Hoe heb je partner leren kennen?

16-11-2020 23:05 115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik was eens benieuwd 😊
Hoe hebben jullie je partner leren kennen?

TO trapt af... op het werk ❤️ sloeg de vonk over. En jullie?
Alle reacties Link kopieren
In de trein. Ik kreeg een heel vervelend telefoontje en hij vroeg of het wel ging. Kwam bij me zitten. Aan het einde van de reis telefoonnummers uitgewisseld en sinds die dag, volgende week 4 jaar geleden, elke dag contact gehad. We wonen inmiddels anderhalf jaar samen :love:
Alle reacties Link kopieren
ooitverlegen schreef:
17-11-2020 13:26
Als dit het forum is waaraan ik denk begrijp ik dat wel. De oprichtster heette Hilde.

Zelf geen relatie uit dat forum maar wel goede vrienden :)
Wat voor forum is dat dan?
Alle reacties Link kopieren
OldWood schreef:
17-11-2020 13:22
We wonen in een dorp dus kenden elkaar van gezicht en op het strand eens ongegeneerd tegen de auto aan staan wippen en vanaf toen zijn we samen, was toen niet de bedoeling.
Maar na 14 jaar zit het nog steeds goed.
'wippen'? Zegt iemand dat nog? :rofl:
Guuske123 schreef:
18-11-2020 12:36
In de trein. Ik kreeg een heel vervelend telefoontje en hij vroeg of het wel ging. Kwam bij me zitten. Aan het einde van de reis telefoonnummers uitgewisseld en sinds die dag, volgende week 4 jaar geleden, elke dag contact gehad. We wonen inmiddels anderhalf jaar samen :love:
Wat een leuk en lief ( van hem) verhaal!
Tinder
Het begon ruim 10 jaar geleden als een one night stand na een avondje in een kroeg! Haha
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
18-11-2020 12:44
Wat voor forum is dat dan?
SWB forum dat uiteindelijk werd afgesplitst van sexwoordenboek. Heel jammer dat de stekker eruit ging :(

Zie: https://www.startpagina.nl/v/computers- ... denboeknl/
Alle reacties Link kopieren
Zonneoog schreef:
17-11-2020 10:42
Hier op het forum :proud:

Nu getrouwd en een kindje van bijna 3 maanden. Een Viva kindje :biggrin:
Wat schattig!
Goed topic dit!
Alle reacties Link kopieren
Via een oproepje op het Viva-prikbord, lang geleden....en inmiddels bijna 20 jaar samen :-)
Alle reacties Link kopieren
Wij waren collega's op het werk wel verschillende afdelingen.

Ons 1e uitje was de bingo georganiseerd door de personeels vereniging. :-D Ik ging met de hoofdprijs naar huis.

Hij is na ons trouwen wel van baan veranderd.

nu alweer 36 jaar getrouwd.
Alle reacties Link kopieren
Via paiqe. Een datingsite waarbij je elkaars foto in eerste instantie niet kon zien. Na de eerste 10 minuten konden we foto's bekijken. Beide niet elkaars type maar zo'n leuk gesprek dat we zijn blijven kletsen. Beide al een kind dus gespreksstof te over. Na een week toch maar eens wat afgesproken.
Toen we elkaar in een café dan eindelijk zagen sloeg de vonk over, we gingen daar vrolijk verder waar we gebleven waren en gingen beide dolverliefd naar huis
Dat is nu 5 jaar en 1 kind samen verder.
Erger u niet, verwonder u slechts!
Alle reacties Link kopieren
Via een wederzijdse kennis werden wij aan elkaar voorgesteld in 2005. Zag hem absoluut niet als mijn toekomstige man oid en studeerde nog. En toch sloeg de vonk alsnog over twee jaar later... inmiddels verhuisd naar Engeland en een dochter van 3 samen.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Wij zijn in de kroeg aan elkaar gekoppeld door een (voor ons allebei) wildvreemde man. Bijna 10 jaar verder :heart:. We weten nog steeds niet wie het is geweest :hyper:
Alle reacties Link kopieren
Op een zomerkamp, ik als deelnemer, hij als begeleider. Door het leeftijdsverschil, of vooral door hoe we de nabije toekomst zagen, is het stukgelopen.
20 jaar later zijn we elkaar toevallig weer tegengekomen: ik had een werkoverleg, door corona op een buitenlocatie. Hij kwam daar vaker en kende de mensen met wie ik in gesprek was. Toen ze ons aan elkaar wilden voorstellen, bleek dat niet nodig ;)
Alle reacties Link kopieren
Yoehoehoehoe schreef:
18-11-2020 23:49
Wij zijn in de kroeg aan elkaar gekoppeld door een (voor ons allebei) wildvreemde man. Bijna 10 jaar verder :heart:. We weten nog steeds niet wie het is geweest :hyper:
Wat leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven