dan naar de grond te kijken.
Ik kan mezelf wel voor m'n kop slaan dan haha.
Ik zou graag een leuk gesprekje beginnen met hem, maar ik ben echt veel te onzeker.
En de drempel word alsmaar hoger.
Zo vind ik natuurlijk nooit een leuke man.
Ik heb er al heel mijn leven last van bij mensen die ik niet ken.
Dan kijk ik de kat uit de boom, weet niet wat ik moeten zeggen, dus dan zeg ik maar helemaal niks.
Het frustreert me dat ik zo ben want daardoor ben ik best eenzaam, terwijl ik echt wel behoefte heb aan contact.
Herkent iemand dit en iemand tips?
Groetjess
Ik woon in een flat en op de zelfde verdieping woont een man die ik wel leuk vind.
We komen elkaar bijna iedere ochtend tegen in de lift of voor de flat, als ik naar mijn werk ga.
En soms ook in de winkel.
Verder dan Hallo, goedemorgen of fijne dag kom ik niet...
Ik sla dan helemaal dicht en sta dan naar de grond te kijken.
Ik kan mezelf wel voor m'n kop slaan dan haha.
Ik zou graag een leuk gesprekje beginnen met hem, maar ik ben echt veel te onzeker.
En de drempel word alsmaar hoger.
Zo vind ik natuurlijk nooit een leuke man.
Ik heb er al heel mijn leven last van bij mensen die ik niet ken.
Dan kijk ik de kat uit de boom, weet niet wat ik moeten zeggen, dus dan zeg ik maar helemaal niks.
Het frustreert me dat ik zo ben want daardoor ben ik best eenzaam, terwijl ik echt wel behoefte heb aan contact.
Herkent iemand dit en iemand tips?
Groetjess
donderdag 5 maart 2020 om 08:47
Nee joh niet opgeven!
Maar hoe gaat het dan? Waar zie je hem? Staan jullie samen in de lift? En dan is het dus helemaal stil? Staan er anderen bij? Of zie je hem alleen in het voorbij gaan?
Hier regent het, kan je niet gewoon iets zeggen van: nou wat een weer zeg!
En dan reageert hij daarop (ja balen zeg, weer door de regen naar mn werk) en kan jij weer inhaken daarop.
Maar hoe gaat het dan? Waar zie je hem? Staan jullie samen in de lift? En dan is het dus helemaal stil? Staan er anderen bij? Of zie je hem alleen in het voorbij gaan?
Hier regent het, kan je niet gewoon iets zeggen van: nou wat een weer zeg!
En dan reageert hij daarop (ja balen zeg, weer door de regen naar mn werk) en kan jij weer inhaken daarop.
donderdag 5 maart 2020 om 09:29
Dat het heel lastig is, wil niet zeggen dat het echt niet kan.
Als je heel klein begint, heb je best kans dat het wel lukt.
(Weet ik uit ervaring!)
En dat kan dan een hele goede ervaring zijn.