Hoogverraad en nu wraak?

17-06-2010 23:10 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij nader inzien trek ik mij deels terug van mijn topic want ik kan-wil in verband met herkenbaarheid niet teveel in de openbaarheid treden.Op p. 2 staat een ingekorte text, zonder te veel in detail te willen treden zoals ik in eerste instantie in de OP had gedaan! Denk wel dat de strekking nu voor iedereen duidelijk is...
Dat was snel.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
quote:borodini schreef op 17 juni 2010 @ 23:19:

Dat was snel.samenvatting graag
Overigens, de tip die ik je wilde geven :

Doorgaan met leven.

Daar "pak" je je "vijanden" nog het meeste mee ( voor zover je ze zou willen pakken ) , en is goed voor jezelf.

Niet blijven hangen in boosheid, maar een schop onder je kont en doorgaan.
Sjee ja, gelukkig heb ik het wel gelezen
Waar ging het over??
quote:SalineXL schreef op 17 juni 2010 @ 23:20:

Sjee ja, gelukkig heb ik het wel gelezen Vertel Saline
quote:feeks schreef op 17 juni 2010 @ 23:20:

[...]

samenvatting graag

Oeeeh, verleidelijk ...

Maar nee Laat ik het niet doen. TO heeft vast een hele goede reden om de OP weg te halen.
Goeie voor raad de OP

Ik wilde zeggen, sjee pff. Dat is nog wat, maar ik begrijp niet waarom die meid naar je werkgever is gegaan. Is ze sowieso wel te vertrouwen geweest gedurende jullie vriendschap?

Bizar verhaal hoor. Hoo dat je het achter je kunt laten. Sluit me aan bij borodini..
Getver wat naar

Volgens mij is de beste remedie tegen je boosheid tijd. Probeer te focussen op dingen waar je positieve energie uit haalt en hopen dat de tijd je wonden heelt.
Hm, ik was heel benieuwd waar dit over ging maar was helaas net te langzaam
Sneller lezen next time mika
Hmmm....nu ben ik nieuwsgierig!
Inderdaad niet zo handig om dit online te zetten Pauwin. Sterkte!
Eens met yette en daarom ook van mijn kant geen samenvatting. Hoop dat pauwin ergens anders een plek kan vinden waar ze er vrij uit over kan praten. Internet is niet de beste plek denk ik..
TO, ik zou niks doen.

Hij heeft z'n straf gehad.

Probeer het te accepteren.
Dat moet slijten. Wraak werkt niet, erover praten maakt je alleen bozer (want niemand snapt het) en met haar praten lost niets op. Geef het tijd. Ooit is het voorbij.
Wraak kan vast wel een soort genoegdoening geven, maar het gevoel dat je recht hebt op wraak, maar het toch niet doet, is veel beter.
Nooit wraak nemen, dan verlaag je je tot het 'niveau' van de ander.

Zoals hiervoor geschreven: doorgaan met je leven hoe moeilijk het ook is.
quote:SalineXL schreef op 17 juni 2010 @ 23:24:

Sneller lezen next time mika De OP was al weg toen ik binnen kwam wandelen
Het ging over iemand die dacht vrienden te zijn met een hoer die vervolgens met haar baas ging praten. Ofzoiets. Ik zeg, wissen dit topic, want echt zinvol is het niet, met een OP die binnen twee minuten gewist werd.
Sorry guys, bedacht mij dat gelet op de aard van het topic alles te makkelijk gelinkt kon worden naar mij en aangezien ik wel een beetje anoniem wens te blijven...

Het enige wat ik er -kort samengevat- over kwijt wil-is dat ik ooit slachtoffer ben geworden van een te handtastelijke werkgever. Ik hiervan aangifte heb gedaan (de man in kwestie veroordeeld is) en mijn toemalige so called best friend gedurende onze vriendschap naar deze verdachte is toegegaan om slecht over mij te verklaren. Denk dat ze een tof verhaal wilde vertellen, een andere verklaring heb ik niet voor haar gedrag. Hoewel deze man veroordeeld is voel ik zelfs een jaar na dato nog altijd zo'n woede naar mijn voormalige vriendin toe die door verdachte als getuige werd opgeroepen...Deze woede blijft...

Ik kan het slecht loslaten...helaas...Toevallig had deze vriendin ook nog een duister verleden, maar dat wil ik -bij nader inzien toch even niet over posten- want dan ligt het verhaal toch een beetje te veel op straat. Dank voor sommige tips so far...

@borodiniProbeer het met die schop onder mijn kant ha-ha-ha!
en dat is je goed recht
Pauwin, dat klinkt allemaal heel naar. Groot gelijk dat je het hier niet neerzet. In ieder geval een
@ SalineXL: Op de vraag of zij gedurende onze vriendschap te vertrouwen was het volgende. Iemand anders had in een topic het als volgt kunnen verwoorden: "Soms voel ik me klein en minderwaardig en heb ik het gevoel tegen haar op te moeten boksen. Moeilijk om te omschrijven, maar bij andere vriendinnen heb ik dat niet en kan ik gewoon mezelf zijn. Op momenten dat ik me kwetsbaar op stel en mijn gevoelens toon, heb ik het idee / gevoel dat zij zich daardoor beter voelt" Dit geeft mijn gevoelens uitstekend weer...

@ Zwup: Thanx, het zit me zo dwars, en ik kan het niet loslaten, terwijl die vriendin er a) niet zonder kleerscheuren vanaf is gekomen b) zij niet meer belangrijk zou moeten zijn in mijn leven...

Maar desondanks blijf ik mij storen aan het feit dat het mij, nu bijna een jaar na dato nog zo veel bezig blijft houden...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven