Hoe kan ik achter komen waar me vriend is uitgestrooid
vrijdag 10 augustus 2018 om 01:06

vrijdag 10 augustus 2018 om 13:07
Dit is helemaal niet om te lachen. Doe ff normaal zeg
vrijdag 10 augustus 2018 om 13:08
Je man (als in wettige echtgenoot?) is ergens in mei uit het leven gestapt nadat jouw vader hem met iets heeft bedreigd. Moet een behoorlijk zware bedreiging geweest zijn dan waarom was dat?
Je mist hem verschrikkelijk maar hebt al wel in no time een nieuwe vriend want man heeft ooit gezegd dat je niet alleen moet blijven. Vraag me alleen af waarom nu al, als je je man zo mist. Daar doe je je huidige vriend toch ook tekort mee!
Je kan goed met je schoonouders maar zij laten je overal buiten en hebben niks verteld over de uitstrooiing. Ben je wel bij de uitvaart betrokken geweest?
Het is allemaal vrij vaag to. Waren jullie ook echt al getrouwd? Want anders denk ik dat Mamsvan wel eens een goed punt kan hebben over wie er bepaalt.
Je mist hem verschrikkelijk maar hebt al wel in no time een nieuwe vriend want man heeft ooit gezegd dat je niet alleen moet blijven. Vraag me alleen af waarom nu al, als je je man zo mist. Daar doe je je huidige vriend toch ook tekort mee!
Je kan goed met je schoonouders maar zij laten je overal buiten en hebben niks verteld over de uitstrooiing. Ben je wel bij de uitvaart betrokken geweest?
Het is allemaal vrij vaag to. Waren jullie ook echt al getrouwd? Want anders denk ik dat Mamsvan wel eens een goed punt kan hebben over wie er bepaalt.
There is always something happening, and it's usually right now

vrijdag 10 augustus 2018 om 13:12
Maar wel 'kloos' genoeg om een ander topic te openen of je zwanger zou kunnen zijn...
Ik weet het niet, maar de hele tijdslijn en het verhaal zelf, roepen heel veel vraagtekens bij me op.
En even loepen roept alleen nog maar meer vragen op.
Of het komt allemaal uit een dikke duim, of hier is veel meer aan de hand.
vrijdag 10 augustus 2018 om 13:21
Jeetje, to vraagt om advies en niet om commentaar!Yasmeenah82 schreef: ↑10-08-2018 10:42Ook vind ik het apart dat je zegt je man zo te missen en dat je hem zo verschrikkelijk mist en niet zonder hem kan in elke post, maar je had wel twee maanden later een nieuwe vlam.
Je kent haar situatie niet!
Sterkte to

vrijdag 10 augustus 2018 om 13:40
Ik heb weer wat nieuws geleerd. Wettelijk gezien heeft de opdrachtgever tot crematie recht op de as, tenzij anders is vastgelegd in een testament. Dus to, jij zult wel geen opdracht tot (en betaling van) de crematie gegeven hebben. Daarmee hebben jouw (ex) schoonouders recht op de as. Er zal wel een reden zijn dat zij jou buiten het verstrooien hebben gehouden.
vrijdag 10 augustus 2018 om 14:43
vrijdag 10 augustus 2018 om 16:08
Dit weet ik van mijn vader zijn crematiemartje55 schreef: ↑10-08-2018 13:40Ik heb weer wat nieuws geleerd. Wettelijk gezien heeft de opdrachtgever tot crematie recht op de as, tenzij anders is vastgelegd in een testament. Dus to, jij zult wel geen opdracht tot (en betaling van) de crematie gegeven hebben. Daarmee hebben jouw (ex) schoonouders recht op de as. Er zal wel een reden zijn dat zij jou buiten het verstrooien hebben gehouden.
Ik ben nu de eigenaar van zijn urn en alleen ik bepaal waar dat en of dat word uitgestooid op toestemming van mijn moeder en medeweten van mijn broers/zus
Voor de rest TO
Je bent erg vaag in je antwoorden op vragen en je handelingen zijn ook apart na de dood van je man/vriend
Het spijt mij te zeggen maar er is vast een goede reden waarom zijn ouders jou niet hebben betrokken ,
Nergens behalve bij hun kan jij achterhalen waar de urn is en of de as al is vrijgegeven
Bij mijn vader kreeg ik het pas 6 maanden later dus het kan verschillen
Voor de rest kan je wel adviseren misschien zelf een plek te maken waar je je man kan herdenken, misschien in je huis of buiten in de natuur
Een paar jaar terug is iemand overleden uit mijn verleden waar ik geen afscheid van hebben kunnen nemen om die persoon te herdenken en er vrede mee te hebben heb ik roos in het water gelegd en een ballon opgelaten,
Zo kan je ook iemand herdenken, vrijlaten en/of vrede krijgen met verlies
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
vrijdag 10 augustus 2018 om 23:27