Hulp gevraagd!

27-02-2009 21:02 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een maand geleden iemand leren kennen via internet. Ik ben pas een paar maand vrijgezel en hij ook. We hebben beiden kids. Mijn hoofd stond er niet naar om eens af te spreken met hem maar hij vroeg het waardoor ik ja heb gezegd. Hij is bij me thuis gekomen op een avond. Toen ik hem zag wist ik direct dat het klikte. We praatten en het klikte echt goed. Hij heeft me 2 maal gekust die avond (ook voordat hij vertrok). Ik was echt in de zevende hemel MAAR de dagen nadien hoorde ik hem niet meer via sms of chat (hij deed dat voorheen ook wel niet zo veel). Als ik zelf smsjes verstuurde dan antwoordde hij later of niet. Hij zei steeds dat hij het druk had en dat het wel eens zou passen. Ik nam dit op dat hij geen interesse had. Opeens kreeg ik bericht op een avond van hem met vraag of hij nog eens mocht komen. Hij is gekomen en terug klikte het goed. We hebben terug gekust en hij zei dat we het rustig aan gingen doen. Ik zag ook aan hem dat hij interesse had. Wat gebeurde nadien? Ik hoorde hem weer niet meer! Tot op de dag van vandaag niet! Ik begrijp het niet! Ik kan hem niet uit mijn hoofd zetten!
En die laatste zin is toch hetgene wat je echt moet gaan doen. Tja, hoe cliché ook, he's just not that into you. Hij wilt je alleen eens zien als het hem uitkomt. Leen je hier niet voor, laat hem stikken.

Er is hier nog een topic over 'dates die plots niets meer laten horen' (ofzoiets) en daar vindt je dezelfde verhalen.
Óf hij heeft een lastige relatie achter de rug en vindt het heel spannend.
quote:sponsken schreef op 27 februari 2009 @ 21:02:

Ik heb een maand geleden iemand leren kennen via internet. Ik ben pas een paar maand vrijgezel en hij ook. We hebben beiden kids. Mijn hoofd stond er niet naar om eens af te spreken met hem maar hij vroeg het waardoor ik ja heb gezegd. Hij is bij me thuis gekomen op een avond. Toen ik hem zag wist ik direct dat het klikte. We praatten en het klikte echt goed. Hij heeft me 2 maal gekust die avond (ook voordat hij vertrok). Ik was echt in de zevende hemel MAAR de dagen nadien hoorde ik hem niet meer via sms of chat (hij deed dat voorheen ook wel niet zo veel). Als ik zelf smsjes verstuurde dan antwoordde hij later of niet. Hij zei steeds dat hij het druk had en dat het wel eens zou passen. Ik nam dit op dat hij geen interesse had. Opeens kreeg ik bericht op een avond van hem met vraag of hij nog eens mocht komen. Hij is gekomen en terug klikte het goed. We hebben terug gekust en hij zei dat we het rustig aan gingen doen. Ik zag ook aan hem dat hij interesse had. Wat gebeurde nadien? Ik hoorde hem weer niet meer! Tot op de dag van vandaag niet! Ik begrijp het niet! Ik kan hem niet uit mijn hoofd zetten!Je ontmoet iemand via Internet die je bij jou thuis laat komen omdat hij zo graag wil afspreken? Dat is niet verstandig. Je hebt immers geen idee of hij is wie hij zegt te zijn. De eerste ontmoetingen op een neutrale plek laten plaatsvinden is dan wel de minste voorzorgsmaatregel die je kunt treffen. Daarbij komt dat jij zelf bepaalt of je een ander wilt ontmoeten. Enfin, het lijkt alsof jij voor deze meneer niet de hoogste prioriteit bent, to say the least. Jammer, maar helaas. Doorzoeken dus.
Heb een tijdje op mijn handen gezeten.

Maar het is sterker dan ik ben.

Wat jij doet moet jij doen. Daar heb ik geen mening over

Maar wat voor risico lopen je Kinderen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat Wuiles schrijft was ook het eerste wat ik dacht. Geef iemand die je pas kent via internet toch niet je adres! En al helemaal niet in huis halen. Gelukkig is er in dit geval niet gebeurt maar niet meer doen in de toekomst hoor! Spreek in een leuke kroeg af ofzo maar niet ergens thuis!

En verder.... wanneer is hij bij je geweest? Wat voor soort leven heeft hij? Drukke baan? Zorgt hij voor de kinderen? Misschien heeft hij het inderdaad wel gewoon druk hiermee. Of met vrienden. Of met andere dates. Of wil hij gewoon rustig aan doen.
En hoe vaak heb jij hem gebeld om gewoon eens te vragen hoe het met hem gaat, interesse getoond in waar hij mee bezig is of gevraagd of jullie een afspraak zullen maken?

Je wordt behandeld zoals je jezelf laat behandelen.
Ik begrijp jullie reactie maar mijn kinderen waren niet thuis op die avond. Ik had een goed gevoel bij hem maar blijkbaar zal hij geen interesse hebben. Het druk hebben volgend hem zal excuus zijn?
Waarom is drukte een excuus? Misschien heeft hij het op dit moment wel echt druk? Je kan het toch nog even aanzien?
Ja misschien kan ik wel wat afwachten maar omdat iedereen zo precies reageert dat ik hem beter vergeet...IK weet echt niet meer wat te doen! PPPffff
quote:kaetje schreef op 27 februari 2009 @ 22:32:

Waarom is drukte een excuus? Misschien heeft hij het op dit moment wel echt druk? Je kan het toch nog even aanzien?Ja, maar dan toch weer de bedenking zo druk dat hij niet even iets kan laten horen?
Ja dat is ook waar natuurlijk...

Misschien staat zijn hoofd er nu niet naar om af te spreken of iets te zenden?...Ik moet wel zeggen als hij hier is dat ik echt merk dat hij gevoelens heeft...
Hoe lang laat hij niets horen dan? 1 dag? Of twee weken? Dat maakt wel veel verschil vind ik.

Als je toch nog een keer met hem wilt afspreken kan je hem ook zeggen dat je graag wat meer contact hebt. Kijken of het dan anders wordt.
quote:mellie001 schreef op 27 februari 2009 @ 21:21:

Tja, hoe cliché ook, he's just not that into you.

Was het vroeger altijd 'hij draait wel bij', 'zo is hij gewoon', 'als hij het midner druk heeft belt hij je wel'

Zo is het nu altijd He's just not that into you

Als je echt een bootycall was, had hij wel geprobeerd de eerste keer seks te hebben, of de tweede keer en je juist heel veel gebeld om een vervolg op die zoen te krijgen.

Vind deze zin dus niet van toepassing op dit verhaal.
Ik vind het ook te vroeg om hem meteen af te schrijven. Je bent net een maand vrijgezel dus hoe lang ken je hem nou helemaal? Je hebt hem pas 2 keer gezien. Heb wat minder verwachtingen en spreek nog een keertje af.
Als een man zegt: we gaan t rustig aan doen, dan is het echt wel een 'not just into you' geval.

Dat terugkussen zal wel niet goed bevallen zijn, anders was ie al lang teruggekomen voor meer...
We weten toch de tijdslijn in dit hele verhaal niet? (of zie ik wat over het hoofd?) Voor hetzelfde geld hebben ze elkaar vrijdag voor het eerst gezien en afgelopen woensdag weer. Dan is het niet zo gek dat ze nog niks gehoord heeft. En de tweede keer afspreken ging wel van hem uit. Ik zeg niet dat hij op een relatie uit is hoor. Maar om meteen te zeggen dat hij alleen seks wil of dat hij helemaal niets in TO ziet vind ik ook te ver gaan.
nee idd kaatje, daar heb je wel een punt, vind dit ook niet bepaald een duidelijk verhaal...ahum

Maar mijn alarmbellen rinkelen al bij het rustig aan willen doen...
Kan ik dan zo mis zijn want ik zie wel degelijk dat hij interesse heeft...

Neen op seks is hij niet uit want hij heeft niets anders geprobeert dan kussen. Ik voel het ook dat hij daarop niet uit is.

Ik heb hem vorige week vrijdag gezien dus lijkt misschien niet lang maar ik heb sindsdien geen enkel sms gehad.

Ik moet wel bekennen dat ik wel druk durf leggen. Soms zend ik hem smsen zoals: Je kan nooit als ik het vraag of je speelt met mijn voeten,...Hij beantwoordde dat bericht van voeten spelen alks volgt: Ik speel niet met je voeten en kwil je gerust nog zien xxx
dat is geen druk leggen, dat is wanhopig overkomen en daar worden mannen spontaan allergisch van...

Waarom bel je m niet? Vind dat hele smsgedrag zo puberaal en dat voor 2 mensen die kinderen hebben.

Bel m gewoon!
Het klinkt mij alsof je hem veel smsjes stuurt en hij daar helemaal geen trek in heeft. Als ik mijn man sms krijg ik ook alleen een "ja" of een "nee". En dat is niet omdat we nu getrouwd zijn maar was in het begin ook zo. Hij smst niet graag.

Hij zegt dat hij je nog wel eens wil zien. Spreek af en houd om met sms-en om het sms-en. Veel mannen houden daar niet van en willen alleen sms-en als het ook een doel heeft.
Ja inderdaad hoor: ik besef het al tijdje en ik heb hem al een paar dagen niet meer gesmst Ik ga niets van me laten horen nu. Indien hij niets meer laat horen zegt het genoeg, niet?
ik zou ongelofelijk jeuk krijgen als een kerel me dat soort dingen zou smssen na een eerste date, maar zou ik na die eerste date in katzwijm zijn gevallen, gesmolten zou zijn voor alles wat hij in zich heeft, dan mocht hij me alles smssen wat hij wilde en ik zou 'm alle keren per dag binnen afzienbare tijd terugsmssen, binnen 5 minuten dus.
DTEEZ!
Zou ik hem nog tijd geven of is het beter hem te vergeten?

Ik denk constant aan hem en het is moelijk om hem uit mijn hoofd te zetten. Waarom zou hij 2 keer afspreken als hij geen interesse heeft? Waarom kust hij me als hij geen interesse heeft?...
Misschien verveelt hij zich en speelt hij met je?

Wegrennen voor deze gast! Tenzij je denkt dat je niet beter waard bent dan zo'n loser...

Misschien is het wat om na te denken over wat jij jezelf waard vind?

Als het echt ECHT klikt zat het allang anders, dan was het begin leuk.

Ik vind deze loser ook niet meer waard dan 1 reactie, hopelijk vind jij dat ook... tja er is al een topic aan toegewijd he

(f)

Giz

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven