Hoe verder?

16-05-2008 14:37 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
sorry
anoniem_2774 wijzigde dit bericht op 16-05-2008 14:44
Reden: laat maar
% gewijzigd
?
Wel zonde van je hele verhaal.

Advies? Zoek een baan, en zorg dat je minimaal zelf voor je gezin zou kunnen zorgen. Niet alleen zal je dat meer financiele lucht geven, een baan geeft je ook het zelfvertrouwen en de zelfstandigheid die je nu heel hard nodig hebt.
tx
??????
Ik heb nog net op tijd je verhaal kunnen lezen en zou niet zomaar zeggen "laat maar", vind dit wel degelijk een serieus groot probleem.

Hoop dat je eruit kunt komen! Sterkte
Ik vind het ook vrij serieus.
Ik heb idd het hele verhaal verwijderd omdat ik bang was dat bekende in mijn omgeving wellicht meelezen en mijn situatie herkennen.

Vandaar dat ik het verwijderd heb.

Niemand in mijn omgeving weet precies hoe de vork in de steel zit en wil niet nog meer problemen er boven op krijgen.

Maar het gaat idd niet zomaar over daar ben ik me wel bewust van maar ik weet niet hoe ik het verder kan aanpakken.
tja goed.. ik lees alleen maar het woordje 'sorry' en weet niks van je verhaal..

Maar als je iets post en het vrijwel gelijk verwijderd, kunnen wij je hier ook niet helpen. Er zijn vast proffesionele hulpverleners en/of instanties die jou meer informatie en advies kunnen geven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven