Hoe en wat moet ik doen na verbroken relatie
donderdag 9 juli 2009 om 11:05
Lieve lezers,
Afgelopen week is er een einde gekomen aan de relatie met mijn toemalige vriend. De relatie heeft 3 maanden geduurd maar hij heeft aangegeven dat "het gevoel" weg is en dat het beter is gewoon vrienden te blijven. We hebben veel leuke dingen gedaan in die drie maanden en nu is er ineens die leegte. Over twee weken staat er een korte vakantie naar Spanje geboekt waarin ik hem en mijn broer op ga zoeken. Aan de ene kant wil ik er graag heen aan de andere kant ben ik bang voor het opnieuw opbloeien van mijn gevoelens en de terugslag die ik zou kunnen krijgen. Voordat we een relatie hadden ging ik ook al goed met hem om (hij is een hele goede vriend van mijn broer) en we hadden altijd de grootste lol. Ik zal hem toch met regelmaat zien omdat hij een goed vriend van mijn broer is.
Ben er aardig van ondersteboven, hele dagen huilen, nergens zin in.....
Uiteindelijk zal ik zelf de beslissing moeten nemen wel of niet naar Spanje te gaan maar heeft iemand een beetje goed advies?
Afgelopen week is er een einde gekomen aan de relatie met mijn toemalige vriend. De relatie heeft 3 maanden geduurd maar hij heeft aangegeven dat "het gevoel" weg is en dat het beter is gewoon vrienden te blijven. We hebben veel leuke dingen gedaan in die drie maanden en nu is er ineens die leegte. Over twee weken staat er een korte vakantie naar Spanje geboekt waarin ik hem en mijn broer op ga zoeken. Aan de ene kant wil ik er graag heen aan de andere kant ben ik bang voor het opnieuw opbloeien van mijn gevoelens en de terugslag die ik zou kunnen krijgen. Voordat we een relatie hadden ging ik ook al goed met hem om (hij is een hele goede vriend van mijn broer) en we hadden altijd de grootste lol. Ik zal hem toch met regelmaat zien omdat hij een goed vriend van mijn broer is.
Ben er aardig van ondersteboven, hele dagen huilen, nergens zin in.....
Uiteindelijk zal ik zelf de beslissing moeten nemen wel of niet naar Spanje te gaan maar heeft iemand een beetje goed advies?
donderdag 9 juli 2009 om 11:10
Het was maar 3 maanden. Als het ware een test-periode of het uberhaupt iets zou worden. Dat is niet het geval.... Jammer dan! Ga gewoon lekker door met leuke dingen doen!
Het ligt toch aan jou of jij hem wilt zien of niet? Je bent aan hem en aan jezelf niks verplicht. Als het voor jou nu te moeilijk is, dan geef je dat aan en zie je hem even niet
Simpel.....
Het ligt toch aan jou of jij hem wilt zien of niet? Je bent aan hem en aan jezelf niks verplicht. Als het voor jou nu te moeilijk is, dan geef je dat aan en zie je hem even niet
Simpel.....
donderdag 9 juli 2009 om 11:18
Ja daar heb je ook gelijk in, alleen had ik niet verwacht dat ik zo verdrietig zou zijn, voel me echt een wrakkie. Heb wel de instelling "gewoon gaan, jezelf niet laten kennen" en lol hebben. Ik kan er pas achter komen denk ik als ik gewoon daar naar toe ga anders krijg ik misschien spijt. Daarnaast is het in mijn ogen uitstel van executie omdat ik hem toch regelmatig tegen zal komen.

donderdag 9 juli 2009 om 11:34
donderdag 9 juli 2009 om 11:58
Wist ook niet dat 3 maanden zo'n inpact konden hebben! Er zijn ook zeer weinig mensen die er van wisten dus kan er bijna met niemand over praten (of je krijgt idd het verhaal "het waren maar drie maanden"). Hij heeft zelf ook gezegt dat hij het leuk zou vinden als ik gewoon naar Spanje kom. Het meeste zorgen maak ik me over mijn reactie als hij daar een ander tegen het lijf zou lopen. Lief dat er op deze manier zo wordt meegeleefd (dit is de eerste keer dat ik via een forum reageer).
Bedankt daarvoor!!
Bedankt daarvoor!!